για την προστασία του υγροβιότοπου Βουρκάρι Μεγάρων και τα περιβαλλοντικά προβλήματα της Μεγαρίδας
O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017
O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010
εκδήλωση για το περιβάλλον
Εκδήλωση: «Green Drinks Athens 1»
Εκεί που συναντιέται ο κόσμος του περιβάλλοντος & της βιωσιμότητας
Με επιτυχή παρουσία σε 728 πόλεις διεθνώς, από το 1989 μέχρι σήμερα, τα Green Drinks ξεκινάνε και στην Αθήνα, σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο της Ελλάδος..
Το 1ο «Green Drink Athens», θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 22 Σεπτεμβρίου 2010, με κεντρικούς ομιλητές τον κ. Richard Walker, Διευθυντή του British Council Greece, τον κ. Τάσο Κρομμύδα, Mέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων, τον κ. Τάκη Γρηγορίου, Υπεύθυνο για θέματα κλιματικών αλλαγών και ενέργειας του ελληνικού γραφείου της Greenpeace και την κα. Ευγενία Λιανού, Υπεύθυνη Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας COCO-MAT.
Τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αθήνα και η Ελλάδα, η δραστηριότητα, καθώς και οι συγκεκριμένες δράσεις και πολιτικές που έχουν αναπτύξει και υλοποιούν στα πλαίσια του έργου τους, θα είναι τα κύρια θέματα που θα παρουσιαστούν από τους ομιλητές, κατά τη διάρκεια του 1ου Green Drinks της Αθήνας.
Ο κ. Άκης Λαοπόδης, διοργανωτής των Green Drinks, θα κάνει σύντομη εισαγωγή για τον ρόλο και το προφίλ της μηνιαίας διοργάνωσης των Green Drinks στην Αθήνα.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα Ελληνικά, την Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010, 18:00 – 20.00, στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ (Σταδίου 24, Αθήνα).
Επισυνάπτεται το λογότυπο και σύντομη παρουσίαση των Green Drinks.
Μάθετε περισσότερα για τα Green Drinks της Αθήνας - Επισκεφθείτε τον ιστότοπο για την Ελλάδα www.greendrinks.gr και το κεντρικό διεθνή ιστότοπο www.greendrinks.org
Εκεί που συναντιέται ο κόσμος του περιβάλλοντος & της βιωσιμότητας
Με επιτυχή παρουσία σε 728 πόλεις διεθνώς, από το 1989 μέχρι σήμερα, τα Green Drinks ξεκινάνε και στην Αθήνα, σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο της Ελλάδος..
Το 1ο «Green Drink Athens», θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 22 Σεπτεμβρίου 2010, με κεντρικούς ομιλητές τον κ. Richard Walker, Διευθυντή του British Council Greece, τον κ. Τάσο Κρομμύδα, Mέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων, τον κ. Τάκη Γρηγορίου, Υπεύθυνο για θέματα κλιματικών αλλαγών και ενέργειας του ελληνικού γραφείου της Greenpeace και την κα. Ευγενία Λιανού, Υπεύθυνη Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας COCO-MAT.
Τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αθήνα και η Ελλάδα, η δραστηριότητα, καθώς και οι συγκεκριμένες δράσεις και πολιτικές που έχουν αναπτύξει και υλοποιούν στα πλαίσια του έργου τους, θα είναι τα κύρια θέματα που θα παρουσιαστούν από τους ομιλητές, κατά τη διάρκεια του 1ου Green Drinks της Αθήνας.
Ο κ. Άκης Λαοπόδης, διοργανωτής των Green Drinks, θα κάνει σύντομη εισαγωγή για τον ρόλο και το προφίλ της μηνιαίας διοργάνωσης των Green Drinks στην Αθήνα.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα Ελληνικά, την Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010, 18:00 – 20.00, στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ (Σταδίου 24, Αθήνα).
Επισυνάπτεται το λογότυπο και σύντομη παρουσίαση των Green Drinks.
Μάθετε περισσότερα για τα Green Drinks της Αθήνας - Επισκεφθείτε τον ιστότοπο για την Ελλάδα www.greendrinks.gr και το κεντρικό διεθνή ιστότοπο www.greendrinks.org
απο τα διόδια STOP
Ανοιχτή Πρωτοβουλία Πολιτών Βόρειας Αττικής - Ευβοϊκού
Προσπάθεια Ρέππα να δυσφημήσει το κίνημα δεν πληρώνω
Ο κ. Ρέππας εμφανίστηκε σε εκπομπή του Alpha και είπε:
Να σας πω ότι αυτοί οι οποίοι περνούν τους δρόμους σήμερα και δεν πληρώνουν διόδια, ας γνωρίζουν ότι το πιο πιθανόν η εταιρία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους και να προσφεύγει εναντίον του δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το δημόσιο με την μία ή την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να μην το επιτρέψουμε.
Κύριε Ρέππα όποιος σας είδε γνωρίζει ότι λέτε ψέματα. Φάνηκε από τις εκφράσεις του προσώπου σας.
Το ψέμα είναι ότι οι παραχωρησιούχοι μπορούν να στραφούν εναντίον του δημοσίου. Δεν μπορούν να στραφούν ούτε εναντίον αυτού που δεν πληρώνει, ούτε εναντίον του δημοσίου.
Όλες οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας οδών περιέχουν όρο που δεν επιτρέπει στους παραχωρησιούχους να ζητήσουν από το δημόσιο τα διόδια που δεν καταβλήθηκαν. Για παράδειγμα η σύμβαση της "Νέα Οδός" που εκμεταλλεύεται το τμήμα Αθήνα - Μαλιακός στο άρθρο 24.1.5 (N. 3555 ΦΕΚ 81Α 2007) καθορίζει:
Σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης της μη καταβολής και της είσπραξης των ανωτέρω. Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον Παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες, ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά.
Νωρίτερα ο κ. Ρέππας έδωσε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό "ΘEMA 98.9":
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο χρηστικό και θα πάω μετά σε μια πολιτική ερώτηση για να τελειώσουμε. Με τα διόδια, ρωτούν αυτοί οι οποίοι μένουν κοντά στα διόδια, είχατε υποσχεθεί ότι θα κάνετε μια ρύθμιση. Είμαστε κοντά σ' αυτήν τη ρύθμιση;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ:
Είχε αναλάβει σχετική πρωτοβουλία ο κ. Μαγκριώτης. Δυστυχώς οι εξελίξεις και το ύψος των τόκων και τα spreads που κινούνται σε τόσο υψηλά επίπεδα έκαναν πολύ διστακτικές τις Τράπεζες να μπουν σε οποιαδήποτε διαπραγμάτευση. Γιατί τα έργα αυτά, ουσιαστικά χρηματοδοτούνται από δάνεια που έχουν πάρει Κοινοπραξίες από συγκεκριμένες Τράπεζες.
Οι όροι με τους οποίους δανείστηκαν λόγω της κρίσης που εν τω μεταξύ εκδηλώθηκε, έχουν αλλάξει. Πρέπει να σας πω ότι όλα αυτά τα μεγάλα έργα παρουσιάζουν τεράστια προβλήματα και κάνουμε αγώνα να τα σώσουμε κυριολεκτικά, σας διαβεβαιώ.
Όσον αφορά στα διόδια, εμείς έχουμε ξεκινήσει την προσπάθεια να έχουμε ηλεκτρονικά διόδια σε 2-2,5 χρόνια, προκειμένου με δίκαιο τρόπο καθένας να πληρώνει ένα τίμημα αναλόγως της διαδρομής την οποία διανύει. Από την άλλη όμως, προχωρούμε ένα δίκτυο κατασκευής παράλληλων δρόμων, ώστε για τις τοπικές συνδέσεις να μην χρειάζεται κάποιος να διανύσει τον αυτοκινητόδρομο. Κάτι που λείπει τώρα, ενώ ήταν στις υποχρεώσεις του κράτους όταν υπέγραφε αυτές τις συμβάσεις και δεν το έκανε. Το κάνουμε τώρα, αυτή την προσπάθεια κάνουμε.
Κατά τα άλλα, πρέπει να σας πω ότι η τιμή των διοδίων, που πραγματικά είναι πολλά και έχουν υψηλή τιμή, προβλέπεται στις συμβάσεις που ψηφίστηκαν στη Βουλή από την προηγούμενη Κυβέρνηση το 2007. Αν θέλουμε να κάνουμε χαμηλότερη την τιμή των διοδίων, αυτό που φαίνεται ως ρεαλιστικό σήμερα, είναι να παρατείνεις το χρόνο της σύμβασης, το χρόνο μέσα στον οποίο η εκμετάλλευση παραμένει στον παραχωρησιούχο.
Αυτό όμως είναι ένα μεγάλο θέμα, το οποίο δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με τόσο επιπόλαιο τρόπο.
Ο κύριος Ρέππας μας λέει ότι για την απαράδεκτη κατάσταση των διοδίων φταίει μόνο η προηγούμενη κυβέρνηση. Να του θυμίσουμε ότι και το ΠΑΣΟΚ είχε υπερψηφίσει τις αποικιοκρατικές συμβάσεις παραχώρησης. Επίσης μας επιβεβαιώνει ότι με τα διόδια πληρώνουμε την κρίση τους, την κρίση του συστήματος και των τραπεζών και όχι τους δρόμους. Έπειτα από διάφορες εξαγγελίες για ρυθμίσεις του θέματος, προσπεράσαμε το "δικαιότερο σύστημα" με βινιέτα και φαίνεται να καταλήγουμε στο "δίκαιο" σύστημα με τα ηλεκτρονικά διόδια. Στο ΠΑΣΟΚ από σοσιαλιστές όπου θα έπρεπε να είχε για σημαία τις φράσεις του συντάγματος "ο καθένας συνεισφέρει ανάλογα με τις δυνατότητές του" και "η μετακίνηση είναι δικαίωμα στο οποίο δεν μπορούν να επιβληθούν περιοριστικά μέτρα", έχουν μεταλλαχθεί σε σοσιαληστές όπου το σύνταγμα έχει καταλυθεί και ο σκοπός είναι πλέον η ληστεία του λαού για τον πλουτισμό των τραπεζιτών και των εργολάβων. Δεν χρειάζεται να υποθηκεύσετε κι άλλο το μέλλον μας επιμηκύνοντας τις συμβάσεις παραχώρησης. Ο λαός έχει κάνει την δικιά του ρύθμιση "Δεν πληρώνουμε".
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/09/blog-post_229.html
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/09/ema-989.html
Προσπάθεια Ρέππα να δυσφημήσει το κίνημα δεν πληρώνω
Ο κ. Ρέππας εμφανίστηκε σε εκπομπή του Alpha και είπε:
Να σας πω ότι αυτοί οι οποίοι περνούν τους δρόμους σήμερα και δεν πληρώνουν διόδια, ας γνωρίζουν ότι το πιο πιθανόν η εταιρία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους και να προσφεύγει εναντίον του δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το δημόσιο με την μία ή την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να μην το επιτρέψουμε.
Κύριε Ρέππα όποιος σας είδε γνωρίζει ότι λέτε ψέματα. Φάνηκε από τις εκφράσεις του προσώπου σας.
Το ψέμα είναι ότι οι παραχωρησιούχοι μπορούν να στραφούν εναντίον του δημοσίου. Δεν μπορούν να στραφούν ούτε εναντίον αυτού που δεν πληρώνει, ούτε εναντίον του δημοσίου.
Όλες οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας οδών περιέχουν όρο που δεν επιτρέπει στους παραχωρησιούχους να ζητήσουν από το δημόσιο τα διόδια που δεν καταβλήθηκαν. Για παράδειγμα η σύμβαση της "Νέα Οδός" που εκμεταλλεύεται το τμήμα Αθήνα - Μαλιακός στο άρθρο 24.1.5 (N. 3555 ΦΕΚ 81Α 2007) καθορίζει:
Σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης της μη καταβολής και της είσπραξης των ανωτέρω. Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον Παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες, ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά.
Νωρίτερα ο κ. Ρέππας έδωσε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό "ΘEMA 98.9":
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Να ρωτήσω και κάτι τελευταίο χρηστικό και θα πάω μετά σε μια πολιτική ερώτηση για να τελειώσουμε. Με τα διόδια, ρωτούν αυτοί οι οποίοι μένουν κοντά στα διόδια, είχατε υποσχεθεί ότι θα κάνετε μια ρύθμιση. Είμαστε κοντά σ' αυτήν τη ρύθμιση;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ:
Είχε αναλάβει σχετική πρωτοβουλία ο κ. Μαγκριώτης. Δυστυχώς οι εξελίξεις και το ύψος των τόκων και τα spreads που κινούνται σε τόσο υψηλά επίπεδα έκαναν πολύ διστακτικές τις Τράπεζες να μπουν σε οποιαδήποτε διαπραγμάτευση. Γιατί τα έργα αυτά, ουσιαστικά χρηματοδοτούνται από δάνεια που έχουν πάρει Κοινοπραξίες από συγκεκριμένες Τράπεζες.
Οι όροι με τους οποίους δανείστηκαν λόγω της κρίσης που εν τω μεταξύ εκδηλώθηκε, έχουν αλλάξει. Πρέπει να σας πω ότι όλα αυτά τα μεγάλα έργα παρουσιάζουν τεράστια προβλήματα και κάνουμε αγώνα να τα σώσουμε κυριολεκτικά, σας διαβεβαιώ.
Όσον αφορά στα διόδια, εμείς έχουμε ξεκινήσει την προσπάθεια να έχουμε ηλεκτρονικά διόδια σε 2-2,5 χρόνια, προκειμένου με δίκαιο τρόπο καθένας να πληρώνει ένα τίμημα αναλόγως της διαδρομής την οποία διανύει. Από την άλλη όμως, προχωρούμε ένα δίκτυο κατασκευής παράλληλων δρόμων, ώστε για τις τοπικές συνδέσεις να μην χρειάζεται κάποιος να διανύσει τον αυτοκινητόδρομο. Κάτι που λείπει τώρα, ενώ ήταν στις υποχρεώσεις του κράτους όταν υπέγραφε αυτές τις συμβάσεις και δεν το έκανε. Το κάνουμε τώρα, αυτή την προσπάθεια κάνουμε.
Κατά τα άλλα, πρέπει να σας πω ότι η τιμή των διοδίων, που πραγματικά είναι πολλά και έχουν υψηλή τιμή, προβλέπεται στις συμβάσεις που ψηφίστηκαν στη Βουλή από την προηγούμενη Κυβέρνηση το 2007. Αν θέλουμε να κάνουμε χαμηλότερη την τιμή των διοδίων, αυτό που φαίνεται ως ρεαλιστικό σήμερα, είναι να παρατείνεις το χρόνο της σύμβασης, το χρόνο μέσα στον οποίο η εκμετάλλευση παραμένει στον παραχωρησιούχο.
Αυτό όμως είναι ένα μεγάλο θέμα, το οποίο δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με τόσο επιπόλαιο τρόπο.
Ο κύριος Ρέππας μας λέει ότι για την απαράδεκτη κατάσταση των διοδίων φταίει μόνο η προηγούμενη κυβέρνηση. Να του θυμίσουμε ότι και το ΠΑΣΟΚ είχε υπερψηφίσει τις αποικιοκρατικές συμβάσεις παραχώρησης. Επίσης μας επιβεβαιώνει ότι με τα διόδια πληρώνουμε την κρίση τους, την κρίση του συστήματος και των τραπεζών και όχι τους δρόμους. Έπειτα από διάφορες εξαγγελίες για ρυθμίσεις του θέματος, προσπεράσαμε το "δικαιότερο σύστημα" με βινιέτα και φαίνεται να καταλήγουμε στο "δίκαιο" σύστημα με τα ηλεκτρονικά διόδια. Στο ΠΑΣΟΚ από σοσιαλιστές όπου θα έπρεπε να είχε για σημαία τις φράσεις του συντάγματος "ο καθένας συνεισφέρει ανάλογα με τις δυνατότητές του" και "η μετακίνηση είναι δικαίωμα στο οποίο δεν μπορούν να επιβληθούν περιοριστικά μέτρα", έχουν μεταλλαχθεί σε σοσιαληστές όπου το σύνταγμα έχει καταλυθεί και ο σκοπός είναι πλέον η ληστεία του λαού για τον πλουτισμό των τραπεζιτών και των εργολάβων. Δεν χρειάζεται να υποθηκεύσετε κι άλλο το μέλλον μας επιμηκύνοντας τις συμβάσεις παραχώρησης. Ο λαός έχει κάνει την δικιά του ρύθμιση "Δεν πληρώνουμε".
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/09/blog-post_229.html
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/09/ema-989.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)