O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

ο Νίκος Νικόλιζας στον αγώνα για τον υγροβιότοπο του Βουρκαρίου Μεγάρων

Αγαπητοί φίλοι και συντοπίτες, θέλω να σας ενημερώσω και εγώ με τη σειρά μου ότι σήμερα έβαλα και εγώ ένα λιθαράκι στον αγώνα για τον υγροβιότοπο Βουρκαρίου. Έτσι μέσα από τη συχνότητα της ΝΕΤ και την εκπομπή στην οποία έχω ενεργό ρόλο "Έχει Γούστο" της Μπήλιως Τσουκαλά δείξαμε πλάνα-φωτογραφίες και χάρτη της περιοχής Βουρκαρίου Μεγάρων καθώς και της λίμνης Κουμουνδούρου.
Θα είμαι πάντα κοντά σας στον αγώνα ενημέρωσης που κάνετε με κάθε τρόπο.
Νίκος Νικόλιζας


Νίκο σ ευχαριστούμε από καρδιάς για τα ζεστά σου λόγια και ακόμα περισσότερο για την έμπρακτη συμβολή σου στην προσπάθεια όλης της Μεγαρικής κοινωνίας για την διάσωση, προστασία και ανάδειξη του υγροβιοτόπου των Μεγάρων.
vourkari.blogspot.com