O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΠΟΧΩΡΙΟΥ Ή ΑΛΛΙΩΣ «ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ»! - δελτίο τύπου των ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ευτυχώς που δεν πήραν και τα σήματα με τις τσιμεντένιες βάσεις τους οι εργολάβοι, και έτσι με λίγη τύχη μπορεί κανείς να φτάσει μέχρι τη διασταύρωση για τη Λούμπα!

Ούτε μπουλντόζες, ούτε φορτηγά, ούτε εργάτες υπάρχουν πια. Οι εργολάβοι του έργου της διαπλάτυνσης της Λεωφόρου Μεγάρων-Αλεποχωρίου τα μάζεψαν όλα κι έφυγαν από τον περασμένο Δεκέμβριο.

Αναρωτιόμαστε τι έχει συμβεί... Μέχρι πρότινος το έργο προχωρούσε αργά μεν, αλλά προχωρούσε. Τώρα γιατί σταμάτησαν οι εργασίες; Τέλος η Νομαρχία, τέλος και το έργο; Θα συνεχιστεί ή μήπως σταμάτησε η χρηματοδότησή του;

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Οι υπεύθυνοι υποστήριζαν ότι θα είχε ήδη ολοκληρωθεί και θα δίνονταν και στην κυκλοφορία το πρώτο κομμάτι από τα Μέγαρα προς τον Άγιο Στέφανο. Οι τοπικοί «υμνητές» του πρώην Νομάρχη μάλιστα, δεν έχαναν την ευκαιρία να το διατυμπανίζουν συνεχώς μέχρι και πρότινος!

Στην πραγματικότητα όμως φαίνεται ότι το έργο εγκαταλείφθηκε δυστυχώς στο χειρότερο και ίσως το πιο επικίνδυνο στάδιό του. Με παρακάμψεις χωρίς φωτισμό (σε τουλάχιστον 3 σημεία), με προειδοποιητικές πινακίδες πάνω σε τσιμεντένιες βάσεις με μεγάλα κενά μεταξύ τους, με μισοτελειωμένα ρείθρα για τα νερά, με υπερυψωμένα γεφυράκια χωρίς προστατευτικά, με επικίνδυνα στενέματα του οδοστρώματος (ειδικά σε ορισμένα σημεία όπου υψώνεται ο δρόμος) και τόσα άλλα ακόμα. Και φυσικά όλο το νέο οδόστρωμα καλυμμένο με ένα πρόχειρο στρώμα ασφάλτου (5cm το πολύ), το οποίο έχει αρχίσει ήδη και αποκολλάται εξαιτίας των βροχών...

Αναρωτιόμαστε πως δόθηκε στην κυκλοφορία εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα αυτός ο ημιτελής και επικίνδυνος δρόμος, τη στιγμή που δεν διαφαίνεται να υπάρχει άμεση προοπτική συνέχισης του έργου.

Ήδη τα τροχαία ατυχήματα (όχι μόνο αυτά με τις υλικές ζημιές, αλλά και τα θανατηφόρα) είναι δυστυχώς συχνό και γνωστό πλέον φαινόμενο σε όλους μας.

Έχουμε επομένως υποχρέωση να θέσουμε κάποια βασικά ερωτήματα και αναμένουμε υπεύθυνες και ξεκάθαρες απαντήσεις από τους αρμόδιους:

- Για ποιο λόγο οι εργασίες σταμάτησαν; Πότε αναμένεται να συνεχιστεί το έργο;

- Ποιο το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης του έργου;

- Ποιος ευθύνεται για τις καθυστερήσεις και τις ατέλειες; Έχουν τηρηθεί οι όροι των συμβάσεων τουλάχιστον ως προς την ασφαλή διέλευση των οχημάτων;

- Η Τροχαία Μεγάρων έχει ελέγξει την ασφάλεια της διαδρομής (φωτισμός, μπαριέρες, σωστή σήμανση κλπ;)

Λυπόμαστε πολύ που το λέμε, αλλά δυστυχώς επαναλαμβάνεται το ίδιο φαινόμενο που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Τα περισσότερα έργα ξεκινούν μεν, αλλά ακριβώς λόγω της προχειρότητας και της ανευθυνότητας των όποιων αρμοδίων, είτε δεν ολοκληρώνονται στην ώρα τους, είτε σταματούν στη μέση, είτε ολοκληρώνονται μεν αλλά εγκαταλείπονται έπειτα στη μοίρα τους χωρίς καμιά πρόνοια για τη συντήρησή τους… Σιγά να μην ασχοληθεί κανείς τώρα με την προστασία της ανθρώπινης ζωής, με την ασφαλή μετακίνηση των χιλιάδων οδηγών και επιβατών που κάθε Σαββατοκύριακο πηγαίνουν στα εξοχικά τους στο Αλεποχώρι, στην Ψάθα, στον Πευκενέα και στο Ζάχουλη.

Εξάλλου οι εκλογές τώρα τέλειωσαν και κάποιοι πήγαν στα σπίτια τους θεωρώντας ότι οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις τους σταμάτησαν. Τον λογαριασμό όμως ποιος θα τον πληρώσει;;;

Εκ του γραφείου τύπου των «Ενεργών Πολιτών»