O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ο δήμαρχος κ.Μαρινάκης στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ


Ο δήμαρχος κ.Μαρινάκης έδωσε συνέντευξη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και αναφέρθηκε σε περιβαλλοντικά ζητήματα των Μεγάρων.
Μπορείτε να δείτε την συνέντευξη που βρίσκεται στο 30:44 περίπου:


Έκκληση για τη διατήρηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Μέγαρα. Να παρέμβει άμεσα ο ΟΡΣΑ

Ecoeleusis

ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

Σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πόλη η διέλευση σιδηροδρομικού διαδρόμου καθώς και η λειτουργία σιδηροδρομικού σταθμού στο κέντρο της αποτελεί προνόμιο και αυταξία για την βιώσιμη κινητικότητα.

Η ολέθρια πολιτική που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας έχει ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη μεγάλου μέρους του σιδηροδρομικού δικτύου και το κλείσιμο πολλών σταθμών του ΟΣΕ οι οποίοι παρουσιάζουν παρακμιακή εικόνα.

Ιδιαίτερα στις πόλεις της Δυτικής Αττικής ( Μέγαρα, Ν. Πέραμος, Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Λιόσια, Άγιοι Ανάργυροι) που έχουν το προνόμιο να διασχίζονται από σιδηροδρομικούς διαδρόμους και να διαθέτουν σταθμούς η εγκατάλειψη αποτελεί στοιχείο περαιτέρω υποβάθμισης και ευνοεί την επικράτηση αναχρονιστικών αντιλήψεων για την αλλαγή χρήσης ή ακόμα και το ξήλωμα των διαδρόμων!

Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι Δήμαρχοι της περιοχής, παρά τις κατά καιρούς διακηρύξεις τους, παραμελούν να θέσουν στην πρώτη γραμμή των αιτημάτων τους την επαναλειτουργία με σύγχρονο τροχαίο υλικό της προαστιακής γραμμής ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΜΕΓΑΡΑ πάνω στην υφιστάμενη παλαιά γραμμή του ΟΣΕ και επικεντρώνονται στην διεκδίκηση επιμέρους δίκαιων ή άδικων αιτημάτων.

Φοβούμαστε ότι η επιχειρούμενη «ανάπλαση» από τον Δήμο Μεγαρέων στον Σιδηροδρομικό Σταθμό των Μεγάρων δεν περιορίζεται στην αφαίρεση των αντιαισθητικών στοιχείων του Σταθμού. Η «ανάπλαση» δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της την μελλοντική επαναλειτουργία της γραμμής, η οποία ούτε καν υποδηλώνεται ή ζητείται, και θα οδηγήσει στην εν τοις πράγμασι αλλαγή χρήσης και καταπάτηση του διαδρόμου (χώρος

διέλευσης ή στάθμευσης οχημάτων). Η επαναλειτουργία της προαστιακής γραμμής με σύγχρονο τρόπο – ΚΑΙ ΟΧΙ Ο DE FACTO AΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ - θα αποτελέσει την αφορμή για την μεγαλύτερη ανάπλαση στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού των Μεγάρων και δυστυχώς αυτή η προοπτική δεν πανηγυρίζεται ακόμη.

Χρειάζεται άμεση παρέμβαση για να αποτραπεί η εν τοις πράγμασι αλλαγή χρήσης και καταπάτηση των τροχιών και αποβαθρών της μετρικής γραμμής του εντός πόλεως παλαιού σταθμού Μεγάρων. Να αποτραπούν τετελεσμένα γεγονότα (ασύμβατες διαμορφώσεις ) που θα ακυρώνουν στην πράξη τυχόν μελλοντική επαναλειτουργία της Γραμμής.

Εφιστούμε την προσοχή του ΟΡΣΑ και ζητάμε την εκδήλωση άμεσης παρέμβασής του προς την ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ και Δήμο Μεγαρέων προς τους οποίους κάνουμε έκκληση να περιοριστούν μόνο στον εξωραϊσμό του χώρου.

Υπενθυμίζουμε ότι τόσο το υφιστάμενο θεσμοθετημένο Ρυθμιστικό, το σχέδιο νόμου για το νέο Ρυθμιστικό αλλά και το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Μεγάρων προβλέπουν την διατήρηση του άξονα της "παλαιάς μετρικής γραμμής Πελοποννήσου", ως δεύτερου προαστιακού σιδηροδρομικού άξονα για την σύνδεση Κέντρου Μεγάρων -Κέντρου Ελευσίνας - Αθήνας, με κεντροβαρική εξυπηρέτηση όλων των ενδιάμεσων οικισμών και βιομηχανικών ζωνών αλλά και για την κάλυψη της σημαντικής ανταλλαγής μετακινήσεων μεταξύ Ελευσίνας και Μεγαρίδας. Μία τέτοια εξυπηρέτηση δεν μπορεί να εξασφαλίσει η Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων η οποία αποσκοπεί στην ταχεία εξυπηρέτηση της Κορινθίας και μελλοντικά της Πάτρας και δεν έχει καμία επαφή με το μέτωπο των δραστηριοτήτων της περιοχής μας .

Η επαναλειτουργία της γραμμής αυτής που εναλλακτικά μπορεί να λειτουργήσει με Ελαφρύ Μετρό / Τραμ αποτελεί το φθηνότερο μεγάλο έργο για την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της Δυτικής Αττικής και ιδιαίτερα του Θριασίου Πεδίου και της Μεγαρίδας. Μάλιστα ζητάμε από τον Οργανισμό της Αθήνας να συμπεριλάβει πρόβλεψη στο νέο Ρυθμιστικό ώστε η Γραμμή 2 του Μετρό - που στο νέο ΡΣΑ, κατόπιν υπόδειξης της Αττικό Μετρό, φτάνει μέχρι το Ιλιον - να επεκταθεί μέχρι τον Προαστιακό Άξονα στο ύψος του Καματερού. Έτσι η επαναλειτουργία της γραμμής αυτής ως προαστιακό ελαφρύ μετρό, θα διασυνδεθεί μέσω του μετρό (με σταθμό ανταπόκρισης στο Καματερό) με το κέντρο της Αθήνας.

Ο Εκπρόσωπος

Χρήστος Χρηστάκης


ανακοίνωση του Δήμου Μεγαρέων για τον σταθμό του ΟΣΕ στα Μέγαρα

Οι παρενέργειες μιας επιτιχυμένης συμφωνίας

Μετά από χρόνια εγκατάλειψης, για πρώτη φορά μπαίνουν οι βάσεις για την ανάπτυξη και την αναβάθμιση του κέντρου της πόλης. Με τη συμφωνία που επιδίωξε και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, κατάφερε να υπογράψει η Διοίκηση του Δήμου με τον ΟΣΕ, ο Δήμος Μεγαρέων αποκτά τις απαραίτητες πολιτισμικές υποδομές, αντάξιες σε μία πόλη με την τεράστια ιστορία και το μέλλον του Δήμου Μεγάρων.

Η Διοίκηση του Δήμου και ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαρινάκης παρουσίασαν στο Δημοτικό Συμβούλιο το σχέδιο της διοίκησης για την ριζική ανάπλαση του σιδηροδρομικού σταθμού στο κέντρο της πόλης και ήδη έχουν ξεκινήσει τις εργασίες.

Θυμίζουμε ότι η συμφωνία προβλέπει την παραχώρηση του συνόλου της έκτασης του σιδηροδρομικού σταθμού (12 στρέμματα) στο Δήμο και με μία σειρά παρεμβάσεων θα ανατραπεί η αρνητική εικόνα του πρώην σταθμού στο κέντρο της πόλης.

Μεταξύ των παρεμβάσεων που προβλέπονται, σχεδιάζεται η διαμόρφωση του κτηρίου του ΟΣΕ σε χώρο πολιτισμικών δράσεων, με Δημοτική Βιβλιοθήκη και Πινακοθήκη. Ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο σχεδιάζεται η διαμόρφωση χώρων αναψυχής, υπαίθριων εκδηλώσεων και ήπιων εμπορικών δράσεων.

Η Διοίκηση του Δήμου, στο πλαίσιο του προγραμματισμού για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή θέτει υψηλούς στόχους και προγραμματίζει τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου κατά μήκους της γραμμής του ΟΣΕ, από τη Νέα Πέραμο έως την Κινέττα. Στόχος της Διοίκησης να αναδείξει την εξαιρετικής ομορφιάς διαδρομή, τις φυσικές ομορφιές της περιοχής και να αποτελέσει πανελλήνιο σημείο αναφοράς στους ολοένα αυξανόμενους λάτρεις του ποδηλάτου.

Ταυτόχρονα με την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου της πόλης αναπτύσσεται η δυνατότητα για την κατασκευή παράλληλου δρόμου στην 28ης Οκτωβρίου, ο οποίος θα συμβάλει αποφασιστικά στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πόλη των Μεγάρων.

Μετά από την συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και το δημόσιο διάλογο προέκυψαν κάποιες εύλογες απορίες και η Διοίκηση του Δήμου νιώθει την υποχρέωση να δώσει απαραίτητες διευκρινήσεις.

  • Σκόπιμα ή από λάθος, δημιουργήθηκε σύγχυση σχετικά με τη διάρκεια του συμφώνου συνεργασίας. Η διετία που αναφέρεται στο σύμφωνο συνεργασίας, αφορά το χρόνο μέσα στον οποίο η Διοίκηση του Δήμου είναι υποχρεωμένη να προχωρήσει στις απαραίτητες εργασίες διαμόρφωσης του χώρου. Ήδη έχει γίνει κατανοητό από τους πολίτες ότι αυτή η προθεσμία είναι ξεπερασμένη καθώς τα έργα παρέμβασης ξεκίνησαν.

  • Η παραχώρηση των εγκαταστάσεων δεν θα μπορούσε να είναι διετής. Ήδη έχει συζητηθεί και συμφωνηθεί η παραχώρηση των ακινήτων προς αξιοποίηση να είναι τριαντακονταετής (30 χρόνια) με δυνατότητα επέκτασης της παραχώρησης για επιπλέον 30 χρόνια.

  • Είναι επίσης κατανοητό, ότι από τη στιγμή που ένας οργανισμός όπως ο ΟΣΕ, προχωρά σε συμφωνίες τέτοιας διάρκειας, δεν θα έχει τη νομική δυνατότητα, ανεξάρτητα από το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας, να ακυρώσει τη συμφωνία και να διεκδικήσει τις υποδομές που θα έχει διαμορφώσει ο Δήμος.

  • Όλες οι διαδικασίες μίσθωσης των ακινήτων του ΟΣΕ θα περάσουν από το Δημοτικό Συμβούλιο, θα γίνουν με απόλυτη διαφάνεια και θα τεθούν υπό την κρίση της κοινωνίας. Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι ο Δήμος θα μισθώνει μόνο τα κτήρια του ΟΣΕ και όπου θα δημιουργηθούν υποδομές για ήπια εμπορική χρήση. Για την έκταση που ανήκει στον ΟΣΕ και ο Δήμος θα χρησιμοποιεί, δεν θα πληρώσει ούτε ένα ευρώ ή για να προλάβουμε τους καχύποπτους δεν θα πληρώσει ούτε μία δραχμή εάν κάποτε το ευρώ πάψει να υπάρχει.

  • Το γεγονός ότι ανάλογες συμφωνίες προσπαθούν να πετύχουν κι άλλοι Δήμοι στους οποίους υπάρχουν εγκαταλελειμμένοι σιδηροδρομικοί σταθμοί δεν περιορίζει την επιτυχία του Δήμου Μεγαρέων, αντίθετα την ενισχύει και μειώνει τις ανησυχίες όσων βλέπουν παγίδες στις οποίες πέφτει μέσα ο Δήμος Μεγαρέων. Δυστυχώς παγίδες (και μεγάλες) έπρεπε να είχαν τοποθετηθεί στο σταθμό εδώ και πολλά χρόνια από τις προηγούμενες Διοικήσεις για να περιορίσουν την παρακμή και την εστία μόλυνσης στην οποία είχαν αφήσει να μετατραπεί ο σταθμός στο κέντρο της πόλης.

Τήρηση της νομιμότητας

Η διοίκηση του Δήμου διαβεβαιώνει ότι και σε αυτή την περίπτωση θα τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες. Κάτι που δεν μπορεί να επικαλεστεί η προηγούμενη Διοίκηση και τίθενται κάποια επιπλέον ερωτήματα προς το δημόσιο διάλογο. Συγκεκριμένα:

  • Ο κ. Μπερδελής, ο οποίος άσκησε πολύ αυστηρή κριτική στη συμφωνία του Δήμου με τον ΟΣΕ, ήταν ή δεν ήταν για 8 χρόνια αντιδήμαρχος; κατηγορεί τη διοίκηση ότι η συμφωνία που υπογράφει μέσα σε ελάχιστους μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων της, δεν είναι θετική για το Δήμο, γιατί στα 8 χρόνια της συμμετοχής του στη διοίκηση του Δήμου δεν προχώρησε σε κάποια καλύτερη συμφωνία;

  • Η "συμφωνία" που η προηγούμενη διοίκηση σύναψε για το Πάρκιν σε έκταση του σιδηροδρομικού σταθμού ήταν νόμιμη; Εάν ήταν νόμιμη η συμφωνία, τότε γιατί ακυρώθηκε από την Περιφέρεια και η νέα διοίκηση βρέθηκε στην ανάγκη να ξεκινήσει από την αρχή και να ολοκληρώσει μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας τη νέα συμφωνία;

  • Είναι μέλος του συνδυασμού της μείζονος αντιπολίτευσης ο κ. Φωτίου, ο οποίος προς τιμήν του παραδέχθηκε ότι "οτιδήποτε γίνει στο Σταθμό θα είναι καλύτερο από αυτό που είναι τώρα;" Επίσης στο σημείο αυτό θέλουμε να τονίσουμε ότι στο πλαίσιο των παραχωρήσεων εντάσσεται φυσικά και η Νέα Πέραμος.

Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Ιωάννης Μαρινάκης, αντιλαμβάνεται και κατανοεί τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει ο κ. Στρατιώτης από τα λάθη και τις παραλήψεις κατά τη διάρκεια της θητείας του, όμως τον καλεί να αντιληφθεί την πραγματικότητα και να συνειδητοποιήσει ότι ο Δήμαρχος δεν είναι εισαγγελέας και δεν θα αποφασίσει για τις παραλήψεις και τα λάθη της προηγούμενης διοίκησης.

Ο Ιωάννης Μαρινάκης και ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης ασκούσε το ρόλο του με εποικοδομητική κριτική και είχε επισημάνει τότε, πολλά από τα σημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κ. Στρατιώτης. Σήμερα ο ρόλος του Ιωάννη Μαρικάνη, είναι διαφορετικός και επαναλαμβάνει ότι δεν είναι ούτε εισαγγελέας ούτε μάρτυρας κατηγορίας.

Αν έχει θολώσει η οπτική του κ. Στρατιώτη, εάν έχει μπερδέψει τους ρόλους, εάν αντιμετωπίζει μία σειρά από ενδοπαραταξιακές αμφισβητήσεις αυτό δεν μπορεί -και δεν επιτρέπεται- να εμποδίζει με τη συμπεριφορά του, το έργο του Δημοτικού Συμβουλίου και να ακυρώνει με τις πράξεις του το ρόλο της αντιπολίτευσης.

Είναι η δεύτερη φορά που ο κ. Στρατιώτης επιλέγει την τακτική της φυγομαχίας, της δημιουργίας εντυπώσεων και του αποπροσανατολισμού από την ουσία, επιλέγοντας την αποχώρηση από το Δημοτικό Συμβούλιο. Και τις δύο φορές, ο κ Στρατιώτης έχει επιλέξει την αποχώρηση από θέματα που συζητούσε το Δημοτικό Συμβούλιο και αφορούσαν σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον της πόλης. Και τις δύο φορές η αποχώρηση του κ. Στρατιώτη έγινε σε θέματα που επιχειρούσε (;) χωρίς επιτυχία να φέρει εις πέρας. Την συμφωνία με την ΕΥΔΑΠ και τη Συμφωνία με τον ΟΣΕ για την ανάπλαση του κέντρου της πόλης.

Και στα δύο αυτά θέματα ο κ. Στρατιώτης επέλεξε τον άσκοπο εντυπωσιασμό αντί της ουσίας, επέλεξε την όξυνση, σε μία προσπάθεια να θολώσει έστω και προσωρινά τις επιτυχίες της Διοίκησης.

Είναι αντιληπτό ότι ο κ. Στρατιώτης, δεν αντέχει αυτό τον "βομβαρδισμό" πρωτοποριακών προτάσεων, δράσεων και αποτελεσματικότητας, δεν αντέχει να βλέπει να υλοποιούνται έργα που για χρόνια ήταν απαραίτητα για την πόλη αλλά παρέμεναν στα χαρτιά, δεν αντέχει να βλέπει τη Διοίκηση Μαρινάκη να υλοποιεί τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Αλλά οι προσωπικές εκτιμήσεις και συμπεριφορές του κ. Στρατιώτη, δεν είναι ικανές και δεν θα ανακόψουν τις ενέργειες της διοίκησης που στοχεύουν στην βελτίωση και την ανάπτυξη του τόπου.


ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ : δελτίο τύπου

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ο δήμαρχος για λόγους ψηφοθηρικούς και εντυπωσιασμού δέχεται, να υπογράψει ένα μνημόνιο, που του επιβάλει η ΓΑΙΑ ΟΣΕ Α.Ε. και με το οποίο απεμπολούνται σοβαρά συμφέροντα και διεκδικήσεις του Δήμου έναντι του ΟΣΕ.

Η ΓΑΙΑ ΟΣΕ είναι εταιρεία κερδοσκοπικού χαρακτήρα, θυγατρική του ΟΣΕ, η οποία έχει στείλει πανομοιότυπα μνημόνια στους Δήμους, που έχουν σταθμούς ΟΣΕ και προσπαθεί με αυτά, να κερδίσει όσα γίνεται περισσότερα, για να πουληθεί ευκολότερα, διότι ως γνωστόν ο ΟΣΕ πρόκειται να περάσει σύντομα στα χέρια ιδιωτών , πιθανότατα ξένων. Επομένως ό,τι δημιουργήσει ο Δήμος με χρήματα του Μεγαρικού λαού στον χώρο του ΟΣΕ, σε λίγα χρόνια είναι πολύ πιθανόν, να ανήκει σε ξένους ιδιώτες.

Ο χώρος, που βρίσκεται ο σιδηροδρομικός σταθμός, καθώς και η περιοχή απ' όπου διέρχονται η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή, πρέπει να διεκδικηθούν δυναμικά από το δήμο για τους παρακάτω λόγους:

- Η πόλη και οι πολίτες ταλαιπωρήθηκαν πάρα πολύ για πολλές δεκαετίες από τη διέλευση του τραίνου.

- Η ρύπανση, ατμοσφαιρική και ηχητική, ήταν μεγάλη και βλαβερή για την υγεία των κατοίκων.

- Συμπολίτες βρήκαν τραγικό θάνατο από την διέλευση του τραίνου.

- Ο χώρος παραχωρήθηκε για κοινωνικούς λόγους και για συγκεκριμένο σκοπό. Δηλαδή για να εξυπηρετούνται οι πολίτες με το τραίνο. Αφού αυτό δεν υφίσταται πια, πρέπει ο χώρος να επιστραφεί.

- Ο σπουδαιότερος λόγος είναι, πως δεν γνωρίζουμε, εάν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση των χώρων, εάν έχουν πληρωθεί οι πραγματικοί ιδιοκτήτες και εάν αυτοί οι χώροι είναι πλέον ιδιοκτησία του ΟΣΕ.

Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα αναλύθηκαν κατά την σχετική συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να προστατευθούν τα συμφέροντα του δήμου. Αυτό μπορεί να γίνει με την διαπραγμάτευση του μνημονίου, ώστε να μην έχει μόνον όρους, που προστατεύουν και καλύπτουν τα συμφέροντα του ΟΣΕ.

Με το μνημόνιο, που θα υπογράψει ο δήμαρχος, αναγνωρίζεται πλήρως και παγίως η ιδιοκτησία του ΟΣΕ, όπως ρητά αναγράφεται στο κείμενο (και μάλιστα σε 4 σημεία αυτού!!!) και ότι στο χώρο του σταθμού κατέχει έκταση 18 στρεμμάτων, ενώ ο πραγματικός ελεύθερος χώρος του σταθμού είναι 11 στρέμματα.

Τι κερδίζει ο δήμος; Να πληρώσει για τον εξωραϊσμό και την αισθητική αναβάθμιση του σταθμού. Να πληρώσει για την κατασκευή ποδηλατοδρόμου –πεζόδρομου κατά μήκος των γραμμών. Κι όλα αυτά για αβέβαιο χρονικό διάστημα. Διότι και κυρίως, άμα πουληθεί ο ΟΣΕ, που είναι το πιθανότερο, θα έρθει ο ιδιοκτήτης και θα τα πάρει όλα έτοιμα φτιαγμένα.

Παρ’ όλα αυτά ο Δήμαρχος δεν δέχτηκε καμία συζήτηση , καμία διαπραγμάτευση, καμία βοήθεια από την αντιπολίτευση και θα υπογράψει αυτό το μνημόνιο (μήπως θυμίζει κάτι από τα μνημόνια 1 και 2;), όταν μάλιστα αυτή την απόφαση την ψήφισαν ΜΟΝΟ δεκαέξι (16) από τους τριάντα τέσσερις (34) [33 δημοτικοί σύμβουλοι + 1 ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου].

Δεν είναι εντυπωσιακό και δεν δημιουργεί ερωτηματικά, πως προχωρά ο Δήμαρχος σε μια τόσο σημαντική απόφαση έχοντας την συναίνεση μόνο 16 συμβούλων, όταν οι δικοί του είναι 21 (μαζί με τον πρόεδρο του Τοπικού);

Επειδή ποτέ δεν είναι αργά, καλείται ο Δήμαρχος, να μην υπογράψει το μνημόνιο και να διεκδικήσουμε δυναμικά όλοι μαζί, συμπολίτευση και αντιπολίτευση, αυτά που δικαιούται ο Δήμος και οι πολίτες.

Είναι επίσης δυνατόν να γίνει αλλαγή χαρακτηρισμού του Ο.Τ, το οποίο περιλαμβάνει τον σταθμό και να γίνει κοινόχρηστος ή κοινωφελής χώρος για χρήση απ' όλους τους πολίτες.

Εμείς δεν αναγνωρίζουμε αυτό το αποικιοκρατικού χαρακτήρα μνημόνιο και θα το καταργήσουμε, όταν έρθει η ώρα, ώστε όλος ο χώρος να αξιοποιηθεί για πάντα προς όφελος του λαού και μόνο.

Όλοι θέλουμε την ανάπτυξη της πόλης και ο χώρος του σταθμού προσφέρεται για μια σημαντική ανάπλαση, που, αν συνδυαστεί με το παλαιό ρέμα, από πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι Βυζαντίου και με τα αλσύλλια στους λόφους κουρκούρια με συνδετικό κρίκο των χώρο γραμμών, θα αλλάξει τελείως την φυσιογνωμία της πόλης.

Για να γίνει αυτό όμως, θα πρέπει να κατοχυρωθούν τα δικαιώματα του Δήμου πάνω σ’ αυτούς τους χώρους για πολλά χρόνια.

Μπορεί εύκολα να φαντασθεί κανείς πόσο οδυνηρό και πόσο επιζήμιο, από κάθε άποψη, θα ήταν για τους πολίτες, να επενδύσει ο Δήμος για να αναπλάσει και να εξωραΐσει μια περιοχή για να περάσει μετ’ ου πολύ στα χέρια του ιδιώτη επενδυτή, που θα αγοράσει τον ΟΣΕ.

Προσοχή στα μνημόνια. Οι καιροί ου μενετοί.


ΟΜΟΦΩΝΟ ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ - δελτίο τύπου του κ.Νίκου Καντερέ

Αναφορά προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και το Υπουργείο Εσωτερικών, με θέμα το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Μάνδρας-Ειδυλλίας για την τροποποίηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού για τη διαχείριση Στέρεων Απόβλητων της Περιφέρειας Αττικής, κατέθεσε ο Βουλευτής Αττικής και Αναπληρωτής Τομεάρχης Περιβάλλοντος της Νέας Δημοκρατίας κύριος Νίκος Καντερές.

Ο κύριος Καντερές επισήμανε ότι: «Κατέθεσα αναφορά στη Βουλή, καθώς ο Δήμος Μάνδρας-Ειδυαλλίας σε ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού του Συμβουλίου εκφράζει την πλήρη αντίθεση του στις δρομολογούμενες αλλαγές που εμπίπτουν στο «Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας» και αφορούν μεταξύ άλλων, στο νέο Λιμάνι Ελευσίνας και την προτεινόμενη τροποποίηση του Περιφερειακού Συμβουλίου για την προστασία των ορεινών όγκων της περιοχής, ξεκαθαρίζοντας ότι ο ορεινός όγκος των Γερανείων του Δήμου Μάνδρας – Ειδυλλίας πρέπει να αποκλειστεί από χώρο διαχείρισης υγρών, στερεών, οικιακών και όλων των αποβλήτων. Επίσης, οι Δημοτικές Αρχές της Δυτικής Αττικής και η Περιφέρεια Αττικής, σε ειδική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, συζήτησαν τα παραπάνω θέματα και σε ομόφωνη απόφαση τους, διαπίστωσαν ότι οι εν λόγω περιοχές δεν αντέχουν περισσότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, και ως εκ τούτου είναι αντίθετοι στο να αποτελέσει ο νέος Λιμένας Ελευσίνας εξειδικευμένο λιμάνι διακίνησης επικίνδυνων φορτίων και στο να επιβαρυνθεί η ήδη κορεσμένη περιοχή του Θριασίου με περισσότερες βιομηχανίες. Θεωρώ ότι τα αρμόδια Υπουργεία οφείλουν να δώσουν ξεκάθαρες απαντήσεις και να προσφέρουν ουσιαστικές λύσεις στα παραπάνω ζητήματα, που να είναι αποδεκτές από τους πολίτες που ζουν και εργάζονται στους εν λόγω δήμους».

όπως και να 'χει, ο χειμώνας φεύγει σιγά-σιγά....