κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να το κατεβάσετε:
Υγρότοποι Χρύσα Χατζή ΣτΠ
http://www.scribd.com/doc/15822554/-
για την προστασία του υγροβιότοπου Βουρκάρι Μεγάρων και τα περιβαλλοντικά προβλήματα της Μεγαρίδας
O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!
| from | ||
Κυρίες και κύριοι
Αγαπητοί φίλοι και φίλες
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμά μας και είσαστε απόψε εδώ μαζί μας.
Ιδιαιτέρως θα ήθελα να ευχαριστήσω τον τοπικό τύπο, ο οποίος με περισσή δημοκρατική ευαισθησία προβάλλει τις απόψεις μας και είναι πάντα δίπλα μας, όπως δίπλα είναι πάντοτε και στο Μεγαρικό λαό, εκτελώντας πράγματι ένα λειτούργημα.
Επίσης ευχαριστώ για την παρουσία τους:
Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες
Ζούμε σε μια περιοχή, που έχει τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα.
Θα έλεγε κανείς, πως είναι μια περιοχή ιδιαίτερα προικισμένη από το θεό και τούτο διότι:
Διαθέτει θαυμάσιες, φυσικές και καθαρές παραλίες, που είναι πανέμορφες.
Περιβάλλεται από υπέροχα βουνά, που έχουν πλουσιότατη χλωρίδα και πανίδα.
Έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα (αεροπλάνα, πλοία, τρένα, λεωφορεία).
Διασχίζεται ή είναι κοντά στις μεγαλύτερες οδικές αρτηρίες (Εθνική οδός – Αττική οδός) και στον υπεραστικό σιδηρόδρομο.
Είναι δίπλα στην Αθήνα, από την οποία μπορεί να εκμεταλλευτεί 5 εκατομμύρια πελάτες.
Κι όμως, παρά τα τόσα πλεονεκτήματα, ποιος μπορεί να πει, ότι είναι ευχαριστημένος από την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η πόλη;
Ίσως κάποιοι, που δεν έχουν βγει ποτέ έξω από τα Μέγαρα και δεν μπορούν να κάνουν σύγκριση με την κατάσταση, στην οποία βρίσκονται άλλες περιοχές.
Βέβαια κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί, ότι η κατάσταση είναι στάσιμη και πως τίποτα δεν γίνεται στην περιοχή μας.
Όταν όμως οι άλλες πόλεις προχωρούν με άλματα, εμείς προχωράμε με μικρά βήματα.
Όλες οι διοικήσεις του Δήμου έχουν προσφέρει και συνεχίζουν να προσφέρουν.
Δυστυχώς όμως αυτά, που έχουν κάνει δεν είναι αρκετά, για να βάλουν την πόλη σε τροχιά ανάπτυξης, να την βγάλουν από την αφάνεια και να την τοποθετήσουν στη θέση, που της αρμόζει και της αξίζει.
Και έτσι έχει καταντήσει ουραγός (που δεν ήταν παλαιότερα) μια πόλη από τις πλέον αρχαίες και ιστορικές της Ελλάδας, με μεγάλη ακμή και δύναμη, που δημιούργησε πλήθος αποικιών (Βυζάντιο, Χαλκηδόνα, Μεσημβρία, Σελινούντα, Υβλαία, Μέγαρα κ.λ.π.), με πολιτισμό (Ευκλείδης, Θέογνις, Ευπαλίνος κ.λ.π.) και πλήθος πολιτιστικών παραδόσεων.
Είναι πολλά τα προβλήματα, που απασχολούν την πόλη και την ευρύτερη περιοχή, και τα οποία απαιτούν άμεση επίλυση ή έστω την έναρξη επίλυσής των.
Εμείς, που αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την τοπική αυτοδιοίκηση, το κάναμε με ένα και μοναδικό στόχο και σκοπό: ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ και με γνώμονα αποκλειστικά το συμφέρον και την ευημερία των κατοίκων αυτής.
Δεν μας ενδιαφέρουν οι θέσεις και τα αξιώματα. Είχαμε αρκετά και μεγάλα.
Συγκροτήσαμε τον δημοτικό συνδυασμό «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ», ως εργαλείο για να μπορέσουμε να προσφέρουμε στην πόλη μας.
Συγκροτήσαμε έναν ανεξάρτητο και ακομμάτιστο συνδυασμό, όχι γιατί δεν δεχόμαστε ή δεν σεβόμαστε τα κόμματα.
Απεναντίας εμείς τα σεβόμαστε και τα τιμούμε όλα και θεωρούμε, πως είναι το απαραίτητο συστατικό για τη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος με πρωταρχικό ρόλο στη βουλή και στην Κυβέρνηση.
Εξ’ άλλου τα κόμματα μιλάνε για ανεξάρτητη και ακηδεμόνευτη τοπική αυτοδιοίκηση.
Επομένως δεν είμαστε αντίπαλοι των κομμάτων. Αλλά ούτε και οι άλλοι συνδυασμοί είναι αντίπαλοί μας. Αντίπαλοί μας είναι μόνο τα προβλήματα του τόπου.
Για μας η εξουσία δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτοσκοπός είναι μόνο η πρόοδος της πόλης.
Γι’ αυτό καλούμε σε μια κοινή πορεία και τους άλλους συνδυασμούς, που ενδιαφέρονται για την τοπική αυτοδιοίκηση και μόνο και που θέλουν και μπορούν να λειτουργήσουν μακριά από κομματικές ή άλλες δεσμεύσεις και υποχρεώσεις.
Μπορούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να τις θέσουμε στην υπηρεσία της πόλης μας.
Αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά, που μας χωρίζουν.
Το ποιος θα είναι επικεφαλής σ’ αυτήν την κοινή προσπάθεια, θα βρεθεί μετά από μια κοινά αποδεκτή διαδικασία.
Όταν υπάρχει καλή θέληση και διάθεση, πάντοτε βρίσκονται λύσεις.
Η πόλη μας, αλλά και η ευρύτερη περιοχή έχουν πολλές και μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.
Πρέπει όμως να ξεκινήσουμε έντονο, επίπονο, επίμονο και διαρκή αγώνα, όχι από σήμερα, αλλά από χθες!!!
Με συνεργασία όλων των δυνάμεων, συμπολίτευσης, αντιπολίτευσης, ανεξάρτητων προσωπικοτήτων, καθώς και όλων των φορέων της πόλης.
Επιθυμούμε ανάπτυξη και βιώσιμη απασχόληση, που θα σέβεται την ποιότητα ζωής και θα προστατεύει το περιβάλλον.
Θέλουμε ένα επίπεδο πολιτισμού, όπου οι πολίτες θα είναι δημιουργοί, θεατές και κριτές.
Ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης
Παράλληλα βέβαια με τα όποια έργα ανάπτυξης, στα οποία μπορεί να απαριθμήσει κανείς και πολλά άλλα, καμία δημοτική αρχή δεν πρέπει να ξεχνά και να παραμελεί την πλέον βασική υποχρέωση, που είναι η εξυπηρέτηση της καθημερινότητας του πολίτη.
Εμείς τι έχουμε κάνει και τι κάνουμε;
Είναι, φαντάζομαι γνωστό σε όλους, πως οι δυνατότητες της αντιπολίτευσης είναι περιορισμένες
Δεν διοικεί, επομένως δεν μπορεί να παίρνει αποφάσεις, να λαμβάνει μέτρα, να κάνει έργα κ.λ.π.
Μπορεί όμως και πρέπει ή μάλλον επιβάλλεται, να κάνει κριτική, να ελέγχει, να ασκεί πίεση στη Διοίκηση και παράλληλα, να υποβάλλει προτάσεις.
Εμείς, ως ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ, τα κάνουμε όλα αυτά και μάλιστα έντονα. Και νομίζω πως όλοι το έχουν αντιληφθεί πλέον.
Να υπενθυμίσω μόνο κάποιες προτάσεις, που έχουμε κάνει και που δυστυχώς δεν έχουν ληφθεί υπ’ όψη από τη Διοίκηση.
Παράλληλα έχουμε κάνει άμεσες παρεμβάσεις προς τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ και προς τον Πρόεδρο της ΔΕΗ.
Επομένως δεν καταγγέλλουμε μόνο, αλλά κάνουμε και προτάσεις και ενέργειες.
Θα συνεχίσουμε δε με αμείωτο ενδιαφέρον τις ενέργειές μας για μια καλύτερη πόλη, για την ανάπτυξη της περιοχής και την ευημερία των κατοίκων.
Στην προσπάθεια αυτή επιθυμούμε διακαώς, θέλουμε και θα επιδιώξουμε να έχουμε και τη δική σας βοήθεια και συμπαράσταση.
Διότι όλοι μαζί μπορούμε.
Ιστοσελίδα: www.dporeia.gr


Στις 28 Μαρτίου στείλαμε το πρώτο μήνυμα προς τους πολιτικούς. Αυτό το μήνυμα πρέπει να γίνει ακόμα πιο δυνατό στις ερχόμενες ευρωεκλογές, στις 7 Ιουνίου 2009. Στις ερχόμενες ευρωεκλογές πρέπει να ψηφίσουμε και για το κλίμα. Η ψήφος σου έχει δύναμη!
Τι μπορείτε να κάνετε
Στείλτε ηλεκτρονική κάρτα στα πολιτικά κόμματα ζητώντας ουσιαστικές δεσμεύσεις για το κλίμα και προσκαλέστε και τους φίλους σας να κάνουν το ίδιο
Διαβάστε το πρόγραμμα των κομμάτων. Στηρίξτε με την ψήφο σας αυτούς που βρίσκονται πιο κοντά σε όσα πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν. Πιο πάνω μπορείτε να μάθετε τις θέσεις των κομμάτων για τις ευρωεκλογές και το περιβάλλον
Συμμετέχετε στο group του facebook «ΤΟ KΛΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ»
Προχωρήστε σε μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, εξοικονομήστε ενέργεια και βοηθήστε το περιβάλλον. Υπολογίστε το ενεργειακό σας αποτύπωμα και δείτε μερικές πρακτικές συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας.
Το WWF Ελλάς χρειάζεται τη βοήθειά σας. Υποστηρίξτε τη δράση της οργάνωσης – γίνετε υποστηρικτές στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 17 Μάη η ανοιχτή συνέλευση του Παναττικού Δικτύου κινημάτων πόλης και ενεργών πολιτών στην Ελευσίνα.
Όπως είναι ήδη γνωστό από τα καλέσματα, η συνέλευση έγινε στην Ελευσίνα γιατί όλοι και όλες εδώ και καιρό έχουμε διαπιστώσει ότι η σημερινή κατάσταση περιβαλλοντικής υποβάθμισης του Θριασίου, αλλά και το επαπειλούμενο νέο περιβαλλοντικό έγκλημα των νέων βιομηχανικών επεκτάσεων, μας αφορά όλους και όλες. [Είχε προηγηθεί και σχετική εκδήλωση στην Αθήνα] Οι συνέπειες αφορούν όλο το λεκανοπέδιο. Δεν πρόκειται απλά για θέμα αλληλεγγύης. Είμαστε όλοι Ελευσινιώτες, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε.
διαβάστε την ανακοίνωση στον σύνδεσμο:
από neapnoi@yahoo.gr
Αγαπητό blog, αγαπητοί blogers
Σας στέλνω αυτό το μήνυμα-πρόσκληση με σκοπό να το δημοσιεύσετε, θέλοντας και μέσα από το διαδίκτυο να καλέσω όλους τους δικούς σας και δικούς μας φίλους στην μεγάλη βραδιά που διοργανώνουμε την επόμενη Παρασκευή 29 Μαϊου, στην ιστορική ταβέρνα του «Μώλου».
Πρόκειται για μια ιστορική βραδιά, καθώς θα παρευρεθούν όλα τα μεγάλα ονόματα του παραδοσιακού τραγουδιού: Γιώργος Κόρος, Δημήτρης Ζάχος, Σοφία Κολλητήρη, Κώστας Σκαφίδας, Γιάννης Τσαμπούκος και Σπύρος Μπερδελής καθώς και η οικογένεια του Γιώργου Παπασιδέρη. Η «Νέα Πνοή» μαζί με την ΝΕΜ θα τιμήσουμε με τιμητικές πλακέτες, τους κορυφαίους τραγουδιστές που για περισσότερα από 50 χρόνια μας διασκεδάζουν στην πόλη μας. Επίσης με την ευκαιρία αυτή γιορτάζουμε και τα 3 χρόνια της επιτυχημένης πορείας της εφημερίδας μας, ενώ πρέπει να τονίσουμε πως η ταβέρνα του «Μώλου» έκλεισε έναν αιώνα συνεχούς λειτουργίας.
Θα είναι λοιπόν ιδιαίτερη η χαρά μας, να είμαστε όλοι εκεί και να γιορτάσουμε την παράδοσή μας μακριά από πολιτικές κόντρες και αντιπαραθέσεις.
Γιατί η μουσική δεν έχει ούτε σύνορα, ούτε χρώματα, ούτε κόμματα. Ήδη την πρόσκλησή μας αποδέχτηκαν αρκετές προσωπικότητες, πολιτικές και μη και θα είμαστε όλοι παρόντες. Το κέντρο είναι όλο δικό μας μέσα, έξω και τα έξοδα όλα δικά μας.
ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ!
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
(Δελτίο Τύπου)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Προσκαλούνται όλοι οι συμπολίτες, σε συγκέντρωση, που θα λάβει χώρα στο κέντρο ΝΙΣΣΑΙΑ, παραλία Βαρέας, στις 25 Μαΐου 2009 (Δευτέρα), ώρα 8:30 μ.μ., με τα παρακάτω θέματα:
Η παρουσία όλων θα αποτελέσει πηγή δύναμης και έμπνευσης, για τη συνέχιση της μεγάλης προσπάθειας, που γίνεται, με την προοπτική ενός καλύτερου μέλλοντος για τον τόπο μας.
Ο Δήμος Μάνδρας σας προσκαλεί
τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2009 στις 7.30μ.μ.
στο Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη»
για να βραβεύσουμε τους εθελοντές που συμμετείχαν στη δασοπροστασία
του περασμένου καλοκαιριού
&
για να δημιουργήσουμε όλοι μαζί μια μακρόπνοη εθελοντική προσπάθεια,
με στόχο την αποτελεσματική προστασία του φυσικού πλούτου του Δήμου μας.
Η Δήμαρχος
Γιάννα Κριεκούκη