O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Γ. Στρατούρης: "Ενημέρωση δημοτών"

Συμπολίτισσες συμπολίτες!
Μετά από παρέλευση 2 ετών (εκλογές Νοε. 2010) η διοίκηση του δήμου έχει πλέον αποκαλύψει στους δημότες της το πραγματικό της πρόσωπο. Οι πολίτες καθημερινώς συνομολογούν ότι έχουν ήδη σχηματίσει άποψη ως προς την ικανότητά της, την αξιοπιστία της, αλλά και τον σεβασμό της προς τον συμπολίτη. Και αυτή πλέον δεν αλλάζει. Δεν αλλάζει διότι και τα τρία αυτά συστατικά στοιχεία (ικανότητα–αξιοπιστία-σεβασμός προς τον συνάνθρωπο) δεν αποτελούν ευκαιριακές παροχές τύπου ρουσφέτι στο οποίο έχει επιδοθεί κατά κοινή ομολογία η νέα διοίκηση λόγω της παλαιοκομματικής της αντίληψης, αλλά αποτελούν στάση ζωής.

Ή ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ Η ΌΧΙ
Ή ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΕΙΣ Ή ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ή ΕΙΣΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ

(δεν ισχύει στα παραπάνω το ολίγο από γιουβέτσι)

Προσωπικά έδωσα και θα συνεχίσω να δίνω μάχες εντός του δημοτικού συμβουλίου γι' αυτά που πιστεύω, για αυτά που πρεσβεύω και γι' αυτά που έλαβα εντολή από τον απλό τον κόσμο και η συνείδησή μου ορίζει. Αλλά από σήμερα και μέσω τοπικού τύπου καθόσον έδωσα χρόνο στην διοίκηση (2 έτη) και έτσι και ο ποιο κακόβουλος δεν μπορεί να με κατηγορήσει ότι λειτούργησα προσχηματικά αντιπολιτευτικά δια του τύπου απ' την πρώτη ημέρα της διοικήσεώς τους και με μοναδικό σκοπό την αυτοπροβολή μου, και επειδή η δημοκρατία τους εξαντλείται στα λόγια, πως λέτε ότι επιβράβευσαν μια κατά τον κοινό νου ορθή και τίμια στάση ενός συμβούλου της αντιπολίτευσης απέναντί τους; Δυστυχώς με πολιτικές πράξεις που προκαλούν ακόμα και αυτούς που δεν ασχολούνται καν με θέματα σχετικά με την πολιτική.

Είναι ανήκουστο φίλες και φίλοι να μου αφαιρείται κατά την διάρκεια συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου ο λόγος με το πρόσχημα της εκτός θέματος τοποθέτησής μου. Γίνεται; κι όμως γίνεται!!! Και καλλιεργείται εντέχνως ξεχνώντας πως εγώ δεν είμαι έμμισθος διορισμένος από κολλητούς -όπως πολλοί μέσα στην αίθουσα- αλλά εκλεγμένος εκπρόσωπος όχι μιας κομματικής ελίτ όπως μέλη της διοίκησης, αλλά του απλού πολίτη, του καθημερινού ανθρώπου. Είναι γελοίο να μου κλείνει μια διοίκηση που κατηγορείται ευθέως και γραπτώς από δημότες για μαύρη και ανασφάλιστη εργασία το μικρόφωνο την ώρα που μιλάω με το ίδιο πρόσχημα. Γίνεται; Κι όμως γίνεται!!!

Και γελάει ο κόσμος με τις ψευτοτυπολατρίες ορισμένων εξ' αυτών. Και δεν λένε να καταλάβουν ότι εγώ, επειδή έτσι με μεγάλωσε ο πατέρας μου και η μανά μου, ή με ανοιχτά ή με κλειστά μικρόφωνα θα συνεχίσω να αγωνίζομαι να ομιλώ και να «φωνάζω» για τα δίκαια και το μέλλον των ΕΛΛΗΝΩΝ συμπολιτών μου.

Αποκορύφωμα της στάσης αυτής της διοίκησης εναντίον μου αποτέλεσε το γεγονός της απόπειρας αποβολής μου από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου για τους ΔΗΘΕΝ παραπάνω αναφερόμενους λόγους τυπολατρείας. Πεποίθησή μου όμως είναι ότι πραγματικοί λόγοι ήταν η συζήτηση καυτών θεμάτων όπως η απομάκρυνση της εφορείας από την πόλη μας.

Συμπολίτισσες και συμπολίτες! Από εδώ και στο εξής λοιπόν αναλαμβάνω να σας ενημερώνω δια τύπου για όλα τα θέματα (μικρά η μεγάλα) με την υπόσχεση να συνεχίσω την προσπάθειά μου να σας εκπροσωπώ επάξια αγωνιζόμενος και εντός της αιθούσης του δημοτικού συμβουλίου -και όπου αλλού- είτε μου αφαιρείται ο λόγος, είτε μου κλείνουν τα μικρόφωνα, είτε με αποβάλουν από την αίθουσα, είτε οτιδήποτε άλλο σκεφτούν για να με φιμώσουν. Για μένα όποιος δεν μπορεί να πληρώσει το κόστος για τις ιδέες του ή αυτός δεν αξίζει ή οι ιδέες του.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥΡΗΣ
ΥΠ/ΧΟΣ Π.Ν ε.α
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ