O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Σχόλια και κριτική για τις κινητοποιήσεις κατά των ιχθυοκαλλιεργειών...

"Αιχμή" 8-6-2012, σελ.3
"Πνοή" 7-6-2012, σελ.25
"Ενημέρωση" (Α...ΔΕΣΠΟΤΑ) 26-5-2012, σελ.40

Μοτοπορεία διαμαρτυρίας ενάντια στην τρομοκρατία των καναλιών!


Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας οργανώνουν την Τετάρτη 13/6/2012 την 41η Μοτοπορεία τους στο Nομό Αττικής ενάντια στην τρομοκρατία των καναλιών
που προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των ιδιοκτητών, των πολιτικών, των τραπεζιτών και όλων αυτών που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση δεν διστάζουν να παπαγαλίζουν ατελείωτα τα ίδια λόγια και να κουνούν το δάχτυλο σε κάθε πολίτη!

Η διασπορά ψευδών ειδήσεων, η διαστρέβλωση ακόμη και δηλώσεων κατά το δοκούν, η κινδυνολογία, η φίμωση κάθε αντίθετης άποψης, η απόκρυψη κάθε υγιούς προσπάθειας διαμαρτυρίας και αντιλόγου, ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης με κατευθυνόμενες ειδήσεις και το ατελείωτο θράσος είναι τα όπλα τους σε αυτό τον ακήρυχτο πόλεμο κατά της υγιούς πληροφόρησης.

Σε όλα αυτά έχουμε να αντιπαραθέσουμε την φωνή μας, τη λογική μας και την ελεύθερη βούληση μας. Την άρνηση μας να γίνουμε πρόβατα που ταΐζονται τηλεοπτικό κουτόχορτο καθισμένα στον αναπαυτικό δανεικό καναπέ μας.

Κλείνουμε τις τηλεοράσεις και πάμε εμείς να βρούμε τα κανάλια και τους δημοσιογράφους που αρνούνται να καταγράψουν την πραγματικότητα και επιμένουν να ζουν ταμπουρωμένοι στα τηλεοπτικά στούντιο και όχι στην καθημερινή πραγματικότητα.

Θα συγκεντρωθούμε στις 18:30 στην πλατεία Συντάγματος μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη και θα αναχωρήσουμε στις 19:00.

Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν άλλα δεν διαθέτουν μοτοσυκλέτα μπορούν να μας συναντήσουν στις 19:30 μπροστά από τα κεντρικά γραφεία του MEGA Channel.

Είναι απαραίτητο όλοι μας να έχουμε μαζί μας άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και κράνη (στο κεφάλι όχι στον αγκώνα). Ότι δηλαδή θα έπρεπε να έχουμε σε έναν τυπικό έλεγχο.

Το κείμενο διαμαρτυρίας προς επίδοση σε κανάλια:

Χωρίς λόγια!!

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εορταστική εκδήλωση της Ορνιθολογικής!

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εορταστική εκδήλωση της Ελληνικής Ορνιθολογικής εταιρείας για τα 20 χρόνια Προγραμμάτων LIFE για το περιβάλλον, η οποία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο 9 Ιουνίου στο Πάρκο «Α.Τρίτσης» στο Ίλιον Αττικής:






Διαγραφή προστίμου 1,5 εκ. Eυρώ! από την Επιτροπή Κρίσεως Αυθαιρέτων του Δήμου Μεγαρέων;;

"Αιχμή" 1/6/2012, σελ.4

Δελτίο τύπου Δήμου Μεγαρέων

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αρ. ΔΤ: 0113 / 5-6-2012


Θέμα: Ο Δήμαρχος για το «Εκθεσιακό Μουσειακό Κέντρο Ι.Μ. Μαζίου»

Την άμεση αντίδραση του Δημάρχου Μεγαρέων κου Ιωάννη Μαρινάκη, προκάλεσε η παρέμβαση του συμπολίτης μας κ. Αναστάσιου Μουστάκα στον απολογισμό πεπραγμένων της Διοίκησης του Δήμου.
Η παρέμβαση του κ. Μουστάκα αφορούσε την απόφαση της Επιτροπής Εκδίκασης Ενστάσεων Αυθαιρέτων, σύμφωνα με την οποία διαγράφηκε πρόστιμο 1.500.000 ευρώ για αυθαίρετες κατασκευές κατά την κατασκευή του Εκθεσιακού Μουσειακού Κέντρου της Μονής Μαζίου με την επωνυμία "Γεράνεια", έργου χρηματοδοτούμενου από το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.
Αμέσως μετά την συγκεκριμένη παρέμβαση ο Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Ιωάννης Μαρινάκης έδωσε εντολή στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών στην οποία υπάγεται η εν λόγω Επιτροπή να δημοσιοποιήσει την επίσημη θέση της καθώς και τα τεκμήρια τα οποία οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Ο Δήμαρχος Μεγαρέων θεωρεί υποχρέωσή του να μην αφήνει κανένα θέμα, που άπτεται της διαφάνειας στη λειτουργία του Δήμου, να αιωρείται και θεωρεί καθήκον του να δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα συμπολιτών που σχετίζονται με την ορθή διαχείριση.

Η Διοίκηση του Δήμου επανειλημμένα και σε κάθε παρόμοιο ζήτημα υπαρκτό ή ανύπαρκτο που προκύπτει έχει αποδείξει ότι αντιδρά με άμεσες ενέργειες και δίνει σαφείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Με αυτή την πρακτική αποκαλύπτεται στην κοινή γνώμη, τόσο η διάθεση της Διοίκησης να βγάζει στο φως κάθε θέμα που μπορεί να δημιουργεί απορίες, όσο και αυτών που ενδεχομένως επιχειρούν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα και να συντηρούν μία νοσηρή κατάσταση διαρκούς σκανδαλολογίας.

Πρόσκληση σε προεκλογική συγκέντρωση

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ...

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ελληνικές καθαρές ζωοτροφές: η λύση στα μεταλλαγμένα!


Οι ακτιβιστές της Greenpeace έγραψαν σε ακαλλιέργητο χωράφι το μήνυμα «Εισαγόμενες Μεταλλαγμένες Ζωοτροφές» και κατόπιν το όργωσαν, σβήνοντας έτσι με μία συμβολική κίνηση την εισαγόμενη, μεταλλαγμένη σόγια από τη διατροφή των ζώων!


Δείτε το σχετικό βιντεάκι:


Με αυτή τη δράση, η Greenpeace αναδεικνύει την καλλιέργεια ελληνικών, κτηνοτροφικών φυτών ως τη λύση που ακυρώνει οριστικά τη χρήση μεταλλαγμένων στην Ελλάδα, εξασφαλίζει τη διατροφική αυτάρκεια της χώρας, τονώνει την τοπική αγροτική παραγωγή και ενισχύει την ανταγωνιστικότητα της εθνικής οικονομίας.

Κάθε χρόνο, η χώρα μας σπαταλάει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για την εισαγωγή σόγιας –το μεγαλύτερο μέρος της οποίας είναι μεταλλαγμένη- που προορίζεται για ζωοτροφή στα ζώα που παράγουν τα ζωικά προϊόντα που καταναλώνουμε. Το 2011 μόνο, η Ελλάδα εισήγαγε 571.000 τόνους σόγιας για ζωοτροφή, εκ της οποίας το 70%, (400.000 τόνοι) ήταν μεταλλαγμένη!

Το ελλειμματικό εμπορικό ισοζύγιο της χώρας και η οικονομική κρίση επιβάλλουν να ξαναγίνει η Ελλάδα χώρα παραγωγών και να στραφεί και πάλι στην καλλιέργεια παραδοσιακών, κτηνοτροφικών φυτών, όπως το ρεβίθι, το κουκί και το μπιζέλι. Τα κτηνοτροφικά φυτά καλλιεργούνταν στην Ελλάδα επί αιώνες και προορίζονταν για ζωοτροφή, πολλά χρόνια πριν οι πολυεθνικές εταιρείες επιβάλουν τη μεταλλαγμένη σόγια στην παγκόσμια αγορά.

Εν μέσω οικονομικής κρίσης, οι εταιρείες ζωικών προϊόντων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα οφείλουν να αναλάβουν το σημαντικό μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί. Μπορούν και πρέπει να στραφούν σε ελληνικές ζωοτροφές, που θα καλύψουν τις ανάγκες της κτηνοτροφίας για πραγματικά 100% ελληνικά προϊόντα και πραγματικά καθαρά προϊόντα, όπως αναγράφουν και στις συσκευασίες τους. Οι δηλώσεις καθαρότητας δεν είναι πλέον αρκετές για τις ευθύνες τους απέναντι στους καταναλωτές που τις επιλέγουν και τις εμπιστεύονται για τη διατροφή τους.

Η Greenpeace καλεί όλες τις εταιρείες ζωικών προϊόντων, να σταματήσουν να σπαταλούν ελληνικά χρήματα για εισαγωγή μεταλλαγμένων και να ξεκινήσουν αμέσως να επενδύουν σε ντόπια κτηνοτροφικά φυτά που εξασφαλίζουν καθαρές ζωοτροφές.












Πηγή: www.greenpeace.org

Επιστολή 4ου ΣΕΚ Δ.Αττικής στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Περιβάλλοντος για Κουμουνδούρου και Βουρκάρι!

"Επικαιρότητα" 8-6-2012, σελ.5

Δελτίο τύπου Δήμου Μεγαρέων


ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αρ. ΔΤ: 0112 / 5-6-2012


Θέμα: Δημοτικός απολογισμός Οικονομικού Έτους 2011

Όσοι δεν έχουν επιχειρήματα κραυγάζουν και ψάχνουν εχθρούς -οι συνέπειες του απολογισμού του Δημάρχου Μεγαρέων στην αντιπολίτευση του Δήμου-

Τον απολογισμό του έργου της Διοίκησης και την αντιμετώπισή του από τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι πολίτες στην σχετική εκδήλωση, όπως επίσης να ενημερωθούν για τους άμεσους στόχους της Διοίκησης και για τα εγκεκριμένα έργα που πρόκειται να ξεκινήσουν τους προσεχείς μήνες.

Οι πολίτες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, αλλά και όσοι δεν κατάφεραν να παραβρεθούν, είχαν τη δυνατότητα μέσω του τοπικού Τύπου να ενημερωθούν με λεπτομέρειες για το έργο της Διοίκησης και να αντιληφθούν ταυτόχρονα την αμηχανία, τις αντιφάσεις, και τον πανικό κυρίως της ελάσσονος αντιπολίτευσης του Δήμου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η παρέμβαση του κ. Σταμούλη, προκάλεσε αλγεινή εντύπωση. Ο κ. Σταμούλης βυθισμένος στον πανικό, τον λαϊκισμό και τις αντιφάσεις του, προχώρησε σε μία σειρά απρεπείς χαρακτηρισμούς για το πρόσωπο του Δημάρχου, όπου ανέδειξαν την πολιτική του ανεπάρκεια και την αδυναμία του να προτείνει λύσεις στα σημαντικά προβλήματα του τόπου.

Είναι τέτοια η αλαζονεία του κ. Σταμούλη, ο οποίος υποστήριξε ότι εάν ο Δήμαρχος υλοποιήσει τις προτάσεις του, τότε θα επανεκλεγεί σίγουρα. Είναι τόσο μεγάλη η ανεπάρκειά του καθώς οι "σημαντικές" προτάσεις του (οι οποίες εάν υλοποιηθούν θα οδηγήσουν στην επανεκλογή του Δημάρχου όπως χαρακτηριστικά ανέφερε), επικεντρώθηκαν στην ανάγκη να τοποθετηθεί "σιφόνι στο φρεάτιο στη διασταύρωση των οδών Μυκηνών και Ορσίππου"!

Είναι τέτοια η υποκρισία του, καθώς ξεκίνησε την ομιλία του αναφερόμενος στην ανάγκη συνεργασιών "προκειμένου να ξεπεραστούν τα εμπόδια, να επιλυθούν τα προβλήματα και να πάει ο τόπος μπροστά" όπως επισήμανε και την ίδια ώρα, καθύβρισε τον εκλεγμένο Δήμαρχο της πόλης αποκαλώντας τον "ψεύτη", ως "τον τελευταίο τυχάρπαστο", "αναξιόπιστο". Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι ο κ. Σταμούλης κατηγόρησε τον Δήμαρχο ότι ενισχύει τους αλλοδαπούς "Υπάρχουν δε και πληροφορίες πως εργάζονται στο Δήμο αλλοδαποί. Έφθασε δε στο σημείο ο Δήμαρχος να ορίσει ως Γενικό Διευθυντή στο εργοστάσιο κοπριάς έναν από τα Λαγκάδια Αρκαδίας".

Ο κ. Σταμούλης δεν διευκρίνισε εάν, σε περίπτωση ανάληψης της διοίκησης του Δήμου, θα απολύσει όσους δεν έχουν καταγωγή από τα Μέγαρα και αν θα επιτρέπει να ψηφίζουν στις εκλογές μόνο οι πολίτες που μετά από εξέταση DNA θα αποδειχθεί ότι είναι απόγονοι του Βύζαντα. Δυστυχώς, στην περίπτωση του κ. Σταμούλη είναι δύσκολο να απαντήσεις σοβαρά στην αβάσταχτη ελαφρότητα των επιχειρημάτων του.

Ο κ. Σταμούλης εάν δεν ήταν αστείος θα ήταν επικίνδυνος καθώς είναι το ίδιο πρόσωπο που υποστηρίζει ότι δεν θα κάνει "κριτική στα πεπραγμένα" και την ίδια στιγμή κατηγορεί το Δήμαρχο "για αλαζονεία, υπέρμετρο εγωισμό, υπεροψία και αυταρχισμό".

Την ώρα που καθυβρίζει με προκλητικό τρόπο τον εκλεγμένο Δήμαρχο της πόλης, επικαλείται τη συνεργασία για το καλό του τόπου. Αλήθεια πως μπορεί μία "αξιόπιστη δύναμη" σαν του κ. Σταμούλη να συνεργαστεί με "ψεύτες", "τελευταίους τυχάρπαστους" που δεν βάζουν σιφόνια στα φρεάτια;

Πνιγμένος στην ασάφεια ο κ. Σταμούλης, κατά τη διάρκεια του πρώιμου προεκλογικού παροξυσμού του, τρομοκρατεί τους πολίτες χαρακτηρίζοντας καρκινογόνο τη λυματολάσπη που σύμφωνα με τον κ. Σταμούλη "δεν πρέπει να την αδειάζουν στα χωράφια" και ταυτόχρονα αμφισβητώντας τον εαυτό του αναρωτήθηκε τι θα γίνει ΕΑΝ αποδειχθεί ότι κάποιοι αδειάζουν τη λυματολάσπη "εδώ τριγύρω";

Βυθισμένος στη συνομωσιολογία των ασκήσεων επί χάρτου, ανακάλυψε μυστικές επαφές του Δημάρχου με Κινέζους, ανακάλυψε εργαζόμενους οι οποίοι "καθημερινά στο Δημαρχείο εκλιπαρούν για τα δεδουλευμένα" και αποφάνθηκε ότι ο "Δήμος κυριολεκτικά βρωμάει" και δημιούργησε και το αγκυροβόλιο.

Μέσα σε αυτή την ταραχή, είναι αναμενόμενο ο κ. Σταμούλης να μην μπορεί να αντιληφθεί τίποτα από τα όσα έχουν γίνει στο Δήμο, κανένα από τα μεγάλα έργα, καμία αναγνώριση για τις εργώδεις προσπάθειες των υπαλλήλων μέσα σε αντίξοες συνθήκες να διατηρήσουν την πόλη καθαρή, καμία προσπάθεια της διοίκησης δεν βρέθηκε να λάβει έστω την έμμεση στήριξη του κ. Σταμούλη.

Ο κ. Σταμούλης επέλεξε να ακολουθήσει το δρόμο της ανήθικης προσωπικής επίθεσης, του άκρατου λαϊκισμού, της αλαζονείας, της παλαιολιθικής πολιτικής αντίληψης που περιγράφει την ανάπτυξη και την εκλογική επιτυχία με τόνους λάσπης, εγκαίνια γεφυριών και τοποθέτηση σιφονιών σε φρεάτιο.

Ο κ. Σταμούλης παραδόθηκε στην κρίση των πολιτών και καταγράφηκε για άλλη μία φορά στη συνείδησή τους ως η απόλυτα λαϊκιστική δύναμη, που λειτουργεί ευκαιριακά, χωρίς γνώση, χωρίς προτάσεις, και με μοναδικό στόχο να θολώνει τα νερά προκειμένου να αποπροσανατολίζει τους πολίτες. Επιχειρεί να προκαλέσει σύγχυση με στόχο να κερδίσει κάποιες ψήφους μέσα από την ομίχλη των επιχειρημάτων του και προσπαθεί να καλύψει τις αδυναμίες του. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε της νοοτροπίας του κ. Σταμούλη, ότι η πρώτη από τις σημαντικές προτάσεις που κατέθεσε ήταν να ...αποκτήσει γραφεία στο Δημαρχείο.

Η διοίκηση του Δήμου, αντιλαμβάνεται τον πανικό του κ. Σταμούλη μπροστά στο πολύ σημαντικό έργο που παρουσίασε στους πολίτες ο Δήμαρχος Μεγαρέων Ιωάννης Μαρινάκης.

Η Διοίκηση του Δήμου μέσα σε εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες -οι Δήμοι έχουν υποστεί μείωση των επιχορηγήσεων κατά 55%- και σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να παρουσιάσει σημαντικά έργα και απτά αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα:
• Ο Δήμος Μεγαρέων, αν και δεν είχε στοιχεία ισολογισμών για τα έτη 2008 και 2009 ολοκλήρωσε την απογραφή.
• Κατάφερε να μειώσει τα χρέη προς την ΕΥΔΑΠ κατά 21 εκατομμύρια και να αποφύγει ο Δήμος τη χρεοκοπία, διατηρώντας ταυτόχρονα την κυριότητα του δικτύου.
• Με τη συμφωνία με την ΕΥΔΑΠ επαναπροσδιορίζεται το τιμολόγιο της ΕΥΔΑΠ σε χαμηλότερα επίπεδα.
• Μείωσε τις δαπάνες κατά 2 εκατομμύρια ευρώ με προοπτική μεγαλύτερης μείωσης το 2012. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010 τα έξοδα για πολιτιστικές εκδηλώσεις ανήλθαν στις 520.000 ευρώ και την πρώτη χρονιά της Διοίκησης Μαρινάκη το ποσό αυτό μειώθηκε στις 120.000 ευρώ.

Τέθηκαν οι βάσεις για να μπορεί ο Δήμος να βρει νέες πηγές εσόδων και συγκεκριμένα:
• Με το νέο εργοστάσιο Κοπριάς, θα μειωθούν τα έξοδα για μεταφορά της λυματολάσπης και θα υπάρχουν και έσοδα για το Δήμο.
• Μισθώθηκαν παραλιακές περιοχές του Δήμου για να αυξηθούν τα έσοδα.
• Άνοιξαν τα σφαγεία που είχαν κλείσει επί ημερών του κ. Στρατιώτη.
• Διεκδικεί και θα προχωρήσει στην ίδρυση λιμενικού ταμείου με τεράστια οφέλη για την τοπική κοινωνία καθώς θα σταματήσει να εκμεταλλεύεται την παραθαλάσσια έκταση του Δήμου μία ανώνυμη εταιρεία. Ο Δήμος στήριξε με αποτελεσματικότητα το πάγιο αίτημα των αλιέων.
• Την πρώτη χρονιά της Διοίκησης, εντάχθηκαν έργα υποδομής ύψους 33 εκατομμυρίων ευρώ, όλα από χρηματοδοτούμενα προγράμματα που ο πολίτης δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ. Μεταξύ αυτών και το μεγαλύτερο έργο στο λεκανοπέδιο Αττικής, η αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης των Μεγάρων, που ήδη μπαίνει σε διαδικασία δημοπράτησης.

Σημαντικός ήταν ο απολογισμός στον τομέα του Περιβάλλοντος καθώς μέσα στον πρώτο χρόνο η Διοίκηση:
• έκλεισε οριστικά την παράνομη χωματερή, και υπάρχει ήδη η αδειοδότηση για την αποκατάστασή της.
• αμέσως μετά τις εκλογές, θα υπάρξει εξέλιξη για την κατασκευή εργοστασίου διαχείρισης απορριμμάτων. Εργοστάσιο που θα βάλει τέλος στην οικονομική αιμορραγία του Δήμου, καθώς μόνο για την μεταφορά των απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ Φυλής δαπανά 97.000 ευρώ.
• προχώρησε η συμφωνία με τον ΟΣΕ για την παραχώρηση της έκτασης τους Σταθμού στο κέντρο της πόλης των Μεγάρων για την ανάπλασή του. Ήδη το πάρκιν στην περιοχή λειτουργεί πλέον νόμιμα.

Στα ζητήματα της Κοινωνικής Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής:
• Η Διοίκηση δεν μπορεί να κάνει προσλήψεις μόνιμου προσωπικού προκειμένου να απαλύνει το μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας, αξιοποιεί όμως κάθε δυνατότητα και ήδη εξασφάλισε 14 θέσεις πεντάμηνης ή δεκάμηνης πλήρους ή ημιαπασχόλησης αντίστοιχα και συμμετέχει σε πρόγραμμα για 100 προσλήψεις για διάφορες εργασίες στο Δήμο. Ήδη εγκρίθηκε η πρόσληψη 10 ατόμων στην κρίσιμη ηλικία των 55-64 προκειμένου να φτάσουν οι άνεργοι συμπολίτες μας στη σύνταξη.
• Εγκρίθηκε η κατασκευή Πολυδύναμου Ιατρείου στη Νέα Πέραμο κόστους σχεδόν 2 εκατομμυρίων ευρώ.

Ταυτόχρονα είναι σε εξέλιξη μία σειρά μελετών για κρίσιμα έργα, όπως η διασύνδεση της περιοχής Μετόχι Ακρογιάλι της Ν. Περάμου με την Εθνική οδό ώστε να μην περνάνε μέσα από την πόλη τα βαρέα οχήματα. Αντίστοιχο έργο γίνεται και στην περιοχή της Κινέττας. Ολοκληρώνεται η μελέτη για τον τροφοδοτικό αγωγό και το δίκτυο ύδρευσης της Κινέττας και αναπλάθεται η περιοχή της Έξω Βρύσης.

Η Διοίκηση του Δήμου κατάφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να ολοκληρώσει έργα που παρέμεναν για μία τετραετία στο συρτάρι της προηγούμενης Διοίκησης, μέσα σε πολύ δυσμενέστερο οικονομικό περιβάλλον.

Ο απολογισμός του έργου της Διοίκησης, ανάγκασε και τον πρώην Δήμαρχο κ. Δ. Στρατιώτη να υιοθετήσει χαμηλούς τόνους κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του απολογισμού του έργου, να αναγνωρίσει τις δυσκολίες και τα χρέη που παρέλαβε η νέα Διοίκηση και να δηλώσει ότι ο Καλλικράτης είχε πολλά μειονεκτήματα για τους Δήμους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Στρατιώτης επιχειρώντας να μειώσει την έλλειψη αποτελεσματικότητας της θητείας του, επέρριψε ευθύνες στον πρώην Νομάρχη κ. Αρκουδάρη για τον οποίο υποστήριξε ότι "παλιά αποφάσιζαν άλλοι για εμάς επικαλύπτοντας για δικούς τους λόγους το Δήμο, όπως για παράδειγμα οι Νομαρχίες. Λόγοι που δεν ήταν τόσο αθώοι, αφού δεν λαμβάνονταν μόνο για το καλό της πόλης αλλά για να εξυπηρετήσουν δικούς τους σκοπούς". Επίσης ο κ. Στρατιώτης κατηγόρησε ευθέως τον κ. Αρκουδάρη για το κλείσιμο των σφαγείων.

Η Διοίκηση του Δήμου, παραβλέπει τον παροξυσμό του κ. Σταμούλη και την απολογητική διάθεση ή τις εσωκομματικές έριδες των πρώην αιρετών του ΠΑΣΟΚ.

Ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαρινάκης, τονίζει ότι θα συνεχίσει, πέρα και έξω από κάθε μικροκομματική ή μικροπαραταξιακή σκοπιμότητα, να ασκεί τα καθήκοντά του προς όφελος όλων των πολιτών του Δήμου Μεγαρέων. Δηλώνει με αποφασιστικότητα ότι συνεχίζει στο δρόμο της ανάπτυξης και της προοπτικής του τόπου και διαβεβαιώνει ότι όπως μέσα σε ένα χρόνο κατάφερε να φέρει στην περιοχή έργα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θα συνεχίσει την προσπάθεια ώστε τα έργα αυτά να πολλαπλασιάσουν. Επίσης δηλώνει βέβαιος ότι με πρόγραμμα, σαφείς και ξεκάθαρους στόχους και πολύ δουλειά ο Δήμος θα καταφέρει να ξεπεράσει την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία και να οδηγηθεί σε αναπτυξιακούς δρόμους με πολλαπλά οφέλη για τους Δημότες.

Πρόσκληση σε προεκλογική συγκέντρωση

Η ΚΟΒ Μεγαρέων του ΚΚΕ διοργανώνει προεκλογική συγκέντρωση τη Δευτέρα, 11 Ιουνίου στις 8.00μμ στην Πλατεία Λυτάρα Μεγάρων.
Ομιλητής ο υποψήφιος βουλευτής Αττικής του ΚΚΕ Δήμος Κουμπούρης.

Δυνάμωσε το ΚΚΕ. Αγώνας για: Αποδέσμευση από την ΕΕ - μονομερή διαγραφή του χρέους - ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Δωρητής οργάνων: μακάβριο ή ανθρώπινο;

από τη Μερόπη Δόλλα

"...Τι θέση κατέχει η χώρα μας στην Ευρώπη στη λίστα δωρητών οργάνων; Την απολύτως τελευταία. Δεν το συζητάμε, δεν μας απασχολεί. Έχουμε πολύ σοβαρά προβλήματα, γιατί τα οικονομικά μας μειώθηκαν τραγικά, γιατί τα παιδιά μας δεν έχουν δουλειά, γιατί έφθασε το Καλοκαίρι και δεν θα πάμε διακοπές...

...Πρέπει κάποιος - κάποιοι να μας αφυπνίσουν και να αποφασίσουμε, να παραδεχθούμε, ότι ο εφιάλτης που ζούμε σήμερα δεν είναι ο πάτος. Πάτος είναι να χάνει ένας αγαπημένος μας ή ακόμη και άγνωστός μας τη ζωή του. Να υπάρχει λύση και να μη μπορεί να δοθεί, γιατί, λόγω νοοτροπίας, δεν την υποστηρίζουμε...

...Γραφειοκρατία και ανεπάρκεια, άφαντο κράτος χωρίς υποδομές, έλλειψη παιδείας, λάθος νοοτροπία -ότι κι αν επικαλεστούμε δεν είναι τίποτα άλλο από άλλοθι. Κοιμίζουμε τη συνείδησή μας για να μπορούμε να έχουμε ύπνο ήσυχο, χωρίς τύψεις και ενοχές...

...Όμως ειλικρινά, με βαθιά θλίψη, με οργή, θέλω να υπενθυμίσω σε εσάς που θα επιλέξετε να διαβάσετε αυτό το κείμενο, ότι δεν είναι μόνο η ζωή πολύτιμη αλλά και ο θάνατος. Το να γίνουμε δωρητές οργάνων δεν σημαίνει ότι αύριο θα αποδημήσουμε. Όταν όμως συμβεί το αναπόφευκτο, και εάν είμαστε γεροί μέχρι τέλους, γιατί να μη σώσουμε με αυτήν την επιλογή μας όσους περισσότερους μπορούμε;..."


"Άποψη" 31/05/2012 (...στο δια ταύτα), σελ.10
Κάρτα δωρητή οργάνων (μέλους του Φορέα Προστασίας Βουρκαρίου):


Ανακοίνωση Εμπορικού Συλλόγου Μεγάρων

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΡΩΝ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Κυριακή 10 Ιουνίου, στα πλαίσια των εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος για την ημέρα περιβάλλοντος , ο Εμπορικός Σύλλογος Μεγάρων προτείνει στα καταστήματα του κέντρου της πόλης να ανοίξουν από 10 π.μ. έως 3 μ.μ και να κάνουν προσφορές .

Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για να κάνετε άνετες και συμφέρουσες αγορές.

Εκδήλωση-αφιέρωμα στην επέτειο της Αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως

Μετά τη ματαίωση λόγω της βροχής την προηγούμενη Κυριακή 27 Μαϊου, η εκδήλωση γίνεται αυτή την Κυριακή 10 Ιουνίου 2012, την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο!

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Η δημοσίευση του "Μεγαρικού Τύπου" για τη 12μηνη παράταση της αναστολής αδειών στο Βουρκάρι

Δελτίο τύπου Δήμου Μεγαρέων: Καθαριότητα - διαχείριση απορριμμάτων


ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αρ. ΔΤ: 0111 / 5-6- 2012


Θέμα: Καθαριότητα κατά την καλοκαιρινή περίοδο - Διαμορφώνονται οι βάσεις για οριστικές λύσεις στο θέμα των απορριμμάτων


Η Διοίκηση του Δήμου, ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου, όπου οι ανάγκες της υπηρεσίας καθαριότητας αυξάνονται, αισθάνεται την ανάγκη να απαντήσει σε μία σειρά ζητημάτων που αφορούν στο μείζον ζήτημα της καθαριότητας του νέου διευρυμένου Δήμου Μεγαρέων.

Tο σχέδιο συνένωσης των Δήμων "Καλλικράτης", όπως όλοι παραδέχονται έγινε βεβιασμένα, κάτω από την πολιτική πίεση "για μεταρρυθμίσεις" και πραγματοποιήθηκε στην πιο αρνητική οικονομική συγκυρία για την ελληνική κοινωνία. Σε συνδυασμό με τον δραστικό περιορισμό των πόρων που έχουν στη διάθεσή τους οι Δήμοι για την κάλυψη των άμεσων αναγκών τους, προκύπτουν δυσκολίες και πολλές φορές οι Δήμοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις στοιχειώδης ανάγκες.

Στο τομέα της καθαριότητας, ο Δήμος Μεγαρέων, πέρα από τις προαναφερόμενες αντικειμενικές δυσκολίες, βρέθηκε μπροστά σε μία νέα κατάσταση η οποία προέκυψε από το οριστικό κλείσιμο της παράνομης Χωματερής που λειτουργούσε στο Δήμο και την μεταφορά των απορριμμάτων του Δήμου στο ΧΥΤΑ Φυλής.

Ο Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Ιωάννης Μαρινάκης, ο οποίος αγωνίστηκε και σφράγισε την Παράνομη Χωματερή η οποία αποτελούσε μία πηγή μόλυνσης με ανεξέλεγκτες περιβαλλοντικές και νομικές επιπτώσεις, γνώριζε τα προβλήματα που θα δημιουργούνταν πρόσκαιρα, όμως όπως κάθε πολιτικός που σέβεται τους συμπολίτες του, επέλεξε το μακροπρόθεσμο καλό του τόπου, δεν θέλησε να κρύψει το πρόβλημα κάτω από το χαλί όπως συμβαίνει συνήθως, και επέλεξε να αντιμετωπίσει το κόστος που γνώριζε ότι θα διαμόρφωναν δύο γεμάτοι κάδοι, η φωτογράφησή τους, και η προσπάθεια να αξιοποιηθούν για μικροπαραταξιακές σκοπιμότητες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα περιορισμένα μέσα που διαθέτει ο Δήμος (μόλις 5 απορριμματοφόρα για ένα Δήμο με έκταση 430.000 τετραγωνικών στρεμμάτων), καθημερινά διανύουν τεράστιες αποστάσεις προκειμένου να προχωρήσουν στην αποκομιδή των απορριμμάτων και τη μεταφορά τους στο ΧΥΤΑ Φυλής. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αποστάσεις που διανύουν καθημερινά τα απορριμματοφόρα του Δήμου, αγγίζουν και τα 150 χιλιόμετρα. Ως αποτέλεσμα οι βλάβες είναι συχνές, και αποδυναμώνουν ακόμη περισσότερο τη λειτουργικότητα του στόλου.

Η έλλειψη προσωπικού και η καθυστέρηση στην πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για την συμβολή στον τομέα της καθαριότητας επιτείνει το πρόβλημα.

Ταυτόχρονα η αποδιοργάνωση των υπηρεσιών του κράτους, έχει ως αποτέλεσμα να μην λειτουργούν στοιχειωδώς πολλές από τις υπηρεσίες και οργανισμούς. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ΟΣΕ (ΓΑΙΑ ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ), στον οποίο ο Δήμος έχει απευθυνθεί επανειλημμένα προκειμένου να προχωρήσει στην αποψίλωση των ξερών χόρτων κατά μήκους των σιδηροδρομικών γραμμών, όπως επίσης και την αποκατάσταση της διάβασης στην είσοδο της πόλης και στα "Σίδερα Μπεναρδή". Για άλλη μία φορά η απάντηση του ΟΣΕ ήταν αρνητική.

Επειδή οι πολίτες δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα δομικά προβλήματα, και έχουν το απόλυτο δικαίωμα να απαιτούν από τη Διοίκηση να εκπληρώνει παρά τις δυσκολίες τις υποχρεώσεις της, ο Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Ιωάννης Μαρινάκης τονίζει ότι ποτέ δεν επιχείρησε και ούτε πρόκειται να κρύψει τα προβλήματα κάτω από το χαλί, ούτε επίσης σκοπεύει να λειτουργεί με βάση την επικοινωνιακή και κάποιες φορές λαϊκίστικη λογική, και λαμβάνει μέτρα για την άμεση ενίσχυση του τομέα καθαριότητας, αλλά κυρίως στο να τεθούν οι βάσεις για την οριστική αντιμετώπιση του φαινομένου.

Συγκεκριμένα:

• Η Διοίκηση του Δήμου για άλλη μία φορά, αναλαμβάνει το έργο του ΟΣΕ και μετά την αρνητική απάντηση του οργανισμού για την εκτέλεση των καθηκόντων του, παρεμβαίνει και προχωρά στην αποκατάσταση των διαβάσεων στην είσοδο της πόλης και στα "Σίδερα Μπεναρδή" και προχωρά στην αποψίλωση των ξερών χόρτων κατά μήκους των σιδηροδρομικών γραμμών.
• Ανακοινώνει ότι ξεπεράστηκαν τα γραφειοκρατικά ζητήματα και μετά την ολοκλήρωση του προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ολοκληρώνει τη διαδικασία υπογραφής σύμβασης με ιδιώτη για την αποκομιδή των απορριμμάτων.
• Με έγκαιρες ενέργειες κατάφερε να διασφαλίσει μέσω σχετικών προγραμμάτων την πρόσληψη εποχικού προσωπικού. Συγκεκριμένα "ξεπάγωσε" και προσλαμβάνονται άμεσα 25 άτομα με δίμηνες συμβάσεις και ταυτόχρονα "προχωρά" το χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα "κοινωφελούς εργασίας" από το οποίο θα εργαστούν στο Δήμο και τα Νομικά Πρόσωπα αυτού (ΗΡΟΔΩΡΟΣ, ΔΗΚΕΔΗΜΕ) 114 άνεργοι για 5 μήνες με πλήρη απασχόληση ή για 10 μήνες με ημιαπασχόληση. Οι συγκεκριμένες προσλήψεις θα συμβάλλουν αποφασιστικά στην αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών της πόλης για τους καλοκαιρινούς μήνες.
• Η Διοίκηση κατάφερε και έλαβε ακόμη 71 κάδους ανακύκλωσης από την ΕΕΑΑ οι οποίοι ήδη έχουν κατανεμηθεί σε καίρια σημεία του Δήμου.
• Η Διοίκηση ανακοινώνει, πως στα άμεσα μέτρα ανακούφισης του σημαντικού προβλήματος και στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον διαχειριστή του εργοστασίου της κοπριάς, έγινε αποδέκτης δωρεάς από το διαχειριστή, ενός κλαδοτεμαχιστή ο οποίος θα επεξεργάζεται στο χώρο του ΧΑΔΑ τα κλαδέματα και τα ογκώδη αντικείμενα χωρίς κανένα απολύτως κόστος για το Δήμο.

Αλλά ακόμη και να μην αντιμετώπιζε κανένα από τα παραπάνω προβλήματα ο Δήμος Μεγαρέων, ακόμη και 10 απορριμματοφόρα εάν διέθετε και το διπλάσιο προσωπικό, πάλι το πρόβλημα θα ήταν υπαρκτό όπως είναι σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό δομικό στοιχείο ανάπτυξης της χώρας τα επόμενα χρόνια, και οι οριστικές λύσεις του προβλήματος θα είναι περιβαλλοντικά φιλικές, οικονομικά συμφέρουσες και οι Δήμοι που έχουν όραμα και σχέδιο θα βρεθούν στην αναπτυξιακή και περιβαλλοντική πρωτοπορία της χώρας με σημαντικά οικονομικά οφέλη.

Σε αυτό το στόχο κινείται η Διοίκηση με συγκεκριμένα μέτρα όπως:

• Τη δημιουργία Σταθμού Μεταφόρτωσης στο χώρο του πρώην ΧΑΔΑ του Δήμου. Με το σταθμό μεταφόρτωσης, ο Δήμος Μεγαρέων αυξάνει άμεσα την λειτουργικότητα των απορριμματοφόρων και μειώνει το κόστος της διαδικασίας.
• Στον ίδιο χώρο δημιουργείται Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ). Η έγκριση της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων περνάει εντός των επόμενων ημερών από το Περιφερειακό Συμβούλιο και ακολουθεί αμέσως η έγκριση αδειοδότησης από τη ΓΓ Περιφέρειας. Με το ΚΔΑΥ, ο Δήμος Μεγαρέων μπαίνει δυναμικά στην νέα εποχή της φιλικής προς το περιβάλλον διαχείρισης των απορριμμάτων, και μετατρέπει ένα μακροχρόνιο πρόβλημα σε λύση.
• Ταυτόχρονα η Διοίκηση του Δήμου υπενθυμίζει ότι έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες, έχει ήδη καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για την αδειοδότηση και την κατασκευή εργοστασίου επεξεργασίας και διαχείρισης των απορριμμάτων του Δήμου και των όμορων Δήμων. Μία πρόταση η έγκριση της οποίας δίνει οριστική λύση στο πρόβλημα των απορριμμάτων και σε συνδυασμό με την ήδη εγκεκριμένη αδειοδότηση για την αποκατάσταση του ΧΑΔΑ, ο Δήμος Μεγάρων μπαίνει στην πρωτοπορία στα θέματα διαχείρισης απορριμμάτων, κερδίζει σημαντικά οικονομικά οφέλη και κυρίως συμβάλλει αποφασιστικά στην προστασία του περιβάλλοντος από τον περιορισμό στο ελάχιστο των απορριμμάτων που θα οδηγούνται σε ΧΥΤΑ.

Η Διοίκηση του Δήμου τονίζει ότι, το μακροπρόθεσμο σχέδιο και οι προσπάθειες για την υλοποίησή του αποτελούν βασικό στόχο για την οριστική λύση του προβλήματος των απορριμμάτων και ταυτόχρονα τονίζει ότι, θα αξιοποιήσει όλες τις δυνάμεις προκειμένου να ξεπεραστούν οι δυσκολίες και να υπάρξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην καθημερινή μάχη με τα προβλήματα της καθαριότητας.

Σε αυτό τον καθημερινό αγώνα, η Διοίκηση του Δήμου διεκδικεί τη συμπαράσταση των Δημοτών, τους καλεί να αξιοποιούν τη δυνατότητα ανακύκλωσης, να χρησιμοποιούν τους μπλε κάδους, να συμβάλλουν με τις δυνάμεις τους στην επιτυχία της ανακύκλωσης η οποία πέρα από τα περιβαλλοντικά οφέλη έχει και σημαντική συνεισφορά στη μείωση του κόστους μεταφοράς των απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ Φυλής.

Ταυτόχρονα καλεί τους πολίτες να επικοινωνούν με το Δήμο, προκειμένου να αναφέρουν προβλήματα αποκομιδής σε οποιοδήποτε σημείο της τεράστιας έκτασης που καλύπτει ο Δήμος Μεγαρέων.

Τέλος η Διοίκηση του Δήμου ζητά τη συνεργασία των πολιτών, προκειμένου να αποτραπεί η ανεξέλεγκτη εναπόθεση απορριμμάτων και η δημιουργία εστιών συγκέντρωσης απορριμμάτων.

Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, η προσπάθεια των υπηρεσιών του Δήμου θα είναι άοκνη και σε αυτή την προσπάθεια ο πολίτης μπορεί να είναι συμπαραστάτης.

Πρόσκληση από την Ορνιθολογική


Η Ορνιθολογική σας προσκαλεί, μικρούς και μεγάλους, να γιορτάσουμε μαζί τα 20 χρόνια Προγραμμάτων LIFE για το περιβάλλον, το Σάββατο 9 Ιουνίου, ώρα 6.30μμ – 8.30μμ, στο Πάρκο «Α.Τρίτσης», Ίλιον Αττικής, στον προαύλιο χώρου του «Παλιού Οινοποιείου», (δίπλα στο Natura shop), με ζωγραφική παιχνίδια και κατασκευές για τα θαλασσοπούλια και τη φύση του Αιγαίου.

"Τι συμβαίνει" τελικά, με το αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων;;!!

"Άποψη" 31-05-2012 (πενιές ...παραπολιτικές), σελ.11

Χωρίς λόγια!!!

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Τι ειπώθηκε στην Επιτροπή διαβούλευσης για τις κινητοποιήσεις κατά των ιχθυοκαλλιεργειών


Το Νομαρχιακό Συμβούλιο το 2009 είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά για την ΜΠΕ του ιχθυοτροφείου στην Κακιά Σκάλα!

Ο Συνήγορος του Πολίτη για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του περιβάλλοντος, ο Συνήγορος του Πολίτη διαπιστώνει ότι τα προβλήματα που προέκυψαν εξαιτίας της ‘κρίσης του δημόσιου χρέους’ και της υιοθέτησης πληθώρας ‘έκτακτων’μέτρων στο πλαίσιο εξασφάλισης δανειακών πόρων είχαν σοβαρές επιπτώσεις σε σημαντικές πλευρές της καθημερινότητας των πολιτών της χώρας, που αφορούν την ποιότητα του φυσικού, δομημένου και πολιτιστικού περιβάλλοντος.

Η ανεξάρτητη αρχή τονίζει ότι, όπως επισήμανε στην ετήσια έκθεσή της για το 2011 που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Μάρτιο, οι επιπτώσεις αυτές προέρχονται τόσο από την όξυνση διαρκών ή τη δημιουργία νέων προβλημάτων της οργάνωσης και διαχείρισης φυσικών και ανθρωπογενών πόρων (λχ. πολυνομία, σύγχυση αρμοδιοτήτων, αδράνεια της διοίκησης), αλλά και από τον μεγάλο αριθμό νέων ρυθμίσεων, συχνά αντιφατικών (συχνές
αλλαγές στη στοχοθεσία των μέτρων πολιτικής). Οι παραπάνω συνθήκες εντείνονται περαιτέρω, από τις σημαντικές πρόσφατες μεταβολές στον τρόπο διακυβέρνησης.

Επιπλέον, ο χαρακτήρας πολλών φυσικών και ανθρωπογενών πόρων ως δημοσίων αγαθών, αμφισβητείται, ο ισχύων τρόπος ρύθμισης των συνθηκών ανάπτυξης, εκμετάλλευσης και προστασίας τους αποδεικνύεται συχνά ανεπαρκής και οι μηχανισμοί ελέγχου είτε
απουσιάζουν είτε υπολειτουργούν.

Ο Συνήγορος του Πολίτη, στηρίζει και προωθεί την προστασία του περιβάλλοντος και επιδιώκει με το διαμεσολαβητικό του έργο την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πολιτών. Η ανεξάρτητη αρχή έχει τονίσει ότι μια ρυθμιστική πολιτική που χαρακτηρίζεται αφενός από την αυξημένη γραφειοκρατία και πολυνομία αφετέρου από εκτεταμένη δόμηση χωρίς ορθολογικό χωρικό-περιβαλλοντικό σχεδιασμό, αποθαρρύνει τις επενδύσεις, εμποδίζει τη διάχυση της ανάπτυξης και οδηγεί στην κατασπατάληση και
υποβάθμιση των σπάνιων περιβαλλοντικών πόρων. Παράλληλα πλήττονται
σοβαρά οι συνθήκες διαβίωσης και η ποιότητα ζωής μεγάλων ομάδων
πληθυσμού, γεγονός που επηρεάζει σοβαρά την κοινωνική συνοχή.

"Πόσο ευθύνεται ο άνθρωπος για την οικολογική καταστροφή;"

"Ενημέρωση" 2/6/2012, σελ.22

Χωρίς λόγια!!!