O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Νατάσσα Μελετίου: "Αδέσποτα ζώα, αδέσποτοι άνθρωποι, αδέσποτες ιδέες..."

"...Εγώ λέω να βάλω ένα φρένο σε όλα αυτά και να ζήσω για το τώρα. Να συγκεντρωθώ για να είμαι έτοιμη να αρπάξω τις ευκαιρίες. Να τολμώ να διεκδικώ ακόμα και αν δεν τα καταφέρνω. Τουλάχιστον να προσπαθώ. Να "φωνάζω" όταν με πατάνε και να προσπαθώ πάντα να είμαι ελεύθερη και όχι δέσμια "αφεντικών" που δεν με σέβονται. Να αγαπώ ότι βρίσκεται γύρω μου και να αφήνω τη Φύση να με φροντίζει. Να μην αφήνω το "εγώ" μου να δηλητηριάζει τις σχέσεις μου με τους γύρω μου...
Το αστείο είναι ότι όλα αυτά θα μπορούσα να τα έχω μάθει από τους δύο σκύλους μου αν είχα μπει στον κόπο να τους παρατηρήσω..."

Νατάσσα Μελετίου
Άποψη 26/5/2011, σελ.15