O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

...για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού από τον κ.Καντερέ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ


Το πόσιμο νερό αποτελεί έναν πολύτιμο και περιορισμένο φυσικό πόρο, που ενώ ανανεώνεται μερικώς, πάρα ταύτα πρέπει να διαφυλαχθεί και να διατηρηθεί με συγκεκριμένες πολιτικές. Η αποδοτική χρήση του αποτελεί μια περιβαλλοντική ανάγκη για κάθε χώρα, αφού σήμερα η ανθρωπότητα χρησιμοποιεί ήδη περίπου το 50% των διαθέσιμων πόρων των γλυκών υδάτων. Εκτιμάται ότι σε 15 έως 20 χρόνια από σήμερα αυτό το ποσοστό θα ανέβει στο 75%. Δημιουργείται λοιπόν ορατός κίνδυνος έλλειψης πόσιμου νερού σε ολόκληρο τον πλανήτη και ειδικά σε ορισμένες χώρες, όπως για παράδειγμα στη μεσογειακή λεκάνη. Χώρες όπως η Ελλάδα ενδέχεται να αντιμετωπίσουν πολύ σοβαρά προβλήματα σε ένα μεγάλο μέρος της επικράτειάς τους από το 2025. Αυτές είναι οι εκτιμήσεις σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Υδάτων, που επισημαίνει ότι σε 15 χρόνια από σήμερα 23 χώρες θα αντιμετωπίζουν απόλυτη έλλειψη νερού ενώ περίπου 50 χώρες μπορεί να υποφέρουν από λειψυδρία. Αυτά τα σενάρια είναι εφιαλτικά αν αναλογιστούμε ότι θα αφορά περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους.

Ενώ τα περασμένα έτη παρατηρείται στη χώρα μας μία σχετική πρόοδος σε κάποιους βασικούς άξονες της πολιτικής που ακολουθείται για τα ύδατα, πάρα ταύτα μένει να διορθώνουν αρκετά λάθη και προβλήματα του παρελθόντος και να δρομολογούν συνθήκες αποτροπής έλλειψης αυτού του βασικού πόρου. Πρέπει να ακολουθηθούν πολιτικές όσον αφορά τη συλλογή των ομβρίων υδάτων, καθώς αυτά συντελούν ουσιαστικά στη μείωση του κινδύνου λειψυδρίας, ενώ παράλληλα συμβάλουν σημαντικά στη μείωση κινδύνου από πλημμύρες το χειμώνα. Επίσης θα πρέπει να ολοκληρωθεί η εφαρμογή της σχετικής Κοινοτικής Οδηγίας, που προβλέπει έναν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για την πρόληψη, τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των πλημμυρών. Ειδικά στις περιπτώσεις διεθνών λεκανών απορροής ποταμών, όπως αυτό ισχύει για την Ελλάδα στην περιοχή του Έβρου, θα πρέπει να υπάρξει συντονισμός μεταξύ των εμπλεκόμενων χωρών Ελλάδας, Βουλγαρίας και Τουρκίας, ώστε να μην μετατεθούν τα προβλήματα από τη μια περιοχή στην άλλη.

Όσον αφορά στη νιτρορύπανση, που έχει σημαντικότατες επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία και παράλληλα συντελεί στην υποβάθμιση των υδατικών οικοσυστημάτων της χώρας μας, γνωρίζουμε ότι η κύρια πηγή της είναι οι ανθρωπογενείς δραστηριότητες και δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει σε τόσο υψηλά επίπεδα, που καθιστούν τη χρήση του νερού για σκοπούς ύδρευσης απαγορευτική. Εδώ η πολιτεία χρειάζεται να επεξεργαστεί άμεσα μία συγκεκριμένη προσέγγιση των προτεινόμενων λύσεων, που θα ανακόψουν την φθίνουσα πορεία των υπόγειων υδάτων όπως αυτή παρατηρείται σήμερα σε ολόκληρη την επικράτεια.

Τέλος, όσον αφορά τις ελληνικές ακτές, οφείλουμε να τονίσουμε ότι ολόκληρο το τουριστικό μας προϊόν βασίζεται σε αυτές. Η Ελλάδα κατατάσσεται σήμερα σε κορυφαία θέση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την άριστη ποιότητα των ακτών της. Υποχρέωσή μας είναι να δημιουργηθούν μηχανισμοί, που προληπτικά θα εντοπίζουν πηγές ρύπανσης.
Όλα τα παραπάνω θα συμβάλουν ουσιαστικά, ώστε η πατρίδα μας να διασφαλίσει την ποιότητα των υδάτων της και ταυτόχρονα θα αποτρέψει την οποιαδήποτε έλλειψη αυτού του υπέρτατου αγαθού.»


Νίκος Καντερές
Βουλευτής Αττικής, Αναπληρωτής Τομεάρχης Περιβάλλοντος της Νέας Δημοκρατίας
Μετεωρολόγος

Δελτίο τύπου Δήμου Μεγαρέων: "Εξετάσεις υποψηφίων χειριστών και οδηγών γεωργικών μηχανημάτων"

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
E-mail: gt@megara.gr

Αρ. ΔΤ: 0072 / 20-03-2012
Θέμα: Εξετάσεις υποψηφίων χειριστών και οδηγών γεωργικών μηχανημάτων

Από το Γραφείο Γραφείο Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου Μεγαρέων ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν εξετάσεις υποψηφίων χειριστών-οδηγών Γεωργικών Μηχανημάτων, στο Στρατουδάκειο Πολιτιστικό κέντρο την 28/03/2012 ημέρα Τετάρτη και ώρα 10:00π.μ. Οι εξετάσεις αποτελούνται από το γραπτό και το πρακτικό μέρος.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν:
1. Πιστοποιητικό ιατρικής εξέτασης
2. Δύο πρόσφατες φωτογραφίες ταυτότητας
3. Θεωρημένο φωτοαντίγραφο άδειας οδήγησης αυτοκινήτου ή μοτοποδηλάτου
4. Παράβολο 15 ευρώ (εκδίδεται από την υπηρεσία)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι μη έχοντες άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ή μοτοποδηλάτου θα πρέπει να προμηθευτούν το έντυπο με τα σήματα για να εξετασθούν σε αυτά.

Κινηματογραφική προβολή σήμερα στον "Θέογνι"!

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

ΖΗΤΩ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ!


Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ

Eν Eπιδαύρω την 15ην Iανουαρίου
Απόγονοι του σοφού και φιλανθρώπου Έθνους των Eλλήνων, σύγχρονοι των νυν πεφωτισμένων και ευνομουμένων λαών της Eυρώπης και θεαταί των καλών, τα οποία ούτοι υπό την αδιάρρηκτον των νόμων αιγίδα απολαμβάνουσιν, ήτο αδύνατον πλέον να υποφέρωμεν μέχρις αναλγησίας και ευηθείας την σκληράν του Oθωμανικού Kράτους μάστιγα, ήτις ήδη τέσσαρας περίπου αιώνας επάταξε τας κεφαλάς ημών και αντί του λόγου την θέλησιν ως νόμον γνωρίσουσα, διώκει και διέταττε τα πάντα δεσποτικώς και αυτογνωμόνως. Mετά μακράν δουλείαν ηναγκάσθημεν τέλος πάντων να λάβωμεν τα όπλα εις χείρας και να εκδικήσωμεν εαυτούς και την πατρίδα ημών από μίαν τοιαύτην φρικτήν και ως προς την αρχήν αυτής άδικον τυραννίαν, ήτις ουδεμίαν άλλην είχεν ομοίαν, ή καν δυναμένην οπωσούν μετ’ αυτής να παραβληθή δυναστείαν.
O κατά των Tούρκων πόλεμος ημών, μακράν του να στηρίζεται εις αρχάς τινάς δημαγωγικάς και στασιώδεις ή ιδιωφελείς μέρους τινός του σύμπαντος Eλληνικού Έθνους σκοπούς, είναι πόλεμος εθνικός, πόλεμος ιερός, πόλεμος του οποίου η μόνη αιτία είναι η ανάκτησις των δικαίων της προσωπικής ημών ελευθερίας, της ιδιοκτησίας και της τιμής, τα οποία ενώ την σήμερον όλοι οι ευνομούμενοι και γειτονικοί λαοί της Eυρώπης τα χαίρουσιν, από ημάς μόνον η σκληρά και απαραδειγμάτιστος των Oθωμανών τυραννία επροσπάθησεν με βίαν να αφαιρέσει και εντός του στήθους ημών να τα πνίξη.
Eίχομεν ημείς τάχα ολιγώτερον παρά τα λοιπά έθνη λόγον διά να στερώμεθα εκείνων των δικαίων, ή είμεθα φύσεως κατωτέρας και αχρειεστέρας και να νομιζώμεθα ανάξιοι αυτών, και καταδικασμένοι εις αιώνιον δουλείαν, να έρπωμεν ως κτήνη και αυτόματα εις την άλογον θέλησιν ενός απηνούς τυράννου, όστις ληστρικώς και άνευ τινός συνθήκης ήλθεν μακρόθεν να μας καθυποτάξει; Δίκαια, τα οποία η φύσις ενέσπειρε βαθέως εις την καρδίαν των ανθρώπων και τα οποία οι νόμοι, σύμφωνοι με την φύσιν, καθιέρωσαν, όχι τριών ή τεσσάρων, αλλά και χιλίων και μυρίων αιώνων τυραννία δεν δύναται να εξαλείψη. Kαι αν η βία ή η ισχύς προς τον καιρόν τα καταπλακώση, ταύτα πάλιν, απαλαίωτα και ανεξάλειπτα καθ’ εαυτά, η ισχύς ημπορεί ν’ αποκαταστήση και αναδείξη οία και πρότερον και απ’ αιώνων ήσαν, δίκαια τέλος πάντων τα οποία δεν επαύσαμεν με τα όπλα να υπερασπιζώμεθα εντός της Eλλάδος, όπως οι καιροί και αι περιστάσεις επέτρεπον.
Aπό τοιαύτας αρχάς των φυσικών δικαίων ορμώμενοι, και θέλοντες να εξομοιωθώμεν με τους λοιπούς συναδέλφους μας, Eυρωπαίους Xριστιανούς, εκινήσαμεν τον πόλεμον κατά των Tούρκων, μάλλον δε τους κατά μέρος πολέμους ενώσαντες, ομοθυμαδόν εκστρατεύσαμεν, αποφασίσαντες ή να επιτύχωμεν τον σκοπόν μας και να διοικηθώμεν με νόμους δικαίους, ή να χαθώμεν εξ ολοκλήρου, κρίνοντες ανάξιον να ζώμεν πλέον ημείς οι απόγονοι του περικλεούς εκείνου Έθνους των Eλλήνων υπό δουλείαν τοιαύτην, ιδία μάλλον των αλόγων ζώων, παρά των λογικών όντων. [...]
Tαύτα διακυρύττει η Eθνική Συνέλευσις προς το Πανελλήνιον, εν και μόνον προσεπιφέρουσα, ότι αυτής μεν επεραιώθη το έργον και διαλύεται σήμερον. Έργον δε του Eλληνικού λαού και χρέος είναι να φανή ευπειθής και υπήκοος εις τους Nόμους και τους εκτελεστάς Yπουργούς των Nόμων. Έλληνες, είπατε προ ολίγου ότι δεν θέλετε δουλείαν και ο τύραννος χάνεται καθημέραν από το μέσον σας. Αλλά μόνη η μεταξύ σας ομόνοια και ακριβής υποταγή εις την Διοίκησιν ημπορεί να στερεώση την ανεξαρτησίαν σας. Eίθε ο κραταιός του Yψίστου βραχίων ν’ ανυψώσει και αρχομένους και άρχοντας, την Eλλάδα ολόκληρον, προς την πάρεδρον αυτού σοφίαν, ώστε ν’ αναγνωρίσωσι τα αληθή των αμοιβαία συμφέροντα. Kαι οι μεν διά της προνοίας, οι δε λαοί διά της ευπειθείας, να στερεώσωσι της κοινής ημών Πατρίδος την πολύευκτον ευτυχίαν. Eίθε, είθε.


Eν Eπιδαύρω την 15ην Iανουαρίου. A’ της Ανεξαρτησίας. 1822


Χωρίς λόγια...


Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Φωτορεπορτάζ "ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ 2012"












Με επιτυχία η δενδροφύτευση στην παραλία Νέας Περάμου!

Άρθρο για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού από την κ.Πιπιλή

Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Η σημασία και ο ρόλος του νερού στην ανθρώπινη και όχι μόνο φύση είναι αδιαμφισβήτητα ιδιαιτέρως βαρυσήμαντος. Η ύπαρξή του είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό ο σεβασμός προς το πολύτιμο αυτό αγαθό είναι αναγκαίος. Η μέρα που είναι αφιερωμένη στο Νερό, η 22η Μαρτίου, τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα αφού ο πλανήτης αντιμετωπίζει μαζικά πρόβλημα όσον αφορά στα αποθέματα νερού για πόση, στην αλόγιστη χρήση του, και στη μόλυνσή του. Η θέση μας ως κάτοικοι αυτού του πλανήτη, είναι τώρα περισσότερο καθοριστική από κάθε άλλη φορά.

Σύμφωνα με έρευνες, περίπου 3 δις άνθρωποι παγκοσμίως έρχονται αντιμέτωποι με προβλήματα που αφορούν στο νερό, είτε πρόκειται για την ποιότητα του πόσιμου είτε για την διαθεσιμότητά του. Σε όλα τα παραπάνω τον σημαντικότερο ρόλο παίζει η κλιματική αλλαγή που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια και δεν διαφαίνεται κανένα ίχνος βελτίωσης των αρνητικών επιπτώσεων της στην ανθρώπινη και όχι μόνο ζωή. Η επιρροή της κλιματικής αλλαγής στο υδάτινο στοιχείο είναι ιδιαιτέρως αρνητική και προκαλεί σωρεία αλυσιδωτών προβλημάτων στον πλανήτη.

Από τη μεριά μας, η βοήθεια που μπορούμε όλοι ανεξαιρέτως να προσφέρουμε είναι άνευ κόπου. Αρκεί η αλλαγή μικρών καθημερινών συνηθειών για να αποκτήσουμε ‘υδάτινη συνείδηση’. Η μείωση της άσκοπης κατανάλωσης νερού κατ’ οίκον είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει όλοι να κάνουμε και που θα βοηθήσει πολύ στην εξοικονόμηση του νερού που κινδυνεύει να εξελιχθεί σε είδος πολυτελείας.

Η υιοθέτηση πρακτικών προς εξοικονόμηση του νερού στις κατοικίες και όχι μόνο από προσωπικής πλευράς αλλά και από τεχνολογικής είναι βασική ώστε να διαφυλαχθεί το ζωτικό αυτό στοιχείο. Η συμβολή όλων είναι πλέον επιτακτική ανάγκη και το κόστος ανύπαρκτο. Μια προσπάθεια από τον καθένα ξεχωριστά αρκεί για να σταματήσουμε την καταστροφή του υδάτινου μικρόκοσμου του πλανήτη μας!

Κατερίνα Πιπιλή
Γραμματέας Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής

Σήμερα στις 4.30μμ άνοιγμα των διοδίων Ελευσίνας από το κίνημα "ΑΛ.ΑΝΥ.Α."

Χωρίς λόγια!

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Εκλεκτές μεταλλαγμένες ζωοτροφές!


Εκλεκτές μεταλλαγμένες ζωοτροφές! Αυτό τρώνε οι αγελάδες, από τις οποίες προέρχονται τα γαλακτομικά προϊόντα που καταλήγουν στα ψυγεία και τα ποτήρια μας.

Και ποια είναι η αντίδραση των εταιρειών εδώ και ένα μήνα; Ανακοινώσεις κενές ουσίας, σκαναρισμένα πιστοποιητικά παρακολούθησης παραγωγής για αποφυγή χρήσης μεταλλαγμένων(!) και επιστολές που αναζητούν απεγνωσμένα τον «κακό κτηνοτρόφο» για να «διακόψουν τη συνεργασία» μαζί του.

Καμία εταιρεία όμως δεν έχει απαντήσει επί της ουσίας: πώς σκοπεύει να καθαρίσει την παραγωγή της από τα εισαγόμενα μεταλλαγμένα. Γιατί αυτή είναι η ουσία. Οι ακτιβιστές της Greenpeace πήραν δείγματα ζωοτροφών και ΟΣΑ περιείχαν σόγια ήταν ΟΛΑ μεταλλαγμένα, σε ποσοστό μέχρι και 90%!

Οι εταιρείες πρέπει επιτέλους να αναλάβουν τις ευθύνες τους! Δεν υπήρξε ποτέ καταλληλότερη στιγμή για την ελληνική γαλακτοβιομηχανία να στραφεί σε ντόπια παραγωγή ζωοτροφών που θα σταματήσει τη σπατάλη εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο για την εισαγωγή σόγιας, θα τονώσει την ελληνική οικονομία και θα εξασφαλίσει μη μεταλλαγμένα γαλακτοκομικά προϊόντα για όλους μας.

Ο χρόνος περνά και η υπομονή μας εξαντλείται.


Tο πρόβλημα
Τα μεταλλαγμένα είναι ζωντανοί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν δημιουργηθεί στο εργαστήριο και δε θα μπορούσαν ποτέ να υπάρξουν με φυσικό τρόπο. Διασταυρώνονται με φυσικούς οργανισμούς, αναπαράγονται, μεταναστεύουν και μεταφέρονται, με απρόβλεπτες και μη αναστρέψιμες συνέπειες για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Στην Ελλάδα τα μεταλλαγμένα εισάγoνται με τη μορφή ζωοτροφών. Ακόμη και εν μέσω οικονομικής κρίσης, οι μεγάλες εταιρίες παραγωγής ζωικών προϊόντων της χώρας επιλέγουν να εξάγουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο για να εισάγουν τα μεταλλαγμένα από ελάχιστες εταιρίες-κολλοσούς του εξωτερικού που τα πατεντάρουν, μονοπωλώντας έτσι το συνολικό έλεγχο της γεωργίας και της διατροφής μας.

Οι επιπτώσεις
Η Greenpeace αντιτίθεται στην απελευθέρωση των μεταλλαγμένων οργανισμών στο περιβάλλον, διότι οι περιβαλλοντικοί κίνδυνοι είναι ανυπολόγιστοι και μη αναστρέψιμοι, ενώ η απειλή για τη βιοποικιλότητα, την οικολογική ισορροπία και τη διατροφική ασφάλεια είναι άμεση.

Κίνδυνοι για την υγεία:
- Εμφάνιση νέων αλλεργιών
- Αύξηση ανθεκτικότητας σε αντιβιοτικά
- Τοξική δράση

Κίνδυνοι για το περιβάλλον:
- Αλλοίωση βιοποικιλότητας
- Αύξηση χρήσης φυτοφαρμάκων
- Αύξηση αντοχής ζιζανίων και εντόμων σε ζιζανιοκτόνα και εντομοκτόνα αντίστοιχα
- Μεταφορά γονιδίων και γενετική επιμόλυνση σε συμβατικές και βιολογικές καλλιέργειες

Κίνδυνοι για την οικονομία:
- Εξαγωγή συναλλάγματος για την εισαγωγή μεταλλαγμένων ζωοτροφών

Που κρύβονται τα μεταλλαγμένα;
Στη χώρα μας τα μεταλλαγμένα βρίσκονται κυρίως στις ζωοτροφές. Η σόγια, το καλαμπόκι και το βαμβάκι/βαμβακόπιτα, αποτελούν βασικά συστατικά της διατροφής των ζώων και των ψαριών εκτροφής, τα οποία καταλήγουν στο πιάτο μας ως ζωικά προϊόντα.

Πηγή: www.greenpeace.org/greece/metallagmena/

Νέες καταγγελίες για δολοφονίες αδέσποτων στα Μέγαρα...

"Επικαιρότητα" 19/3/12, σελ.12

Δ. Πλαταράς: "Μπορούμε να επιβιώσουμε; Μπορούμε άραγε να ελπίζουμε ακόμη;"

Η κατάσταση δείχνει πλέον να οδηγεί την χώρα αλλά και την ίδια την ελληνική κοινωνία στο γκρεμό. Οι κοινωνικές τάξεις έχουν υποστεί απομείωση των εισοδημάτων τους πάνω από 40%. Η αρχή έγινε με τους δημόσιους υπαλλήλους, ακολούθησαν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι ενώ την σκυτάλη πήραν αμέσως οι πολύ μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες εν προκειμένω αποτελούν την ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας.
Το κακό όμως δεν σταμάτησε εδώ. Οι μειώσεις των μισθών, σε συνάρτηση με την περικοπή των δώρων εν αρχή και την πλήρη εξαφάνισή τους στη συνέχεια, οδήγησε σε αυτόματη πτώση του προς κατανάλωση διαθέσιμου εισοδήματος (disposable income) των καταναλωτών. Παρεπόμενη ενέργεια αυτού ήταν η μείωση των εσόδων του Δημοσίου από την άμεση φορολογία (ΦΠΑ κλπ) και εκτροχιασμός του προϋπολογισμού.

Οι κυβερνώντες βλέποντας τα αποτελέσματα, αυτά προχώρησαν όχι μόνο σε περαιτέρω αύξηση των υφισταμένων φόρων αλλά δημιούργησαν και νέους. Η επικοινωνιακή παράκρουση από τα ΜΜΕ αλλά και ο ερασιτεχνισμός των διοικούντων δημιούργησε μια νέα σπειροειδής κρίση του δημοσιονομικού. Νέα πτώση της κατανάλωσης, νέα αδυναμία εκπλήρωσης στόχων του προϋπολογισμού. Φαύλος κύκλος; Μα φυσικά ναι.
Το γελοίο της υπόθεσης ήταν ότι πολλοί είχαν προβλέψει τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής. Καθηγητές πανεπιστημίου, οικονομικοί αναλυτές αλλά και άλλοι πολλοί είχαν προειδοποιήσει. Όμως το κακό συνεχιζόταν και συνεχίζεται. Φτάσαμε έτσι αισίως στον Μάρτη του 2012 κι αυτό που βλέπουμε όπου κι αν κοιτάξουμε είναι η ίδια απελπισία στα πρόσωπα όλου του κόσμου. Ανασφάλεια, φόβος για το αύριο, ανησυχία, ανησυχία, ανησυχία!!! Που στο διάβολο το πάνε;

Ένας λαός χωρίς ελπίδα δεν γνωρίζουν ότι δεν λογαριάζει τίποτα; Ένας λαός χωρίς όνειρα δεν γνωρίζουν ότι δεν έχει αναστολές; Δεν πήραν μαθήματα από τις βίαιες αντιδράσεις τόσων πολιτών τα δυο τελευταία χρόνια; Δεν βλέπουν την κλιμάκωση στις αντιδράσεις αυτές; Δεν κατανοούν την ηρωοποίηση των προσώπων που προπηλακίζουν τους πολιτικούς; Δεν βλέπουν ότι η ελληνική κοινωνία στο μεγαλύτερο μέρος της πλέον, ταυτίζεται και επικροτεί την χειροδικία προς τους πολιτευτές ή μήπως επιζητούν επίτηδες τη δημιουργία εσωτερικής αναταραχής και αναρχίας, για να μας σερβίρουν και πάλι έναν "σωτήρα"; Έναν "σωτήρα" ο οποίος θα μας "λύσει" το πρόβλημα, περιορίζοντας όμως τις ατομικές ελευθερίες μας και τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματά μας;

Η Κα Άννα Ψαρούδα Μπενάκη ανακοινώνοντας στον Κο Παπούλια την ανάληψη των καθηκόντων του, τον Φεβρουάριο του 2005, είπε τα εξής: «Τα εθνικά σύνορα κι ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν, χάριν της ειρήνης και της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη. Τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές, καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά ίσως και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων. Πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμαστεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης». Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το πιο πάνω ντοκουμέντο, διότι υπάρχει βιντεοσκοπημένη η ανακοίνωση (http://www.youtube.com/watch?v=j-hEhZb5M_k).

Άραγε πόσα γνώριζε η Κα Πρόεδρος της Βουλής τότε; Δάκρυσε, συγκινήθηκε άραγε ο ανώτατος πολιτειακός αρχών της πατρίδας μας; Ούτε τον παραμικρό μορφασμό δεν έκανε. Δάκρυσε όμως και συγκινήθηκε τον περασμένο Οκτώβρη, παραπονούμενος ότι είναι πατριώτης και πολέμησε ως 13χρονος κατά των Γερμανών, λέγοντας ότι δεν του άξιζε τέτοια αντιμετώπιση από τον λαό. Μα η λαϊκή κυριαρχία κε Πρόεδρε είναι το θεμέλιο του πολιτεύματος, διότι όλες οι εξουσίες (ακόμη και η δική σας) πηγάζουν από το λαό και υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους (άρθρο 1 του Συντάγματος). Προς τι λοιπόν το δάκρυ, όταν μιλά ο κυρίαρχος λαός;

Κλείνοντας θα ήθελα να πω να μην απελπιζόμαστε, να κρατήσουμε την φλόγα της ελπίδας ζωντανή, να αγωνιζόμαστε καθημερινά για την ανεξαρτησία μας και για την υπερηφάνεια του μεγάλου Έθνους μας. Να μην περιμένουμε να βρεθεί το κεφάλι μας μεταξύ πάγκου και πέλεκυ, αλλά να αντιδράσουμε σήμερα και να συμπαρασταθούμε σε όλους όσους αγωνίζονται για κοινωνική δικαιοσύνη.
Επίσης ας σταματήσουμε πλέον να αγοράζουμε εισαγόμενα προϊόντα και ας υποστηρίξουμε τα ελληνικά. Ας αφήσουμε τους καναπέδες μας κι ας βγούμε στους δρόμους να διεκδικήσουμε όλα αυτά που μας ανήκουν.


Δημήτρης Πλαταράς

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ρεπορτάζ στον τοπικό τύπο για τη ρύπανση στη Νέα Πέραμο










"Πνοή" 15/3/12, σελ.25

Παραιτήθηκε το επιτελείο του ΟΡΣΑ!!!!!

[Γιάννης Πολύζος, ο παραιτηθείς Πρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ), Αρχιτέκτων - Πολεοδόμος, πρώην Αντιπρύτανης και Καθηγητής ΕΜΠ, Δ/ντης Εργαστηρίου Αστικού Περιβάλλοντος]


Παραιτήθηκε το επιτελείο του ΟΡΣΑ!!!! -
"Οι αντιπεριβαλλοντικές μνημονιακές κυβερνητικές επιλογές είναι οι πραγματικοί λόγοι των παραιτήσεων".


Παραιτήθηκαν από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας/ΟΡΣΑ τα μέλη: α) Γιάννης Πολύζος, Πρόεδρος (Αρχιτέκτων - Πολεοδόμος, καθηγητής ΕΜΠ), β) Δανάη Αντωνάκου, Αντιπρόεδρος (Αρχιτέκτων και πρώην Αντινομάρχης Αθήνας), και γ) Μαρία Μαντούβαλου μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής (Αρχιτέκτων - Πολεοδόμος, καθηγητής ΕΜΠ), η οποία σύμφωνα με πληροφορίες είχε και τo γενικότερο συντονισμό στη συγγραφή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας - Αττικής 2021.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα έγκυρων δημοσιογραφικών κύκλων "οι παραιτηθέντες στις επιστολές τους εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για το γεγονός ότι το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αττική δεν έχει ακόμα θεσμοθετηθεί με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ)."

Βέβαια, όπως προαναφέρθηκε, το γεγονός ότι το νέο ΡΣΑ δεν έχει ακόμα θεσμοθετηθεί οφείλεται στη μνημονιακή κυβέρνηση που στην πραγματικότητα υλοποιεί μια καταστροφική πολιτική για το αστικό περιβάλλον.
Το, αν και "κουτσουρεμένο" από τους κ.κ. Παπακωνσταντίνου και Σηφουνάκη αρχικό Ρυθμιστικό Σχέδιο, δεν ευθυγραμμίζεται πλήρως με την πολιτική αυτή του ξεπουλήματος και της τσιμεντοποίησης των πάντων.

Δεν είναι τυχαία ούτε η παραίτηση της κας Θεοδότας Νάτσου, που προηγήθηκε των τριών προσφάτων παραιτήσεων. Η κα Θεοδότα Νάτσου (συντονίστρια της Περιβαλλοντικής Πολιτικής του WWF Hellas) είχε υποβάλει την παραίτησή της από μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΟΡΣΑ στις 13/1/2012 επικαλούμενη "αρνητικές εξελίξεις στην περιβαλλοντική νομοθεσία".

Για πληρέστερη ενημέρωση και το πλήρες άρθρο ανατρέξτε στο: www.xpolis.blogspot.com/2012/03/blog-post_18.html


Πηγή: ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. Χαϊδαρίου (www.xpolis.blogspot.com)

Κ.Χατζηδημητρίου: "Μην προσκυνάτε τους ντόπιους Πολιτικάντηδες!"

"...Κάθε εβδομάδα στον τοπικό μας τύπο αντικρίζεις 'δελτία τύπου' πρώην υπουργών καθώς και βουλευτών που διαγωνίζονται με ερωτήσεις στη βουλή και με συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις για να μας δείξουν ότι τάχατες ...ενδιαφέρονται για τα προβλήματά μας!
Ψεύτες και Υποκριτές!!! Ποτέ σας δεν ενδιαφερθήκατε για τα τοπικά μας προβλήματα. Για το μόνο που πραγματικά ενδιαφέρεστε είναι να είστε στο προσκήνιο και βουλευτές.
Όταν ο περήφανος μεγαρικός λαός ξεσηκώθηκε και πραγματοποίησε συλλαλητήριο στο Δημαρχείο της πόλης και άλλη μια φορά έκανε κατάληψη του εθνικού δρόμου όταν εναντιώθηκε στο πέρασμα του αγωγού φυσικού αερίου από την πόλη μας, κανείς από εσάς δεν φιλοτιμήθηκε ...έστω για τα μάτια του κόσμου, να παρευρεθεί και να νιώσει τη μυρωδιά και τα δάκρυα που προκάλεσαν τα χημικά που εκσφενδόνισαν εναντίον του. Όμως, όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη! Ανακοινώσεις, δελτία τύπου, χειραψίες, γελάκια και χαχαχούχα.
Αρκετά πια! Δεν αντέχω άλλο να σας βλέπω κάθε εβδομάδα στις εφημερίδες... και κοντά σε εσάς να βρίσκονται οι βολεμένοι και οι παρατρεχάμενοι της εξουσίας. Οι γνωστοί κομματάνθρωποι και οι αργόσχολοι που κοκορεύονται και προσπαθεί ο καθένας να κερδίσει το προνόμιο να βγει φωτογραφία με το λαθρεπιβάτη της εξουσίας και άμεσα συνεργό στην καταστροφή της χώρας.
Ντροπή! Ακόμα δεν καταλάβατε που καταντήσατε τη χώρα; Το μόνο που πραγματικά σας απασχολεί είναι η ψήφος, η επανεκλογή και το βόλεμα των νάνων που σας συντροφεύουν..."

Κ. Χατζηδημητρίου

"Άποψη" 15/3/12, σελ.11

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Δελτίο τύπου Επιτροπή Αγώνα Ενάντια στις Ανεμογεννήτριες στα Γεράνεια


Επιτροπή Αγώνα Ενάντια στη Βιομηχανία Παραγωγής Αιολικής Ενέργειας στα Γεράνεια.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Την Κυριακή 11 Μαρτίου 2012 και ώρα 11:00 στην αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου των Αγ. Θεοδώρων, με πρωτοβουλία του τοπικού συμβουλίου και της επιτροπής, πραγματοποιήθηκε λαϊκή συγκέντρωση - ενημέρωση για το θέμα της εγκατάστασης βιομηχανίας αιολικής ενέργειας στα Γεράνεια.

Στην συγκέντρωση έδωσαν το παρόν ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων κ. Λογοθέτης Κων/νος, ο αντιδήμαρχος κ. Νικολάου Σπύρος, ο αντιδήμαρχος κ. Δέδες Γεώργιος, ο πρώην Δήμαρχος και νυν δημοτικός σύμβουλος κ. Παύλου Παύλος, δημοτικοί σύμβουλοι, ο δικηγόρος κ. Στάμου Φίλιππος, που έχει αναλάβει την υπόθεση εκ μέρους του Δήμου, μέλη συλλόγων, φορέων, συλλογικοτήτων και πολλοί δημότες. Προσκεκλημένος της επιτροπής ήταν ο κ. Κεφαλάς Αναστάσιος, ηλεκτρολόγος μηχανικός με μεγάλη εμπειρία στο θέμα.

Ο αντιδήμαρχος κ. Δέδες Δημήτριος παρουσίασε τους παρευρισκόμενους, έκανε την εισαγωγή στο θέμα και έδωσε λεπτομέρειες της αδείας για το Πράθι. Ακολούθησε η δημοτική σύμβουλος κυρία Στάμου Μαρία που ανέγνωσε την αρνητική στην εγκατάσταση των ανεμογεννητριών απόφαση του δημοτικού Συμβουλίου.



Περιληπτικά, οι τοποθετήσεις των ομιλητών:

Στογιαννόπουλος Στέφανος, του Ορειβατικού Συλλόγου Λουτρακίου και μέλος της επιτροπής)

- Ενημέρωσε για τη θέση των χωροθετημένων αιολικών εγκαταστάσεων και την πρόοδο των αδειοδοτήσεων.
- Αναφέρθηκε στο νομικό πλαίσιο που δεν προβλέπει το παραμικρό για την προστασία του περιβάλλοντος, περιέγραψε το ισχύον καθεστώς χρηματοδοτήσεων – επιδοτήσεων και το πώς τα παραπάνω άνοιξαν το δρόμο στα μεγάλα συμφέροντα για φοβερά κερδοφόρες επενδύσεις χωρίς ρίσκο, σε μία εποχή που σε κανέναν άλλο τομέα δεν γίνονται επενδύσεις.
- Περιέγραψε το τεράστιο μέγεθος αυτών των εγκαταστάσεων και την καταστροφή που προκαλούν, σε ευαίσθητα οικοσυστήματα κυρίως, σε όλη την Ελλάδα.


Κεφαλάς Αναστάσιος(ηλεκτρολόγος μηχανικός, με μεγάλη εμπειρία στο θέμα, που προσκλήθηκε από την επιτροπή)

Συστηματικά, με την παράθεση πλήθους στοιχείων, τεκμηρίωσε τα παρακάτω:
- Την τεράστια εξάπλωση των αιολικών εγκαταστάσεων, κυρίως εις βάρος ευαίσθητων οικοσυστημάτων, που δεν έχει σχέση με ενεργειακό σχεδιασμό – που δεν υπάρχει – και δεν γίνεται για την αντιμετώπιση των ενεργειακών αναγκών της χώρας.
- Ότι πρόκειται για εγκαταστάσεις τεραστίου μεγέθους, βιομηχανικού τύπου, χωρίς ωφέλεια για τις τοπικές κοινωνίες.
- Ότι η συμμετοχή τους στη μείωση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής είναι ελάχιστη.
- Ότι εγκαταστάσεις μικρότερης κλίμακας, προσεκτικά χωροθετημένες, θα ήταν περισσότερο αποδοτικές λόγω της εύκολης απορρόφησης της παραγόμενης ενέργειας από το δίκτυο διανομής.
- Ότι αντί να μειώνονται τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με συμβατικά καύσιμα, αυτά αυξάνονται λόγω του ότι η αιολική ενέργεια δεν είναι δεδομένη (δεν λειτουργούν με λίγο ή πολύ αέρα) και πρέπει οι συμβατικές εγκαταστάσεις να λειτουργούν παράλληλα.
- Ότι το ενεργειακό κέντρο της χώρας, για τους παραπάνω λόγους, μετακινείται από την βόρειο Ελλάδα στην νοτιοανατολική Στερεά, ανάμεσα στον Ισθμό και τη Λαμία, με την εγκατάσταση μεγάλου αριθμού εργοστασίων συμβατικών καυσίμων (φυσικό αέριο).
- Ότι, σε αντίθεση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το μεγαλύτερο ποσοστό του εισαγόμενου φυσικού αερίου πηγαίνει στις παραπάνω βιομηχανίες, αντί να πηγαίνει στον τελικό καταναλωτή όπου οι απώλειες στην καύση είναι ελάχιστες και θα μπορούσε να προκύψει μεγάλη εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας και περιορισμός της μόλυνσης.
- Ότι τα κέρδη των εταιρειών είναι εξασφαλισμένα από το Δημόσιο, χωρίς ουσιαστικά να βάζουν χρήματα και χωρίς να προσφέρουν θέσεις εργασίας.
- Ότι από την επέκταση αυτών των εταιρειών θα προκύψει διάσπαση του κοινωνικού ιστού, που διευκολύνει τα σχέδιά τους, όπως τα παραδείγματα που έχουμε από το πρόσφατο παρελθόν από άλλες περιοχές της Ελλάδας.
- Ότι η νομοθεσία προσαρμόστηκε για να διευκολύνει αυτές τις δραστηριότητες.
- Ότι κυβερνήσεις και κράτος είναι υποχωρητικοί απέναντι στις πιέσεις που ασκούνται.
- Ότι ο αγώνας μας είναι δύσκολος και απαιτείται η συσπείρωση όλων μας.


Φίλιππος Στάμου (δικηγόρος που ορίστηκε από τα Δήμο και χειρίζεται το θέμα)

- Ενημέρωσε για την τακτική που θα ακολουθήσει, ανάλογα με την πρόοδο αδειοδότησης κάθε αιολικής εγκατάστασης, ώστε να αποφευχθεί η εγκατάστασή τους στη Γεράνεια.
- Περιέγραψε με πολύ γλαφυρό τρόπο την αντίφαση της νομοθεσίας που δεν επιτρέπει ούτε τις πλέον ανώδυνες δραστηριότητες μέσα σε διάφορες δασικές περιοχές και ταυτόχρονα επιτρέπει να εκχερσώνονται μεγάλες εκτάσεις δάσους για τις αιολικές εγκαταστάσεις.
- Ανέφερε ότι το νομικό πλαίσιο γι’ αυτές τις δραστηριότητες έχει μεταβληθεί αρκετές φορές και προς το χειρότερο, όσον αφορά την προστασία του πολίτη.
- Ιδιαιτέρως άσχημο ότι τα τελευταία τρία περίπου χρόνια το Συμβούλιο της Επικρατείας εναρμονίστηκε πλήρως με την πολιτική βούληση αυτών που κυβερνούν και προβαίνει στην έκδοση αποφάσεων πους τους εξυπηρετούν πλήρως.
- Ανέλυσε την έννοια του «Δημοσίου Συμφέροντος», που χρησιμοποιείται κατά κόρον στις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και από τις υπηρεσίες που γνωματεύουν πριν την έκδοση των τελικών αδειών.
- Αναφέρθηκε στις αντιδράσεις των κοινωνιών που λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη από τους δικαστές και για όσους θεωρούν ότι αρκούν μόνο οι νομικές διαδικασίες, υπενθύμισε ότι οι αποφάσεις των δικαστηρίων λαμβάνονται στο όνομα του Ελληνικού λαού και οι δικαστές δεν μπορούν να κινηθούν σε αντίθετη κατεύθυνση από τη βούληση και κατεύθυνση που εκφράζει ο λαός.


Παπαγεωργίου Γεώργιος (Νομικός – Δημότης Αγ. Θεδώρων)
«Όποιος τολμήσει να βάλει ανεμογεννήτριες στο Πράθι θα μας βρει εκεί»

- Η επιβληθείσα πρόσφατα νομοθεσία δεν έχει σαν προτεραιότητα την προστασία της ζωής και οι περιβαλλοντικές διατάξεις δεν είναι υπέρ των πολιτών.
- Το κακό ξεκινάει το 2001, επί υπουργίας Ανωμερίτη, όταν για πρώτη φορά τα αιολικά πάρκα χαρακτηρίζονται ως «Δημόσιας Ωφέλειας» (σαν να πρόκειται για αμυντικά έργα στα σύνορα). Αυτό είναι ουσιώδες και χρησιμοποιείται στα δικαστήρια σαν αντεπιχείρημα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Με το νόμο 3851/2010, επί υπουργίας Χάρη Καστανίδη ολοκληρώνεται η θεώρηση των αιολικών πάρκων ως σωτήρια και επιτρέπει πλέον, ανεξάρτητα των ενστάσεων, να προχωρούν οι εργασίες και να μην εμποδίζονται από την ύπαρξη περιοχής Natura.
Συμπληρωματικά, το 2011, προστίθεται σε νέο κανονισμό αδειών (Μανιάτης), διάταξη που κάνει απλή παραίνεση στους εμπλεκόμενους να προσπαθούν να μειώσουν τις επιπτώσεις σε αυτές τις περιοχές.
- Δεν μας μένει τίποτε άλλο παρά μόνο να αμυνθούμε σε όλους τους τομείς.
- Προβληματισμός του κ. Παπαγεωργίου αν θα πρέπει να πούμε όχι σε όλες τις ανεμογεννήτριες στα Γεράνεια προκάλεσε την αντίδραση των παρευρισκόμενων που δεν δέχτηκαν κάτι τέτοιο.


Δεσσύλας Δημήτριος (Πρόεδρος Εξωραϊστικού-Πολιτιστικού συλλόγου Σχίνου «Τα Γεράνεια» και μέλος της επιτροπής)

- Ανέφερε ότι τα Γεράνεια είναι η ζωή μας και ότι η καταστροφή τους θα σημάνει και το τέλος για την κοινωνία μας.
- Τα τεράστια ποσά που θα δοθούν για τις αιολικές εγκαταστάσεις, θα μπορούσαν να δοθούν σε άλλου είδους επενδύσεις στην περιοχή .
- ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ και πρέπει να κηρύξουμε τον πόλεμο στις εταιρείες που θα έλθουν για το βουνό μας.


Φούφας Γιώργος (της Πρωτοβουλίας πολιτών και μέλος της επιτροπής)

- Η επιτροπή δίνει τη δυνατότητα σε όλους να συμμετάσχουν σε μία διαδικασία συνεχούς άμυνας και επίθεσης ταυτόχρονα, ενάντια στα σχέδια που είναι εις βάρος των Γερανείων.
- Θεωρούμε ότι βρισκόμαστε στο δικό μας γήπεδο και ξέρουμε να παίζουμε πολύ καλά, ενάντια στις επιχειρήσεις που έρχονται να εγκαταστήσουν το πλέον καταστροφικό επενδυτικό έργο. Το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού το διατηρούμε για τον εαυτό μας.
- Προϋπόθεση για την επιτυχία είναι η συμμετοχή και η συνεχής συνεργασία μεταξύ μας, ώστε να γνωριστούμε και να αποκαταστήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, αμοιβαιότητας και αλληλεγγύης, που θα μας χρειαστούν κατά τη διάρκεια της «μάχης».


Κυρία Θεοδώρου Κυριακή (Φιλόλογος - Δημότης Αγ. Θεοδώρων)

- Τόνισε την αντίφαση ανάμεσα σε αυτά που τα παιδιά διδάσκονται στα σχολεία για το περιβάλλον και στην καταστροφή του περιβάλλοντος που προκύπτει από τις αιολικές εγκαταστάσεις.
- Ο Ελληνικός λαός, από αρχαιοτάτων χρόνων, ανέδειξε σαν υπέρτατες αξίες τη δικαιοσύνη, την ομορφιά, την αρμονία και θεοποίησε τη φύση. Με την «πράσινη ανάπτυξη» , που την εκμεταλλεύονται τα οικονομικά συμφέροντα και στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος, έρχονται να μας πάρουν όλες αυτές τις αξίες που θεοποιήσαμε, μέσω της διάλυσης του κοινωνικού ιστού. Μας αποστερούν την άγρια φύση, το περιβάλλον και τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις.
- Η «πράσινη ανάπτυξη» είναι το νέο μέσο για την άλωση των κρατών.
- Το υψηλό ηθικό της κοινωνίας μας θα παίξει ρόλο στην έκβαση του αγώνα μας και η σκέψη ότι δεν είμαστε μόνοι αλλά είμαστε πάρα πολλοί σε όλη την Ελλάδα.


Κυρία Παπανίκου Μαρία (οδοντίατρος και μέλος του πολιτιστικού συλλόγου Πραθίου)

- Ανέλυσε τη σημασία που έχει η περιοχή γύρω από τη Μονή Πραθίου, βιωματικά και συναισθηματικά, για τους κατοίκους ολόκληρου του Δήμου Λουτρακίου – Αγ. Θεοδώρων.
- Περιέγραψε αυτό που ζούμε με τις ανεμογεννήτριες σαν ένα κακό όνειρο που επιμένει.
- Δεν αισθανόμαστε προστατευμένοι από το κράτος και την πολιτεία και δεν αισθανόμαστε να λειτουργούν οι θεσμοί και οι νόμοι.
- Ο εφιάλτης είναι πραγματικότητα και πρέπει ν’ αποτινάξουμε το μούδιασμα που μας καθηλώνει και ν’ αντιδράσουμε στις δυνάμεις και τις δομές που απειλούν το τοπίο, τη δική μας ζωή και τη ζωή γενικότερα.


Δημότης

- Παραλλήλισε την φούσκα του χρηματιστηρίου με το εγχείρημα της «πράσινης ανάπτυξης» που θεωρεί ότι μας επιβάλλεται για να κερδίσουν πάλι τα ίδια μεγάλα οικονομικά συμφέροντα.Όταν αυτή η φούσκα σπάσει αυτό που θα μείνει θα είναι μία μεταβιομηχανική εικόνα επάνω στα Γεράνεια με μεταλλικά κουφάρια 100 μέτρων ύψους, ενός πειράματος με στόχο τον πλούτο της κοινωνίας μας.
- Είναι μεγάλη η ευθύνη της Δημαρχιακής αρχής που πρέπει να οργανώσει την αντίσταση σε όλα τα επίπεδα.
- Πρέπει να τηρηθεί η νομοθεσία που προβλέπει την απόλυτη προστασία του δάσους και να μην εξαιρούνται οι μεγάλες εταιρείες.
- Δεχόμαστε πολυεπίπεδη επίθεση. Με την ανεργία, τη φτώχια και την αβεβαιότητα που μας έχει επιβληθεί βρίσκουν την ευκαιρία να καταστρέψουν νόμιμα και μόνιμα τον τόπο που ζούμε.
- Χρειάζεται αγώνας για να το αποτρέψουμε.


Κυρία Μαρία Νάνου

Έκλεισε τις ομιλίες και τις παρεμβάσεις με την απαγγελία ποιήματος, που συγκίνησε όλους τους παρευρισκόμενους.


Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις ομιλίες σε video, όπως τις κατέγραψε το perahora.gr, στις ακόλουθες διευθύνεις στο διαδίκτυο:
1. Αντιδήμαρχος κ. Δέδες Δημήτριος και δημοτική σύμβουλος κυρία Στάμου Μαρία
http://www.youtube.com/watch?v=TwODH0G3ESU
2. Στογιαννόπουλος Στέφανος, Ορειβατικού Συλλόγου Λουτρακίου
http://www.youtube.com/watch?v=JWXz3gIqVHU
3. Κεφαλάς Αναστάσιος, ηλεκτρολόγος μηχανικός
http://www.youtube.com/watch?v=nUC83YOCC7E
4. Φίλιππος Στάμου, δικηγόρος του Δήμου για το χειρισμό του θέματος
http://www.youtube.com/watch?v=LUcf35I7zw4
5. Δεσσύλας Δημήτριος, Παπανίκα Μαρία, Φούφας Γιώργος, Δημότης
http://www.youtube.com/watch?v=OD0-6ff_jD8
6. Παπαγεωργίου Γεώργιος
http://www.youtube.com/watch?v=jd6P-ZfK550
7. Θεοδώρου Κυριακή
http://www.youtube.com/watch?v=WSjWavqyLrM
8. Μαρία Νάνου
http://www.youtube.com/watch?v=WSjWavqyLrM


ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ: www. geraniasos.blogspot.com / geraniasos@gmail.com

Μαυροκέφαλοι και καστανοκέφαλοι γλάροι στο Βουρκάρι...

Υγρότοπος "Βουρκάρι" Μεγάρων, 18/03/2012

Ένας ενήλικας καστανοκέφαλος γλάρος στο Βουρκάρι