O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

για ένα βιβλίο...

Κύριοι, με την εκτίμησή μου αποστέλλω υλικό που αφορά στο νεογέννητο βιβλίο μου με τίτλο
''ΜΕ ΠΥΞΙΔΑ ΤΟ ΦΩΣ'' που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λιβάνη.
Εύχομαι πολλά μαγικά ταξίδια, με υγεία, αγάπη δημιουργίες, πάντα ''Με πυξίδα το Φώς'', της Ψυχής.
Θα ήμουν βαθύτατα υπόχρεος αν υπάρχει δυνατότητα γνωστοποίησης της ύπαρξης του πονήματός μου, έντυπα ή και ηλεκτρονικά.
Ειλικρηνής μου πρόθεση είναι να ''επι-κοινωνήσω'', αυτή τη διαδρομή μαθητείας και γνώσης σε όσους συνανθρώπους μας ενδιαφέρονται για το ΦΩΣ, ερευνούν ή πορεύονται ήδη σ΄αυτό και να μοιραστώ αλήθειες και ντοκουμέντα της μακρόχρονης βιοματικής περιπλάνησής μου στους ορατούς και αόρατους κόσμους, υπό το Φως της Ψυχής.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρύνηση ή συνδρομή. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Πάρις Κατσίβελος
me.piksida.to.fos@gmail.com

διαβάστε περισσότερα εδώ