O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017

O υγροβιότοπος Βουρκάρι Μεγάρων αναγνωρίστηκε και προστατεύεται με νόμο από τις 31/3/2017 - νίκη για τον τόπο και τους κατοίκους της Μεγαρίδας!

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2012!


Του Παναγιώτη Μάνδαλου (panosmandalos@yahoo.gr)

Η παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ από το 1972 ως η ημέρα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του παγκόσμιου κοινού για τα περιβαλλοντολογικά προβλήματα του πλανήτη μας.

Η γη και το περιβάλλον μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ύπαρξης μας. Η πλήρης ισορροπία του γήινου οικοσυστήματος είναι ακριβώς αυτή που επιτρέπει την ύπαρξη μας και την συνέχιση της ζωής σε αυτούς τους ρυθμούς.

Η διαταραχή της ισορροπίας του οικοσυστήματος σε διάφορες εποχές έφερε μικρά ή και πραγματικά ιστορικά γεγονότα που συνόδεψαν την ζωή στον πλανήτη. Έτσι η βίαιη διαταραχή του τότε οικοσυστήματος έφερε τον αφανισμό πολλών ζώων και επέτρεψε όμως την επιβίωση άλλων. Η μεταβολή ενός οικοσυστήματος πάντα επιτρέπει την επιβίωση άλλων ανταγωνιστικών συστημάτων που βέβαια δεν ευνοούνται στις συνθήκες εκείνες.

Αυτή ακριβώς η επιβίωση μας, υφίσταται από την διατήρηση ή όχι της σημερινής κατάστασης του γήινου οικοσυστήματος. Οι δεινόσαυροι και άλλα ζώα ακριβώς εξαφανίστηκαν με αυτές τις μεταβολές, ενώ άλλα είδη όπως τα θηλαστικά και άλλα μικρότερα πτηνά επιβίωσαν και εξελίχτηκαν στην σημερινή τους μορφή.

Επίσης οι αναερόβιες συνθήκες στην νεανική ζωή της γης δεν επέτρεπαν την ανάπτυξη αερόβιων οργανισμών, που αναπτύχθηκαν όμως, όταν το οξυγόνο επικράτησε σαν παράγοντας ζωής. Άρα πρέπει ο ανθρώπινος παράγοντας να επιχειρεί με τον μεγαλύτερο σεβασμό στα στοιχεία της φύσης.

Δυστυχώς η ασυδοσία του ανθρώπου έχει φέρει τον πλανήτη γη στα όρια του. Ο άνθρωπος αδιαφορώντας πλήρως για αυτήν την ισορροπία επιχειρεί με υπεροψία και εγωισμό χωρίς να σέβεται το περιβάλλον.

Ο αέρας που αναπνέουμε ρυπαίνεται, το νερό που πίνουμε ρυπαίνεται, οι θάλασσες μας επίσης. Και μόνο τα τελευταία χρόνια, που τα πράγματα ήρθαν σε οριακό σημείο αρχίσαμε να σκεφτόμαστε για το περιβάλλον.

Το πολυτιμότερο συστατικό για την επιβίωση μας το γλυκό νερό, από την αδιαφορία και απερισκεψία των ανθρώπων σε πολλές περιοχές του πλανήτη αποτελεί είδος πολυτελείας. Αποτελεί το 75% του ανθρωπίνου σώματος μιας και είναι ο φυσικός διαλύτης και ο μεταφορέας όλων των θρεπτικών συστατικών του σώματος και μάλιστα αποτελεί το 90% του βάρους ενός βρέφους. Η καθημερινή κατανάλωση νερού από τον άνθρωπο ανέρχεται από 850-2.500ml/ημερησίως. Επίσης αποτελεί το 60% του βάρους ενός δέντρου και το 50—75% όλων των ζωικών οργανισμών.

Το νερό καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη αφού το 70% της γης είναι καλυμμένο με νερό. Από αυτό το 97% είναι αποθηκευμένο στους ωκεανούς καις τις θάλασσες με την μορφή αλμυρού νερού, ένα άλλο 2,97% είναι με την μορφή παγετώνων και βαθιά στην γη απροσπέλαστο και μόνο το 0,03% είναι σε μορφή γλυκού νερού που μπορεί να καταναλωθεί από τον άνθρωπο.

Το ποσοστό ελάχιστο. Και όμως ο άνθρωπος ρυπαίνει αλόγιστα, ποτάμια, λίμνες άλλα και υπόγεια νερά που είναι βασικά για την επιβίωση του. Επίσης η αλόγιστη χρήση και κατασπατάληση του άρχισαν να κάνουν το πολύτιμο υλικό, ακόμα πολυτιμότερο και στις μέρες μας πολλοί λένε ότι οι επόμενοι πόλεμοι ίσως γίνουν για τον έλεγχο των πηγών.

Ο αέρας με το πολύτιμο για την ζωή οξυγόνο επιβαρύνεται με κάθε είδους απόβλητα που προκαλούν και διάφορα προβλήματα στην δημόσια υγεία. Καυσαέρια, αέριοι ρύποι και κάθε λογής επιβλαβή συστατικά ελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα προκαλώντας μεταβολές στην σύσταση του αέρα και διάφορα προβλήματα υγείας και ιδίως αναπνευστικά σε άτομα.

Επίσης το φαινόμενο του θερμοκηπίου όπως και η λεγόμενη «τρύπα του όζοντος» είναι φαινόμενα που προκλήθηκαν από την αλόγιστη και αλαζονική συμπεριφορά του ανθρώπου που φέρεται σαν δυνάστης στην φύση. Βέβαια το αποτέλεσμα απειλεί την ίδια την ύπαρξη του μια και η άνοδος της στάθμης των θαλασσών ή η υπεριώδης ακτινοβολία είναι ανασταλτικοί παράγοντες για την ίδια την ύπαρξη και επιβίωση του.

Η αλόγιστη και επιπόλαια επίσης ρύπανση με διάφορους οργανικούς παράγοντες όπως τα σκουπίδια και τα βιολογικά απόβλητα επιφέρουν καίρια πλήγματα στον πλανήτη. Οι ανεξέλεγκτες χωματερές και η εναπόθεση βιολογικών αποβλήτων σε χείμαρρους και ποτάμια όπως και λίμνες χωρίς επεξεργασία μπορεί να επιφέρει όχι μόνο ρύπανση και μόλυνση αυτών των οικοσυστημάτων αλλά και μεταφορά της ρύπανση και μόλυνσης σε μακρινότερα μέρη όπως επίσης και του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα.

Έτσι ο άνθρωπος πρέπει να σέβεται και να εκτιμά την φύση και τον χώρο που ζει και να καταλάβει ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φύσης και όχι ο κυρίαρχος δυνάστης του πλανήτη. Δυστυχώς στην ιστορία της γης αυτοί που δεν σεβάστηκαν τον πλανήτη στο τέλος εξαφανίστηκαν και σήμερα υπάρχουν μόνο σαν…απολιθώματα.

Υ.Γ. Σε όλα αυτά προσθέτονται και τα βιομηχανικά απόβλητα που ρυπαίνουν και μάλιστα με χημικά επικίνδυνα στοιχεία ποτάμια και λίμνες και φυσικά και τους αποδέκτες αυτών που είναι η θάλασσα ή ο υπόγειος υδροφόρος ορίζοντας(Ασωπός, κλπ.)

*Ο κ. Παναγιώτης Μάνδαλος είναι Βιολόγος, Υποψήφιος Διδάκτορας του Εργαστηρίου Υγιεινής και Προστασίας Περιβάλλοντος στο Τμήμα Ιατρικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και εργάζεται στο Περιφερειακό Εργαστήριο Δημόσιας Υγείας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, (Π. Ε. Δ. Υ Α. Μ. Θ.)

Πηγή: www.zougla.gr

ΔΩΡΕΑΝ Κλινική Εξέταση Μαστών 5 - 15 Ιουνίου 2012


Είσαι γυναίκα 20 - 39 ετών;

Τηλεφώνησέ μας στο 210 8 253 253 για να κλείσεις το ραντεβού σου για ΔΩΡΕΑΝ κλινική εξέταση μαστών!

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινά από Δευτέρα - Παρασκευή από τις 2 έως τις 7 το απόγευμα στα γραφεία του Συλλόγου "'Αλμα Ζωής", Αριστοτέλους 79-81, στη Πλατεία Βικτωρίας (4ος όροφος) από Χειρουργούς Μαστού της Ελληνικής Χειρουργικής Εταιρείας Μαστού (ΕΧΕΜ).

Εάν χρειαστεί κάποια γυναίκα επιπλέον εξέταση, όπως υπερηχογράφημα ή μαστογραφία θα έχει τη δυνατότητα να την κάνει δωρεάν σε αξιόπιστο διαγνωστικό κέντρο.

Λίγα λόγια για το Πρόγραμμα:

Ένας από τους στόχους του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού "'Αλμα Ζωής" είναι η ενημέρωση του γενικού πληθυσμού για την πρόληψη - έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού σε όλη την Ελλάδα. Για το λόγο αυτό, ο Σύλλογος διοργανώνει κάθε χρόνο τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου Greece Race for the Cure®, σε συνεργασία με την Οργάνωση Susan G. Komen for the Cure®.

Το Πρόγραμμα Ενημέρωσης με σκοπό την πρόληψη - έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού σε νέες γυναίκες, ηλικίας 20 - 39 ετών, υλοποιείται από τα χρήματα του Αγώνα Greece Race for the Cure 2011!
Η ενημερωτική καμπάνια θα πραγματοποιηθεί σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη!

Για να κλείσετε το ραντεβού σας, καλέστε στους Συλλόγους "'Αλμα Ζωής":
- Αθήνα, 210 8 253 253
- Πάτρα 2610 22 22 74
- Θεσσαλονίκη 2310 28 51 83

Πρωταρχικός στόχος του Προγράμματος είναι να αφυπνίσουμε κάθε γυναίκα αυτής της ηλικίας για τον καρκίνο του μαστού καθώς τα ηλικιακά όρια εμφάνισης της νόσου έχουν μειωθεί.

Ο δεύτερος στόχος του Προγράμματος είναι η παροχή δωρεάν κλινικής εξέτασης από χειρουργό μαστού για εννέα ημέρες, από τις 5 έως τις 15 Ιουνίου 2012.

Ο Αλκιβιάδης Μπεναρδής για τις εκλογές

"Πνοή" 17-05-2012 (απ' τη σκοπιά ενός ΜΕΓΑΡΙΤΗ), σελ.10
"Πνοή" 24-05-2012 (απ' τη σκοπιά ενός ΜΕΓΑΡΙΤΗ), σελ.11

Προεκλογική εκδήλωση Δημοκρατικής Αριστεράς σήμερα στο "Θέογνι"

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΤΡΙΤΗ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012, ΩΡΑ 8:00μμ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕΓΑΡΩΝ «Ο ΘΕΟΓΝΙΣ»
(ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ)

Χωρίς λόγια!!!

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος σε Μέγαρα και Ν.Πέραμο


Οικολογική συνείδηση;; ...όχι ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε!!!

"Αιχμή" 25-05-2012 (φωτορεπορτάζ), σελ.6

Π. Χαλόφτης: "ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ Ή... ΜΑΖΟΧΙΣΤΗΣ;;;"

Οι νέες εκλογές πλησιάζουν. Εκλογές στις οποίες δύο μεγάλες τάσεις διεκδικούν την ψήφο μας. Ας τις δούμε πιο αναλυτικά:
ΤΑΣΗ ΠΡΩΤΗ: ΟΙ αντιμνημονιακές δυνάμεις. Εκπροσωπούνται από:
α) τον ΣΥΡΙΖΑ του κυρίου Τσίπρα. Το ξεπέταγμα του πολιτικού αυτού φορέα, σε συνδυασμό με τη στελέχωσή του με σοβαρές και υπεύθυνες προσωπικότητες, επέφερε τον φθόνο και την ζήλεια τόσο στους εκπρόσωπους των άλλων πολιτικών φορέων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, όσο και στην ωμή παρέμβαση ηγετών άλλων κρατών προκειμένου... να μην ψηφιστεί(!!!). Άραγε να νοιάζονται για το καλό της χώρας μας::; ή μήπως... για το δικό τους το καλό κι ας είναι σε βάρος των Ελλήνων;;;
β) τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Ήταν μια ομάδα που φαινόταν να έχει σταθερές αντιμνημονιακές θέσεις. Όμως, η συνιστώσα του που προερχόταν από τη Νέα Δημοκρατία έδειξε να μην ήταν σοβαρή (με εξαιρέσεις). Σαν τα βρεγμένα ποντίκια έτρεξαν να χωθούν στην "προδοτική αγκαλιά της μνημονιακής Νέας Δημοκρατίας. Να φταίει η εξαγορά τους ;;; (με μια πιθανά εκλόγιμη θέση στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ;;;) ή μήπως το ανύπαρκτο ιδεολογικό τους υπόβαθρο;;; Εγώ δεν ξέρω την απάντηση. Ξέρω όμως ότι τα "σούρτα-φέρτα" μια ιδεολογίας πρέπει να καταδικάζονται χωρίς δεύτερη σκέψη. Τώρα όσον αφορά τους εναπομείναντες αντιμνημονιακούς... ΚΡΙΜΑ. Προδώθηκαν. Γι' αυτό άλλη φορά, σε ενδεχόμενη συνεργασία τους, ας βάζουν πιο δεσμευτικούς όρους στους συνεργάτες τους.
γ) την ΔΗΜΑΡ και άλλες μικρότερες αλλά ισχυρά αντιμνημονιακές ομάδες.
ΤΑΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: Οι μνημονιακές δυνάμεις. Εκπροσωπούνται (φανερά) στην Ελληνική πολιτική σκηνή από τους:
α) ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ του Αντώνη Σαμαρά,
β) ΠΑΣΟΚ του Ευάγγ. Βενιζέλου,
γ) Τη νέα ομάδα των Τζήμερου και Στεφ. Μάνου,
δ) Την πρώην ομάδα της κυρίας Μπακογιάννη-Μητσοτάκη Ντόρας.
Πίσω από αυτούς ολοφάνερα, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, χωρίς καμμία αναστολή με ΑΜΕΣΗ παρέμβαση στην εσωτερική μας πολιτική ζωή, ένας ολόκληρος συρφετός ομάδων που έχουν φανερά εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την αρπαγή της Ελλάδας μας. Μέρκελ, Σόϊμπλε, Λαγκάρντ, Μπαρόζο, και μια σειρά άλλοι "ηγέτες" του κόσμου. Η προϊστορία των περισσότερων από αυτούς είναι συνυφασμένη με την αρπαγή (αποκρατικοποίηση την λένε) περιουσιών χωρών τις οποίες αφού τις οδηγούν σε πτώχευση, αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές την δημόσια περιουσία τους και στην συνέχεια προχωρούν για τους επόμενους. Έτσι τουλάχιστον γράφεται σε μια σειρά από ξένες και έγκυρες πηγές πληροφόρησης, χωρίς ποτέ να διαψευστεί.
Όσο δε, για την αξιοπιστία των... εγχώριων εκπροσώπων τους που φέρονται σαν αρχηγοί πολιτικών κομμάτων... άστα να πάνε καλλίτερα.
Ο κύριος Σαμαράς: Υπεύθυνος για το άνοιγμα των συνόρων μας ώστε να μπη στην χώρα μας κάθε καρυδιάς καρύδι, χωρίς κανέναν έλεγχο, χωρίς καμμία καταγραφή, χωρίς κανένα πιστοποιητικό ταυτότητας και υγείας. Λέγεται ότι με το ανεξέλεγκτο άνοιγμα των συνόρων μας ο τότε κυβερνήτης της Αλβανίας Μπερίσα, βρήκε την ευκαιρία να προωθήσει προς την χώρα μας όλους τους επικίνδυνους εγκληματίες που κράταγαν στις φυλακές τους στην Αλβανία. Και, πρέπει να είναι αλήθεια, γιατί από τότε η εγκληματικότητα στην Ελλάδα ανέβηκε κατακόρυφα και μάλιστα για εγκλήματα άγνωστα στη χώρα μας.
Ε, λοιπόν, ο κ. Σαμαράς μας μιλάει σήμερα ότι δεν θα ... επιτρέψει την λαθρομετανάστευση !!!!!!!!!!!!!!
Στη συνέχεια, ο κύριος Σαμαράς συμμετείχε στην συγκυβέρνηση με το Πασόκ για την ψήφιση του δεύτερου Μνημονίου, που έδεσε χειροπόδαρα την Ελλάδα. Εκχώρησαν την εθνική κυριαρχία, τον ορυκτό πλούτο (τον γνωστό ήδη αλλά και εκείνον που θα ανακαλυφθεί στο μέλλον) και παραιτήθηκαν από το Ελληνικό δίκαιο. Προτίμησαν το Αγγλικό που είναι εγκληματικά επικίνδυνο για τα Ελληνικά συμφέροντα. Στην συγκυβέρνηση εκείνη, το κόμμα του κ. Σαμαρά εκπροσωπείτο από τέσσερα στελέχη του -αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων). Ο πιο υψηλόβαθμος εκπρόσωπος ήταν ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Ο κύριος Σαμαράς όμως δέν το ήξερε ότι συγκυβερνούσε. Έτσι προσπαθούσε να μας πείσει. Στη συνέχεια, μας είπε ότι το μνημόνιο δεν γινόταν να ψηφιστεί αλλιώς γιατί... δεν το δέχονταν οι εταίροι μας. Σήμερα μας λέει ότι θα αναθεωρήσει το μνημόνιο (αν -Θεός φυλλάξοι-σχηματίσει κυβέρνηση. Θαυμάστε την (αν)αξιοπιστία του ανθρώπου!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο κύριος Βενιζέλος. Κληρονόμος (στο κόμμα) του... λεφτά υπάρχουν Γ.Α.Π. Ισχυρίζεται ότι διαπραγματεύτηκε σκληρά τους όρους του μνημονίου 2. Αποτέλεσμα αυτών των σκληρών διαπραγματεύσεων ήταν αφενός να παρακαλεί την τρόϊκα να (ξανα)επιστρέψει αλλά και η αποδοχή της απαγόρευσης δανεισμού από άλλες χώρες πλην Ε.Ε. Κι ας ερχόταν στην Ελλάδα ο αντιπρόεδρος της Κινεζικής κυβέρνησης και δήλωνε χωρίς περιστροφές ότι η (ζάπλουτη πια) χώρα του ήταν διατεθειμένη να αγοράσει ομόλογα Ελληνικά!!! Εμείς τίποτε. Εμείς μόνο με την Ευρώπη θέλουμε (επικίνδυνες για την ανεξαρτησία της χώρας) δεσμεύσεις. Και ύστερα αναρωτιέται, αυτός και κάποια στελέχη του, γιατί από το 44% γκρεμίστηκε κάπου μεταξύ 9% έως 13,2%!!! Κύριε Βενιζέλο, το ΠΑΣΟΚ λατρεύτηκε από τον μισό Ελληνικό λαό για την υπερήφανη Ελληνική του πολιτική. Ήταν το σύνθημα "η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" που αγκάλιασαν οι Έλληνες. Όχι το η Ελλάδα ανήκει στους Γερμανούς (που ονειρεύονται την Ελλάδα μας σαν δικό τους προτεκτοράτο) που φαίνεται να εφαρμόσατε με την δική σας πολιτική.
Ο κύριος Τζήμερος με την επιστολή του στην "εξοχωτάτη" κυρία Μέρκελ υλοποιεί εκείνο που λένε: δώσε αέρα του χωριάτη, να σ'ανέβει στο κρεβάτι. Όσο για τον συνέταιρό του κύριο Μάνο είναι γνωστή η άποψή του -όλα στους ιδιώτες-. Ποτέ όμως δεν άκουσα από τον κύριο Μάνο να προσθέτει: ...με ταυτόχρονη κατάργηση των φόρων και εισφορών που καταβάλλονται για αυτό το σκοπό. Άκουσα όμως τον κύριο Μάνο να μιλάει για απόλυση άλλων 400.000 δημοσίων υπαλλήλων. Δεν τον άκουσα να λέει τίποτε για αναπτυξιακές υποδομές με σταθερό και μη φορομπηχτικό σύστημα. Είναι να τους εμπιστεύεσαι αυτούς;;;
Για την πρώην ομάδα της κυρίας Μπακογιάννη δεν μπορώ να αναφέρω τίποτε αφού ούτε γνωρίζουμε πoιοι έχουν μείνει στον χώρο ούτε αν συμμετάσχουν στις εκλογές. Βλέπετε, ήταν τόσο σοβαροί ιδεολόγοι οι περισσότεροι από αυτούς που πολεμούσαν με μανία τις επιλογές-προτάσεις του κυρίου Σαμαρά (όπως ακριβώς κάνει σήμερα το Κ.Κ.Ε. εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ) σαν επικίνδυνες για την χώρα. Μόλις όμως απέτυχαν στις εκλογές τροχάδην στην "επικίνδυνη" Νέα Δημοκρατία". Πρώτη και καλλίτερη σ'αυτόν τον αγώνα δρόμου προς την Ν.Δ. η αρχηγός τους κυρία Μπακογιάννη η οποία μάλιστα θα ηγηθεί του ψηφοδελτίου επικρατείας της Ν.Δ. Μα... είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;; Μπορεί κανείς να τους εμπιστευτεί όλους αυτούς;;; Τι εχέγγυα υπάρχουν ότι θα εφαρμόσουν το παραμικρό από όλα αυτά τα οποία μας τάσσουν προεκλογικά;;;
ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ: Τολμούν να εγγυηθούν ότι θα συνεχίσουμε για πολύ να μην κυρρήσουμε ΕΠΙΣΗΜΑ την πτώχευση της Ελλάδας;;; Τολμούν να εγγυηθούν ότι το ευρώ θα συνεχίσει να είναι για πολύ ακόμη το ενιαίο νόμισμα της Ευρώπης;;; Τολμούν να μας υποσχεθούν ότι άλλες χώρες που φαίνονται ισχυρότερες από την δική μας δεν επιδιώκουν να ξεφύγουν από το ευρώ;;; Τολμούν να πάρουν θέση στις πιο κάτω δύο δηλώσεις σημαντικών πηγών;;;
1)Το μέλλον του ευρώ θα παιχτεί τις ερχόμενες εβδομάδες στην Ισπανία και την Ιταλία, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Οικονομικών, Λουίς ντε Γκίντος…
“Δεν γνωρίζω αν βρισκόμαστε στην άκρη του γκρεμού, αλλά είμαστε σε μία πολύ, πολύ, δύσκολη κατάσταση”, δήλωσε ο υπουργός σε συνέδριο που έγινε στην Ισπανία, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg. Η Ισπανία και η Ιταλία είναι οι χώρες όπου θα δοθεί “η μάχη για το ευρώ”, πρόσθεσε ο ίδιος. (1η σ.σ.: όχι η Ελλάδα).
Το ΔΝΤ διέψευσε ότι ετοιμάζει οικονομική βοήθεια για την Ισπανία, καθώς χθεσινά στοιχεία έδειξαν καθαρές εκροές κεφαλαίων ύψους 66,2 δις. ευρώ από τη χώρα τον Μάρτιο. Ο κ. Ντε Γκίντος δήλωσε ότι αναμένει “μηνύματα” τις ερχόμενες ημέρες και εβδομάδες για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού ταμείου εγγύησης των καταθέσεων και ενιαίας ευρωπαϊκής εποπτείας των τραπεζών. “Όλοι συμφωνούμε” στην ανάγκη να προχωρήσουμε σε μία “τραπεζική ένωση”, πρόσθεσε ο υπουργός.
(2η σ.σ.: η Ισπανία έχει βιομηχανία, για να μην ξεχνιόμαστε. Κι ας λένε ηλιθίως και ψευδέστατα για την Ελλάδα ότι δεν παράγει τίποτε και ότι αυτό της φταίει για την οικονομική της κατάρρευση!!!!!)
και 2)... υπό το φως των δηλώσεων που έκανε δυο μέρες αργότερα –μετά από επίσκεψη αστραπή στην Ελλάδα- ο Juergen Fitschen, συνδιευθύνων σύμβουλος της Deutsche Bank. Ο Γερμανός τραπεζίτης ήρθε στην Αθήνα ινκόγκνιτο προ ημερών και είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των τραπεζών, του Σ.Ε.Β. και του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Στις δηλώσεις του -που διατυμπανίσθηκαν από το πρακτορείο Μπλούμπεργκ αλλά αποσιωπήθηκαν στην Ελλάδα- είπε τα εξής επί λέξει:
«Η Ελλάδα είναι ένα αποτυχημένο κράτος, δίχως ηγέτες ικανούς να αντιληφθούν το διεθνές περιβάλλον. Είναι η μοναδική χώρα για την οποία αισθάνομαι ότι μπορώ να πω πως απέτυχε σαν κράτος. Είναι μια πολιτεία τόσο διεφθαρμένη όσο και οι πολιτικοί της και ξεκάθαρα θα πρέπει άλλοι άνθρωποι να την βοηθήσουν» Αυτή είναι η πιο πρόσφατη από ταυτόσημες δηλώσεις σχεδιαστών της γερμανικής πολιτικο-οικονομικής στρατηγικής. Νωρίτερα,στις 6 Μαΐου, την ίδια φρασεολογία χρησιμοποίησε ο διευθυντής του Ινστιτούτου Παγκόσμιας Οικονομίας του Αμβούργου Tomas Straubhaar. Μίλησε και αυτός περί «αποτυχημένου κράτους», που «έχει ανάγκη από εξωτερική (γερμανική, αποσαφήνισε) συμβουλευτική και πρακτική υποστήριξη για τη δημιουργία λειτουργικών κρατικών δομών». Ειδησεογραφικά τηλεγραφήματα διέγνωσαν στην εισήγηση αυτού του εγκεφάλου το σχέδιο (3η σ.σ: δημιουργίας) γερμανικού προτεκτοράτου στην Ελλάδα και το κόμμα της αριστεράς Die Linke ζήτησε να διακοπεί η χρηματοδότηση του ινστιτούτου που διευθύνει.
Ακόμη, αφού τόσο πολύ νοιάζονται για το καλό της ...χώρας μας (της Ελλάδας εννοώ) όλοι αυτοί που έχουν κυβερνήσει την Ελλάδα και μας ζητούν ξανά την ψήφο μας, ας μας πουν πριν τις εκλογές αν συμφωνούν με τις πιο κάτω δηλώσεις και τι ενέργειες έχουν κάνει υπερ της Ελλάδας εάν διαφωνούν με αυτές:
"Συμφωνείτε με όσους υποστηρίζουν πως η Γερμανία προσπαθεί να επιβάλει το δικό της μοντέλο ανάπτυξης στην υπόλοιπη Ευρώπη; (ρωτήθηκε Γερμανός δημοσιογράφος)
"Δεν νομίζω. Η Γερμανία δεν θέλει να επιβάλει κανένα μοντέλο ανάπτυξης στον οποιοδήποτε. Αυτό που θέλει είναι να επιβάλει στα άλλα κράτη -και για την ώρα αυτό αφορά κυρίως την Ελλάδα- ένα «μοντέλο φτώχειας» με απώτερο σκοπό να εξουδετερώσει τον όποιο μελλοντικό ανταγωνισμό. Το ίδιο έγινε την περίοδο επανένωσης της Γερμανίας. Το εγχείρημα οδήγησε στην ταχεία αποβιομηχανοποίηση της Ανατολικής Γερμανίας και οι συνέπειες για τους πολίτες ήταν ακραίες, όπως φαίνεται να συμβαίνει και στην περίπτωση της Ελλάδας: διάλυση του κοινωνικού ιστού, αύξηση της καταστολής, δημιουργία μιας δεξαμενής φθηνού εργατικού δυναμικού, εξαγορά της όποιας εκμεταλλεύσιμης βιομηχανίας και του τριτογενούς τομέα, καθώς και ενσωμάτωση των επιχειρήσεων αυτών στην ευρύτερη επενδυτική στρατηγική της «μαμάς» Γερμανίας."
Ή ακόμη: Νέα γερμανική πρόκληση: «Η Ελλάδα να γίνει προτεκτοράτο»
Με αυτόν τον τίτλο, η γερμανική εφημερίδα «Hamburger Abendblatt» φιλοξενεί άρθρο του Τόμας Στραουμπχάαρ, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ προτείνει τη λύση αυτή, για να βγει η Ελλάδα από την κρίση. Ο επικεφαλής του Διεθνούς Οικονομικού Ινστιτούτου του Αμβούργου υποστηρίζει ότι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι η έλλειψη χρημάτων, αλλά οι αναποτελεσματικές δομές του κράτους.
"Η χώρα απέτυχε να υπερασπιστεί τον εαυτό της από τις κερδοσκοπικές επιθέσεις που δέχτηκε. Οπότε η λογική λύση είναι αμέσως μετά τις εκλογές η Ελλάδα «να γίνει ένα ευρωπαϊκό προτεκτοράτο".
Η άποψη του Στραουμπχάαρ δημιούργησε αντιδράσεις και μέσα στη Γερμανία. Στο ίδιο άρθρο η Κάτια Κίπινγκ, αντιπρόεδρος του Αριστερού Κόμματος, διερωτάται μήπως θα ήταν καλύτερο να σταματήσει η χρηματοδότηση του εν λόγω ινστιτούτου, του οποίου ο επικεφαλής υποστηρίζει τέτοιες αντιδημοκρατικές ιδέες.
newsbomb.gr (σ.σ. όλα τα πιο πάνω κείμενα που αναφέρονται σε ξένες πηγές, αντλήθηκαν από το internet).

Mετά από αυτά, Έλληνα πατριώτη σκέψου: Πρέπει να ξαναδούν εξουσία εκείνοι που μας οδήγησαν σ' αυτές τις αθλιότητες;;; Κατά την γνώμη μου, όποιος επιλέξει μνημονιακό φορέα θα πρέπει να είναι ανθέλληνας ή απληροφόρητος ή ΜΑΖΟΧΙΣΤΗΣ!!!
Εσύ τι είσαι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


ΠΑΝ. ΧΑΛΟΦΤΗΣ

Για να χαλαρώσουμε!

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Κάλεσμα στον καθαρισμό του Άλσους Δαφνίου από τον ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.

Την Κυριακή 3/6/2012 από 10:30-13:30 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6/2012 καθαρίζουμε το Άλσος Δαφνίου.

Πρόσκληση: Πανελλήνιο πρωτάθλημα 10.000μ & ΟΡΣΙΠΠΕΙΑ 2012

Ένα μικρό και "διδακτικό" βίντεο...

Γιορτάζει από σήμερα Ι.Ν.Αγ. Τριάδας στο Βουρκάρι

"Επικαιρότητα" 1-06-2012, σελ.15

Χωρίς λόγια!!


Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Γ. Βαρουφάκης: "Αυτά που μας έμειναν"

Αυτά που μας έμειναν
του Γιάνη Βαρουφάκη

Τον Απρίλιο του 2010, πριν υπογραφεί το Μνημόνιο 1, έγραφα σε αυτές τις σελίδες: «Έχουμε εμπλακεί σε μια ατέρμονη διαπραγμάτευση που μας σέρνει όλο και κοντύτερα σε ένα Αργεντίνικο τάνγκο εντός της ευρωζώνης, με την υποχρεωτική συμμετοχή και άλλων δεινοπαθούντων χωρών (π.χ. Ισπανία, Πορτογαλία - ακόμα και Γαλλία), του οποίου η λογική κατάληξη είναι ο προαναγγελθείς θάνατος του ευρώ.» Τον Ιανουάριο του 2011, αλλά και ξανά (ως υπενθύμιση) τον Ιανουάριο που μας πέρασε, ξαναέγραφα: «Αυτή η Κρίση, αν την αφήσουμε να εξελιχθεί …, δεν θα δείξει επιείκεια σε κανέναν. Δεν θα διαχωρίσει τον φαύλο από τον χρηστό, τον Γερμανό βιομηχανικό εργάτη από τον αργόσχολο του ΟΣΕ, τον ιδιωτικό από τον δημόσιο υπάλληλο, τον έλληνα μεροκαματιάρη στον Ορχομενό από τον Πολωνό μετανάστη στο Παρίσι.»

Έως εδώ. Έχω κουραστεί, και σας έχω κουράσει, με τον μακρόσυρτο θρήνο μου για την ευρωζώνη που χάνεται (κι όχι απλώς χάνουμε) όχι λόγω ανυπέρβλητων τεχνικο-οικονομικών προβλημάτων αλλά εξ αιτίας της οργανωμένης ανοησίας των ευρωπαίων ηγετών. Όχι ότι άλλαξα γνώμη ή ότι δεν έχει σημασία η αποδόμηση της Ευρώπης. Απλά, δεν έχει νόημα πια να επανέλθω άλλη μια φορά. Ο στόχος όλων σχεδόν των άρθρων μου τα δύο αυτά χρόνια ήταν να προειδοποιήσουν ότι πρόκειται για γενικευμένη Ευρωπαϊκή Κρίση και ότι το φάρμακο-συνταγή, που ξεκίνησε ως Made for Greece, θα δηλητηρίαζε (αντί να γιατρέψει) την Ήπειρό μας συνολικά. Φτάσαμε στο σημείο που, αυτή η «εκκεντρική» άποψη, δυστυχώς έχει μετατραπεί, λόγω των εξελίξεων, σε μια απλή περιγραφή της πραγματικότητας.

Το ερώτημα τίθεται λοιπόν: Και τώρα τι κάνουμε; Εκλογές έρχονται, οι πολιτικοί ψέλνουν ο καθένας το τροπάρι του, μανιφέστα δημοσιοποιούνται και συζητιώνται. Επιτρέψτε μου σε αυτό το κλίμα να καταθέσω κι εγώ τον δικό μου δεκάλογο-μανιφέστο. Δεν έχει σκοπό να αποτελέσει ολοκληρωμένο πρόγραμμα. Στόχος του είναι να λειτουργήσει ως κάλεσμα επιστροφής σε κάποιες ατομικές και συλλογικές αξίες που αποτελούν το τελευταίο όπλο που διαθέτουμε σε αυτό το σκηνικό κατάρρευσης. Δεν θα σας μιλήσω για μεταρρυθμίσεις του δημοσίου, για κοινωνικές πολιτικές, για το ασφαλιστικό. Δεν θα το κάνω επειδή όποιος κάνει τέτοιες εξαγγελίες, την ώρα που τα ταμεία είναι απολύτως άδεια (και δεν θα γεμίσουν ό,τι και να γίνει, με οποιαδήποτε κυβέρνηση), εξαπατάται και εξαπατά. Όχι, θα φτιάξω έναν δεκάλογο που να αναφέρεται στα «μικρά», τα οποία είναι τα μόνα που μας έμειναν, σε εμάς τους «μικρούς» ανθρώπους, για να οικοδομήσουμε κάτι από τα συντρίμμια. Φτάνει όμως ο πρόλογος. Προχωρώ στον δεκάλογο χωρίς να επεξηγώ τα σημεία του.

1. Να λειτουργούμε και να συμπεριφερόμαστε όλοι, η κάθε μία και ο καθένας μας, σαν να ζούμε στο Πανοπτικόν του Jeremy Bentham. Σαν όλος ο πλανήτης να μας βλέπει ανά πάσα στιγμή στις οθόνες όλων των κινητών, όλων των τηλεοράσεων, όλων των matrix στα στάδια της γης.

2. Να ξαφνιάζονται θετικά οι ξένοι κάθε φορά που έρχονται σε επαφή μαζί μας (ως τουρίστες, επιχειρηματίες, φοιτητές, δημοσιογράφοι, πολιτικοί, γραφειοκράτες), κάνοντάς τους έτσι να αντρέπουν τις στερεότυπες προσδοκίες τους για εμάς.

3. Να νιώθουμε ντροπή κάθε φορά που βλέπουμε μια μεταχρονολογημένη επιταγή (είτε όταν την εισπράττουμε είτε όταν την εκδίδουμε).

4. Να νιώθουμε ντροπή που στην χώρα μας υπάρχει η έννοια των «αντικειμενικών αξιών» και τριπλή ντροπή αν συμμετάσχουμε σε αγοραπωλησία όπου δηλώνεται αυτή η «αξία» και όχι η πραγματική.

5. Να νιώθουμε ντροπή για κάθε εργαζόμενο που εργάζεται με μπλοκάκι, όσο ντροπή νιώθουμε όταν γιατρός ζητά φακελάκι (ή του προσφέρεται).

6. Κάθε φορά που νιώθουμε τέτοια ντροπή, να την δημοσιοποιούμε στο facebook και στο twitter, με ονόματα και διευθύνσεις.

7. Να διεθνοποιήσουμε τα μέτρα σύγκρισής μας: Κάθε φορά που πίνουμε καφέ, πάμε στο πανεπιστήμιο, μπαίνουμε στο λεωφορείο, ετοιμαζόμαστε να ανάψουμε τσιγάρο, να σκεφτόμαστε πως θα συμπεροφερόμασταν αν είμασταν στην Βιέννη ή στην Νέα Υόρκη – και να πράττουμε ανάλογα.

8. Να απαιτήσουμε η κοινή μας αναξιοποίητη, δημόσια περιουσία που πάει για ιδιωτικοποίηση να μην πουληθεί αλλά να δοθεί για 50 χρόνια το κάθε ακίνητο, ο ΟΣΕ ολόκληρος, για €1 το κομμάτι αλλά σε ανθρώπους με μεράκι, στην βάση του τι έχουν ήδη πετύχει στην ζωή τους, πόσα κεφάλαια θα φέρουν, του business plan που καταθέτουν.

9. Να σκεφτόμαστε συνεχώς όλοι μας πως θα κλέψουμε δουλειές, θέσεις εργασίας, όχι από τις γειτονικές χώρες αλλά από τις χώρες των δανειστών μας. Ως καταναλωτές που κατευθύνουν τις αγορές τους έξυπνα. Ως παραγωγοί που ντρέπονται να μην εξάγουν ούτε ένα κοντέινερ τον χρόνο στην Γερμανία (ή που εξάγουν ελαιόλαδο στην Ιταλία, όπου συσκευάζεται ως ιταλικό).

Στην Ελλάδα πάσχουμε από Ναπολεόντειο Σύνδρομο. Θεωρούμε ότι τα πάντα πρέπει να έρθουν από «τα πάνω», είτε πρόκειται για την κρατική επιδότηση είτε για τις μεταρρυθμίσεις που κι αυτές από «τα πάνω» τις περιμένουμε. Κι όμως. Σχεδόν τίποτα δεν πρέπει πλέον να περιμένουμε από εκεί. Εκεί «πάνω» το μόνο που υπάρχει είναι κρανίου τόπος. Μένουμε εμείς οι «μικροί» άνθρωποι εδώ στα «κάτω». Στο χέρι μας είναι οι «μεταρρυθμίσεις» που έχουμε πραγματικά ανάγκη και τις οποίες δεν χρειαζόμαστε κανέναν πολιτικό να τις εισαγάγει.

ΥΓ. Ξέρω, ξέρω. Υποσχέθηκα δεκάλογο και κατέθεσα εννέα σημεία μόνο. Το δέκατο δεν χρειάζεται, όσοι διαβάζετε αυτή την στήλη συστηματικά, να το περιλάβω επισήμως. Το γνωρίζετε καλά. Το αναφέρω για όσους «τυχερούς» με διαβάζετε για πρώτη φορά: «Να πούμε ΟΧΙ στην επόμενη δόση του Μνημονιακού δανείου, όσο δεν ακολουθείται από ένα πλάνο του πως θα ξοδευτεί το ποσό αυτό με τρόπο που να αφήνει περιθώριο αισιοδοξίας, έστω και μικρής, ότι θα μπορέσουμε να αποπληρώσουμε τόσo αυτό το ποσό όσο και τα υπόλοιπα χρέη.»

01/06/2012
Πηγή: www.protagon.gr

Σήμερα ο καθαρισμός σε Ψάθα, Αλεποχώρι και Πόρτο Γερμενό

Παρασκευή 1/6/2012, σελ. 8

Ωραία που'ν τα "αυθαίρετα" Μέγαρα...

"Άποψη" 24-05-2012 (πενιές παρα... πολιτικές), σελ.11

Πρόσκληση: "5ο Τουρνουά Ακαδημιών Ποδοσφαίρου Ν.Περάμου"

Χωρίς λόγια!!

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Το Βουρκάρι στο "Κάτι τρέχει με το 2ο"!

"Κάτι τρέχει με το 2ο", Φύλλο 1ο, Περιοδική έκδοση 2ου ΓΕΛ ΜΕΓΑΡΩΝ, Μάϊος 2012, σελ.14-15


Σχόλιο ενός εκ των blogger του Βουρκαρίου:

"Κάτι τρέχει με το 2ο" είναι ο τίτλος της περιοδικής έκδοσης του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων, και δεν θα ήταν υπερβολή αν ισχυριστούμε ότι της ταιριάζει γάντι! Πρόκειται για μια μοναδικά ποιοτική, πολυθεματική, και εξαιρετικά καλαίσθητη συλλογική προσπάθεια των μαθητών και των καθηγητών του σχολείου των Μεγάρων που αξίζει τα εύσημα και τον θαυμασμό όλων μας.
Προσωπικά, εξαιτίας της πληθώρας των εντύπων που κατακλύζουν την καθημερινότητά μας υποχρεώνομαι αφού πρώτα τα διαβάσω (και πάλι όχι όλα παρά μόνο τα αξιόλογα) και μετέπειτα κόψω και κρατήσω τα ενδιαφέροντα άρθρα και δημοσιεύσεις στο προσωπικό μου αρχείο, να πετάξω τελικά όλα τα υπόλοιπα στην ανακύκλωση.
Με την έκδοση όμως του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Για την ακρίβεια συνέβη ακριβώς το αντίθετο! Αφού πρώτα την "καταβρόχθισα" διαβάζοντάς την σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο (λόγω του όχι απλά αμείωτου αλλά ολοένα αυξανόμενου ενδιαφέροντος που έβρισκα σε κάθε άρθρο της) και μάλιστα δαπανώντας αρκετές ώρες ανάγνωσης, την κράτησα στο αρχείο μου ολόκληρη. Ντρέπομαι να πω ότι ζήτησα και εξασφάλισα ένα ακόμα "κολαριστό" αντίτυπό της για να το αποθηκεύσω για εξασφάλιση!
Είναι επομένως ιδιαίτερη τιμή και χαρά για όλους εμάς στο Συντονιστικό Φορέα Προστασίας Βουρκαρίου που φιλοξενήθηκε μια αναλυτική συνέντευξή μας για τον υγρότοπο των Μεγάρων στο παρθενικό πρώτο φύλλο της χαρισματικής αυτής έκδοσης.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την ευαισθησία, τον προβληματισμό, την ζωντάνια, τον ρομαντισμό, την κριτική σκέψη, το ελεύθερο πνεύμα, την αναζήτηση, τον "τσαμπουκά", την αμφισβήτηση, την ωριμότητα της επιχειρηματολογίας, την παράθεση καίριων προτάσεων, την δημοκρατία, την κοινωνική συνείδηση, το ήθος, την "άλλη" οπτική, τις ηθικές αξίες, την αγάπη, την αίσθηση ευθύνης, την αλληλεγγύη, την ανησυχία, την αισιοδοξία, την αφύπνιση, την μεστότητα του λόγου, την αλήθεια, που "αναβλύζουν" τα άρθρα σας.
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ όμως περισσότερο γιατί γεννάτε την ελπίδα σε εμάς τους παλιότερους που ευθυνόμαστε τα μέγιστα για την κοινωνία που σας παραδίνουμε, ότι ευτυχώς εσείς θα φανείτε άξιοι αντικαταστάτες μια ανάξιας γενιάς, της γενιάς μας, και θα αλλάξετε το μέλλον της ζωής σας, του τόπου μας και γενικότερα της πατρίδας μας.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τέλος, στους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς σας!
Σας ευχόμαστε με όλη μας την καρδιά πάντα επιτυχίες!
ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!

Η δημοσίευση της "Πνοής" για τη 12μηνη παράταση της αναστολής αδειών στο Βουρκάρι

Τα αποτελέσματα παρακολούθησης ορνιθοπανίδας 2011 για το Βουρκάρι στον "Μεγαρικό"

Επετειακή εκδήλωση των Αγανακτισμένων Μοτοσυκλετιστών Ελλάδας


Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας συμπληρώνουν την Παρασκευή 1 Ιουνίου ένα χρόνο από την πραγματοποίηση της πρώτης μοτοπορεία τους.

Ένα χρόνο ακομμάτιστου αγώνα, διαρκoύς παρουσίας στο δρόμο, με πάνω από 40 μοτοπορείες διαμαρτυρίας, με συμμετοχές σε πάμπολλες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και συμπαράστασης στην πλατεία Συντάγματος, εντός αλλά και εκτός Αττικής.

Κοινωνικής προσφοράς με συλλογή και διανομή ενδυμάτων, φαγητού και ότι άλλου ήταν δυνατόν σε ιδρύματα, συλλόγους αλλά και άστεγες και άπορες οικογένειες και άτομα με την βοήθεια όλων σας.

Ένας χρόνος ύπαρξης μέσα από δυσκολίες, αντίξοες συνθήκες αλλά και καταστάσεις που μας έδεσαν σαν μια μεγάλη παρέα και μας θύμισαν έννοιες όπως η αλληλεγγύη, η ανθρωπιά, η επικοινωνία αλλά και η συσπείρωση με ένα κοινό σκοπό και με κοινές αξίες.

Ένας χρόνος με χάρες και λύπες αλλά και εμπειρίες πρωτόγνωρες.

Για να γιορτάσουμε και να τιμήσουμε αυτή την πορεία του ενός χρόνου θα συγκεντρωθούμε σαν ομάδα στο παρκινγκ του Σταδίου Ειρήνης & Φιλίας στις 18:00 και θα κατευθυνθούμε προς την πλατεία Συντάγματος, όπου και θα πραγματοποιήσουμε μια εκδήλωση.

Μια εκδήλωση στην οποία είναι προσκεκλημένοι όλοι όσοι αγωνιστήκαμε μαζί πλάι πλάι. Όσοι μας συμπαραστάθηκαν αλλά και όλοι όσοι θέλουν να μας ευχηθούν και να γιορτάσουν μαζί μας.

Μια εκδήλωση επίσης κοινωνικής αλληλεγγύης κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί συλλογή ρούχων, κλινοσκεπασμάτων, τροφίμων και άλλων αντικειμένων που θα προσφέρει ο κόσμος.

Σκοπός μας είναι να συγκεντρώσουμε τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά για τους συνανθρώπους μας που έχουν βρεθεί σε ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες εξ’αιτίας της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας.

Μια εκδήλωση ειρηνική σε ένα κλίμα όπως των πρώτων ημερών της πλατείας, χωρίς διαχωριστικές γραμμές, όταν χαμογελούσες σε έναν άγνωστο χωρίς λόγο και ήσουν χαρούμενος απλώς γιατί ήσουν εκεί θέλοντας κάτι να αλλάξει και όχι μόνος στο σπίτι χωμένος στο καναπέ και την απελπισία και την μιζέρια.

Μια εκδήλωση για να θυμίσουμε σε όλους ότι είμαστε εδώ και πάντα όρθιοι!

Ανοικτή πολιτική συνέλευση σήμερα στις 8.30μμ στην παραλία Ν.Πέραμου

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Αποφασίστηκαν οι κινητοποιήσεις ενάντια στις ιχθυοκαλλιέργειες στην Κακιά Σκάλα!

Την Τρίτη 29 Μαϊου, συνήλθε σε κατεπείγουσα συνεδρίαση η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου Μεγαρέων για να αποφασίσει για τις κινητοποιήσεις ενάντια στην επικείμενη εγκατάσταση μονάδας ιχθυοκαλλιεργειών στη θέση "Κάτω Αλώνι" Κακιάς Σκάλας, μετά την απόρριψη της σχετικής προσφυγής του Δήμου στο ΣτΕ για αναστολή εργασιών στην εν λόγω μονάδα.

Στη συνεδρίαση στην οποία προέδρευσε ο Δήμαρχος Μεγαρέων παρευρέθηκαν αρκετοί τοπικοί βουλευτές, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων αλλά και απλοί πολίτες.

Η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης αποφάσισε ομόφωνα τις ακόλουθες κινητοποιήσεις:

- Αποκλεισμός με πλωτά μέσα της θαλάσσιας περιοχής στη θέση που αναπτύσσεται το ιχθυοτροφείο στην Κακιά Σκάλα

- Αποκλεισμός της Π.Ε.Ο.Α.Κ. στο ύψος του φυλακίου της ΓΑΙΟΣΕ που βρίσκεται πάνω από την υπό ίδρυση μονάδα στην Κακιά Σκάλα

- Απαγόρευση κατασκευής χερσαίων εγκαταστάσεων και άρνηση έκδοσης αδειών για οικοδομικές εργασίες

- Να αποσταλεί μήνυμα προς την Κεντρική Διοίκηση ότι οι ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μεγάρων ενάντια στις ιχθυοκαλλιέργειες είναι δεσμευτική για τον τόπο μας

- Να εκφραστεί η έντονη διαμαρτυρία και η μη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας μέσα από την προβολή του θέματος από τα Μ.Μ.Ε.

- Οργάνωση Παλλαϊκής συγκέντρωσης ενάντια στην εγκατάσταση μονάδων ιχθυοκαλλιεργειών στη Μεγαρίδα.

Οι ημερομηνίες, τέλος, καθώς και οι ώρες των κινητοποιήσεων θα γνωστοποιηθούν με σχετικές ανακοινώσεις του Δήμου στα Μ.Μ.Ε.

Γρ. Σταμούλης: Δημόσιος Απολογισμός 2012


ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
( 23 Μαίου 2012 )

Η χρονική περίοδος την οποία διανύει η χώρα μας είναι η δυσκολότερη από τον πόλεμο και μετά. Είναι λοιπόν φυσικό επακόλουθο η κατάσταση αυτή να επηρεάσει τα τοπικά δρώμενα, την οικονομική και κοινωνική ζωή των πολιτών, καθώς και τη λειτουργία του Δήμου. Για το λόγο αυτό είναι τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, αναγκαία η συνεργασία συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, προκειμένου να ξεπεραστούν τα εμπόδια, να επιλυθούν τα προβλήματα και να πάει ο τόπος μπροστά.
Είναι εφικτό μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία και στην οικονομική εξαθλίωση, που μας οδηγούν τα ξένα συμφέροντα με τους ντόπιους συνεργάτες τους, ο Δήμος μας να αποτελέσει όαση ευημερίας και πρότυπο ανάπτυξης. Για να γίνει αυτό απαιτείται συναίνεση και συνεργασία απ’ όλους μας. Για να επιτευχθεί όμως αυτή η πολυπόθητη και λίαν απαραίτητη σήμερα, συνεργασία, τον πρώτο και καθοριστικό λόγο τον έχει η συμπολίτευση, δηλαδή η Διοίκηση του Δήμου.
Ο Δήμαρχος, που κατέχει την εξουσία του Δήμου, εκ του θεσμικού του ρόλου, μπορεί και πρέπει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή. Αυτός ο οποίος έχει την ευθύνη διοικήσεως και ο οποίος έχει τη δυνατότητα, που του παρέχει ο νόμος, να γνωρίζει πλήρως όλα τα θέματα τα οποία αφορούν στο Δήμο, και σε βάθος και σε πλάτος, συνεκτιμώντας τις δυνάμεις και τις δυνατότητές του, μπορεί να αποφασίσει εάν χρειάζεται βοήθεια και να ζητήσει τη συνεργασία της αντιπολίτευσης. Επομένως ικανή και αναγκαία συνθήκη, για να υπάρξει συνεργασία, είναι η βούληση και επιθυμία του Δημάρχου. Δεν γίνεται διαφορετικά. Δεν είναι δυνατόν να βοηθήσεις κάποιον, εάν ο ίδιος δεν το επιθυμεί.
Μέχρι στιγμής ο Δήμαρχος δεν έχει δείξει τέτοια διάθεση. Το αντίθετο θα έλεγα. Ίσως να νιώθει, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, πως δεν έχει ανάγκη και να θεωρεί πως μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του. Εμείς πάντως, ως δημοτικός συνδυασμός ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ, είμαστε διατεθειμένοι να προσφέρουμε την οποιαδήποτε συνεργασία και βοήθεια, όποτε μας ζητηθεί.

Για τους παραπάνω λόγους, και για να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή για τον Δήμο, δεν θα κάνω κριτική στα πεπραγμένα της Διοίκησης όπως συνηθίζεται και όπως προβλέπεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις, αλλά θα κάνω μόνο προτάσεις, οι οποίες πιστεύω, πως θα βοηθήσουν την Διοίκηση του Δήμου, να βελτιώσει τον τρόπο λειτουργίας της επ’ ωφελεία των δημοτών και του τόπου, και με την ελπίδα πως, έστω κάποιες απ’ αυτές θα εισακουστούν.
Οι προτάσεις είναι οι παρακάτω:
Να αποβάλλει τον υπέρμετρο εγωισμό, την αλαζονεία, την υπεροψία και τον αυταρχισμό. Αυτά εξάλλου δεν συνάδουν και με την δημοκρατική λειτουργία του Δήμου.
Να διαθέσει στην αντιπολίτευση γραφεία και γραμματειακή υποστήριξη, όπως ρητά επιβάλει ο νόμος. Ο Δήμος για να λειτουργήσει σωστά, αποδοτικά, και με δημοκρατικές διαδικασίες, έχει ανάγκη και την αντιπολίτευση. Η αντιπολίτευση χρειάζεται χώρο για να εργαστεί παραγωγικά και προς το συμφέρον του Δήμου.
Δεν είναι δυνατόν για όλους, ακόμα και για εντεταλμένους και ειδικούς συμβούλους να έχουν βρεθεί χώροι, όχι όμως για την αντιπολίτευση. Αυτό σαφέστατα είναι ένα ακόμα δείγμα για το πόσο εκτιμά ο Δήμαρχος την αντιπολίτευση και για το πόσο σέβεται το ρόλο της.
Να λειτουργεί πάντοτε και σε όλες τις ενέργειες και πράξεις με διαφάνεια. Παρότι ο Δήμαρχος σε κάθε ευκαιρία επικαλείται την διαφάνεια, στην πράξη όμως την αγνοεί. Διότι δεν νοείται διαφάνεια όταν όλα τα κάνει κρυφά. Δεν νοείται διαφάνεια όταν δεν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε έγγραφα και στοιχεία του Δήμου, ενώ είναι υποχρεωμένος και από τον νόμο να τα παρέχει εντός μηνός.
Έχω ζητήσει πριν από 13 μήνες από τον Δήμαρχο και πριν από 4 μήνες από την ΔΕΥΑΜ έγγραφα και στοιχεία, τα οποία δεν έχω λάβει ακόμα. Γιατί άραγε; Που είναι η διαφάνεια; Και τι είναι αυτά τα στοιχεία που τα κρύβουν με παράνομο τρόπο; Μήπως είναι πολύ πιο παράνομα;
Να βοηθήσει τις έρευνες, που κάνει ο εισαγγελέας για το θέμα της λυματολάσπης του βιολογικού της ΔΕΥΑΜ, η οποία, ως γνωστόν, είναι ρυπογόνος και καρκινογόνος και δεν πρέπει για κανένα λόγο να την αδειάζουν στα χωράφια και στα ρέματα της περιοχής. Αυτό βέβαια προϋποθέτει, ότι η Διοίκηση του Δήμου δεν έχει την οποιαδήποτε ανάμειξη στο θέμα.
Αξίζει όμως να απαντηθούν κάποια ερωτήματα, με δεδομένο ότι η ΔΕΥΑΜ δεν είναι επιχείρηση του εκκαθαριστή αλλά του Δήμου και ο Δήμαρχος έχει σοβαρότατες ευθύνες για το πώς λειτουργεί.
1. Πως γίνεται επιχείρηση υπό εκκαθάριση να προσλαμβάνει 15 ή και περισσότερους υπαλλήλους και μάλιστα κάποιοι απ’ αυτούς να εργάζονται στον Δήμο;
2. Πως έγινε ο διαγωνισμός και η σύμβαση για την λυματολάσπη; Γιατί δεν μου χορηγούν τα σχετικά στοιχεία που έχω ζητήσει πριν από 4 μήνες; Γιατί δεν επέτρεψαν ούτε στον δικό τους εντεταλμένο σύμβουλο τον κ. Παπαλευθέρη να τα δει και αναγκάστηκε αυτός να παραιτηθεί;
3. Η λυματολάσπη φορτώνεται μόνο νύχτα και γιατί;
4. Που ζυγίζεται και ποιος ελέγχει το ζύγισμα;
5. Έχει ελέγξει κανείς εάν η νταλίκα μεταφοράς, φορτωμένη με λυματολάσπη, μπορεί να έχει ζυγολόγιο με 54 τόνους;
6. Ποιες οι ευθύνες, εάν αποδειχθεί, ότι λυματολάσπη ρίχνεται εδώ τριγύρω;
Να αλλάξει τακτική ο Δήμαρχος και να σταματήσει να φωνάζει και να βρίζει. Έχει βρίσει σχεδόν όλα τα στελέχη της αντιπολίτευσης, άνευ λόγου και αφορμής.
Όταν πριν από ένα χρόνο προσπαθούσα, να τον πείσω, να ενεργοποιηθεί ο Δήμος και να αντιδράσει, διότι υπήρχε κίνδυνος να φέρουν στην περιοχή μας αγκυροβόλιο και ιχθυοτροφεία, μου έλεγε: “ λες ψέματα, κινδυνολογείς και θα διαψευστείς”.Το αγκυροβόλιο έγινε, τα ιχθυοτροφεία ήλθαν και αυτός τώρα σκέφτεται, να αντιδράσει. Πάντα κατόπιν εορτής.
Να ενημερώνει το Δημ. Συμβούλιο για τα διάφορα θέματα του Δήμου. Όλοι για το Δήμο ενδιαφερόμαστε και πρέπει να γνωρίζουμε όλα τα θέματα και όχι μόνο αυτά για τα οποία χρειάζονται αποφάσεις. Προβλέπεται και από τον κανονισμό λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ποτέ δεν έχει ενημερώσει για τίποτα. Π.χ. συναντήθηκε δυο φορές με αντιπροσωπίες κινέζων. Ποτέ δεν μάθαμε επισήμως τους λόγους. Μετά απ’ αυτές τις συναντήσεις (τυχαία ή όχι) «ξεπήδησε» το τεράστιο κινέζικο πολυκατάστημα.
Να σέβεται ο Δήμαρχος και να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, ως έχει υποχρέωση από το νόμο. Π.χ το Δημ. Συμβούλιο αποφάσισε διάφορες κινητοποιήσεις και δράσεις εναντίον του αγκυροβολίου, τις οποίες ποτέ δεν υλοποίησε, παρότι ήταν υποχρεωμένος από τον νόμο. Ως αποτέλεσμα ήρθε το αγκυροβόλιο.
Δεν φτάνει όμως, ότι δεν κάνει αυτό, αλλά αλλοιώνει και αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Πως λέγεται άραγε αυτό; Πλαστογραφία; Παράβαση καθήκοντος; Το σίγουρο πάντως είναι, πως αποτελεί μεγάλη προσβολή και περιφρόνηση προς όλους τους συμβούλους, όταν άλλο έχουν ψηφίσει και φαίνεται στα πρόχειρα πρακτικά, και άλλο αναγράφει στην απόφαση που αυτός στέλνει προς την Περιφέρεια.
Να μη λειτουργεί και ενεργεί ως ο τελευταίος τυχάρπαστος και στυγνός εργοδότης. Δεν είναι δυνατόν ο Δήμος:
Να προσλαμβάνει προσωπικό χωρίς τη νόμιμη διαδικασία.
Να έχει προσωπικό ανασφάλιστο.
Και κυρίως, να το έχει απλήρωτο για μήνες και από πάνω να το απειλεί με απόλυση.
Είναι τρομερό το θέαμα καθημερινά στο Δημαρχείο, εργάτες να εκλιπαρούν για τα δεδουλευμένα.
Να σταματήσει ο Δήμαρχος να είναι αναξιόπιστος και να λέει ψέματα. Το χειρότερο, που έχει πει είναι, πως με κάλεσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου σε απολογία. Και δεν είχε την ανδρεία, να ζητήσει συγγνώμη.
Να φροντίσει, ώστε ει δυνατόν, όλα τα χρήματα του Δήμου να πηγαίνουν σε ιδιώτες και επιχειρήσεις των Μεγάρων και της Νέας Περάμου. Διότι δυστυχώς έχει διαπιστωθεί, ότι επισκευάζονται οχήματα και μηχανήματα του Δήμου σε συνεργεία του Ασπροπύργου. Αλλά και κοινά υλικά να αγοράζονται από τον Ασπρόπυργο, όπως σωλήνες, χαλκοσωλήνες, καλώδια, λαμαρίνες, πάνελ κλπ. Γιατί άραγε;
Υπάρχουν δε και πληροφορίες, πως εργάζονται στο Δήμο αλλοδαποί.
Έφτασε δε στο σημείο ο Δήμαρχος να ορίσει ως Γενικό Διευθυντή στο εργοστάσιο κοπριάς έναν από τα Λαγκάδια Αρκαδίας. Δεν υπήρχε άραγε κανένας κατάλληλος γι’ αυτή τη θέση από τους πολίτες των Μεγάρων και της Νέας Περάμου; Δεν είναι αυτό βάναυση προσβολή για τα αξιόλογα στελέχη του Δήμου μας;
Να περικόψει τις σπατάλες, που είναι πολλές, και να διαθέτει όλα τα χρήματα που εισπράττει από το κράτος, καθώς και από τα δημοτικά τέλη και φόρους, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και όχι για χάρη των ολίγων «κολλητών».
Και δεν είναι τουλάχιστον ηθικό και δίκαιο από τη μια να προβαίνει σε σπατάλες και από την άλλη να έχει απλήρωτους εργαζόμενους, προμηθευτές, εργολάβους κλπ.
Να δίδει στους Δημοτικούς Συμβούλους τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου λίγες μέρες μετά από κάθε συνεδρίαση, όπως προβλέπεται από το νόμο. Δυστυχώς ενάμιση χρόνο δεν έχουμε λάβει τα πρακτικά ούτε της πρώτης συνεδρίασης.
Να ενδιαφερθεί για τα αδέσποτα ζώα και να κάνει για αρχή το ελάχιστον δυνατό, δηλαδή να συγκροτήσει την προβλεπόμενη από το νόμο 5μελή επιτροπή παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων. Αυτό θα προστατεύσει και τους πολίτες, που πολλές φορές κινδυνεύουν.
Να ενδιαφερθεί για τον πολίτη και την καθημερινότητά του, ιδιαιτέρως δε για το θέμα της καθαριότητας. Όσο και να συμπαθούμε και να εκτιμούμε τον κ. Ζάλη, όσο και να θέλουμε να τον κρίνουμε με επιείκεια, δεν μπορούμε να μην πούμε αυτό που λένε όλοι οι πολίτες. Ο Δήμος κυριολεκτικά βρωμάει, εκτός από την άσχημη εικόνα που δημιουργεί. Σκουπίδια παντού, κάδοι ξέχειλοι και άπλυτοι, απορριμματοφόρα άπλυτα, κάμπος – απέραντη χωματερή. Επόμενο, αφού ο Δήμος δημιουργεί παράνομες χωματερές.
Να αναλαμβάνει τις ευθύνες των πράξεων, των παραλήψεων και των λαθών. Αυτό ως γνωστόν είναι χαρακτηριστικό και ίδιον μεγάλων ανδρών. Δεν είναι δυνατόν για τα λάθη και τις αδυναμίες της (η διοίκηση) να κατηγορεί με ανήθικο τρόπο άλλους και κυρίως τον Σταμούλη.
Απολύουν εργαζόμενους στην καθαριότητα και τους λένε, ότι έκανε καταγγελία ο Σταμούλης στο ΙΚΑ. Μέγα ψέμα βέβαια. Δεν πληρώνουν εργαζόμενους και τους λένε, επειδή δεν υπογράφει ο Σταμούλης. Εάν είναι ποτέ δυνατόν να χρειάζεται υπογραφή της αντιπολίτευσης, για να πληρωθεί εργαζόμενος στο Δήμο. Κλείσανε για κάποιο διάστημα την καντίνα στην Βαρέα και από τα πλέον επίσημα χείλη ελέχθη, ψευδέστατα βέβαια, πως έκανε καταγγελία ο Σταμούλης. Αυτά είναι άνανδρα και ανήθικα. Λίγη αξιοπρέπεια δεν θα έβλαπτε. Οι πολίτες δεν είναι χαζοί, το έχουν αντιληφθεί το παιχνιδάκι της Διοίκησης κι αυτό αποβαίνει σε βάρος της.

Θα προτείνω και μερικά έργα σημαντικά και με μικρό κόστος:
Τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών σε κομβικά σημεία.
Ένωση των οδών Συληβρίας με Θ. Τσεκέ, που διακόπτεται από την σιδηροδρομική γραμμή.
Ολοκλήρωση δρόμου Χανίων. Η κολώνα της ΔΕΗ μέσα στον δρόμο εγκυμονεί κινδύνους ατυχημάτων.
Συνέχιση περιφερειακού από Αγιάννη προς ρέμα Μαυρατζά.
Δωρεάν παροχή internet – υπάρχει η υποδομή που έχει πληρωθεί από τον Δήμο.
Να τοποθετηθούν σιφώνια στο φρεάτιο στην διασταύρωση Μυκηνών και Ορσίππου.
Να αποκτήσει ο Δήμος το χώρο Κατσούλη Μαντράκι στην Πάχη.
Να ολοκληρωθεί επιτέλους το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ.)
Εάν ο Δήμαρχος εφαρμόσει όλα τα παραπάνω, είναι σίγουρο ότι θα εκλεγεί και πάλι.
Επομένως, κανονικά δε με συνέφερε να του τα προτείνω. Αλλά εγώ ενδιαφέρομαι μόνο να πάει καλά ο τόπος, να εξυπηρετούνται και να ευημερούν οι πολίτες και όχι για το ποιος θα είναι ο Δήμαρχος.

Για επίλογο, κ. Μαρινάκη, θα πω τα παρακάτω, επειδή έγινε κάτι το πρωτοφανές και μοναδικό φαντάζομαι τουλάχιστον στους Δήμους της Ελλάδας. Είναι κατανοητό και ήταν αναμενόμενο να μην κάνετε κανένα έργο, εκτός κι αν ως έργο θεωρείτε το φύτεμα λουλουδιών, αλλά είναι τελείως απαράδεκτο να γκρεμίζετε έργα προηγούμενης Διοίκησης. Μπορεί να σκεφτεί κανείς τι θα γίνει εάν ο κάθε Δήμαρχος γκρεμίζει τα έργα του προηγούμενου επειδή δεν τα βρίσκει της αρεσκείας του ή λειτουργικά;
Τελικά κ. Μαρινάκη, η ιστορία θα γράψει για τους άλλους Δημάρχους εάν έκαναν πολλά ή λίγα, όμορφα ή άσχημα, λειτουργικά ή μη έργα. Για εσάς θα γράψει εάν κάνατε πολλές ή λίγες καταστροφές. Διότι εκτός αυτών έχετε ήδη στη θητεία σας:
Τη δημιουργία του Αγκυροβόλιου.
Την εγκατάσταση των Ιχθυοκαλλιεργειών.
Την κατασκευή της 3ης δεξαμενής στη Ρεβυθούσα, που θα την καταστήσει ακόμα πιο επικίνδυνη.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ...

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Επιστολή σπουδαστών στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Περιβάλλοντος για Βουρκάρι και λίμνη Κουμουνδούρου!

Επιστολή προς το Ευρωπαϊκό Γραφείο Περιβάλλοντος στη Δανία απέστειλε η περιβαλλοντική ομάδα του 4ου Σ.Ε.Κ. Δυτικής Αττικής ζητώντας την συνδρομή του για την προστασία του υγροτόπου Βουρκάρι στα Μέγαρα και της λίμνης Κουμουνδούρου στον Ασπρόπυργο!

Στην επιστολή τους αυτή αναφέρουν μεταξύ των άλλων τα ακόλουθα:


"Είμαστε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε τεχνικό σχολείο από την Ελλάδα και συγκεκριμένα στο 4ο ΣΕΚ (σχολικό εργαστηριακό κέντρο) Δυτικής Αττικής. Ανήκουμε στην περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας και φέτος ασχοληθήκαμε με τους πολύτιμους υγροτόπους της Δυτικής Αττικής. Αυτοί είναι ο υγρότοπος της λίμνης Κουμουνδούρου – που ανήκει στο δήμο Ασπροπύργου – και ο υγρότοπος του Βουρκαρίου - που ανήκει στο δήμο Μεγάρων...

...Παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει πολλές προσπάθειες από ιδιώτες για την προστασία και την ανάδειξη αυτών των δύο υγροτόπων (λίμνη Κουμουνδούρου και Βουρκάρι Μεγάρων), ελάχιστα βήματα προόδου έχουν επιτευχθεί. Θέλουμε να ακουστούν οι φωνές διαμαρτυρίας μας...

...Γι’αυτό κι εμείς θέλουμε να κάνουμε κάποιες προτάσεις που αφορούν την ανάδειξη και την προστασία των συγκεκριμένων υγροτόπων. Μπορεί να υπάρχει το εθνικό και το κοινοτικό δίκαιο, σχεδόν τίποτε όμως δεν εφαρμόζεται...

...Εμείς προτείνουμε να υπάρχει ολοκληρωμένη διαχείριση των συγκεκριμένων υγροτόπων με την ενεργό συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών...

...Θεωρούμε ότι είναι καθήκον μας να προστατέψουμε ενεργά τη μοναδική φυσική κληρονομιά όλων μας και να μην αφήσουμε τους υγροτόπους να καταστραφούν...
"


Όλη η επιστολή
(στα αγγλικά):



Συνοδευτικά στοιχεία επιστολής:

Vourkari Wetland --Υγρότοπος Βουρκαρίου


Lake Koumoundourou --Λίμνη Κουμουνδούρου

Ρεπορτάζ από το megara.org για τον 6ο Ποδηλατικό γύρο Μεγάρων



Με μεγάλη, όπως πάντα, συμμετοχή, πραγματοποιήθηκε ο 6ος Ποδηλατικός Γύρος Μεγάρων την Κυριακή 27/5/2012. Περισσότερα από 250 άτομα διαφόρων ηλικιών πήραν μέρος στο Γύρο συνολικού μήκους 21,4 χιλιομέτρων.

Η διοργάνωση δεν έχει αγωνιστικό χαρακτήρα αλλά στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των νέων στη χρήση του ποδηλάτου και την στροφή στη φύση.

Σημαντικό στοιχείο το οποίο χαρακτήρισε τη φετινή διοργάνωση είναι η ατομική ασφάλεια του ποδηλάτη. Για τον λόγο αυτό η χρήση κράνους ήταν υπορεωτική (τουλάχιστον στην αφετηρία).

Μεταξύ των συμμετεχόντων είδαμε τον κ. Τάσο Δέσκο, επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού Ενεργοί Πολίτες και τον δημοτικό σύμβουλο κ. Ελευθέριο Παπαλευθέρη.

Η αφετηρία του γύρου ήταν στην ανατολική είσοδο των Μεγάρων, θέση Φόρος, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις των διοργανωτών και ο τερματισμός έγινε στην Πλατεία Ηρώων όπου τον Δήμο Μεγαρέων εκπροσώπησε ο πρόεδρος του Νομικού Προσώπου Αλληλεγγύης και Αθλητισμού κ. Γιώργος Σακελλαρίου.
Πηγή: www.megara.org

Φωτογραφίες από την στάση στο Βουρκάρι: